فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

جاده عشق قسمت هفتم

    

:قسمت هفتم به صورت متن در ادامه مطلب قرار گرفت:

هی گایز!!

با پارت جدید در خدمتم!

همون طور که قول داده بودم، آپ کردم!

و سه شنبه هم احتمالا پارت جدید رو آپ میکنم. اگر نشد که باز هم جمعه منتظرش باشین..خلاصه سه شنبه و جمعه شبا یه سری بزنین.

 ادومه مطلب

ادامه مطلب ...

Point of no return last part

:جاده عشق از جمعه شروع به آپ خواهد شد:

 

   

سلام

عاقا من شرمنده م!

من عذر خواهم!

همین دیشب زیر تیغ جراحی بودم بخدا!!

از دندون درد شیک مردم و زنده شدم!

ولی خوبیش این بود که دکتر امروز برام استراحت نوشت!!

برین ادومه پارت آخر رو دانلود کنین

درسا نوشت: لطفا اگر خواستین فحشی چیزی بدین، نثار روح بزرگوار عمه شیوون بفرمایید!

+ تولد مکنه عشقمون رو هم پیش پیش تبریک میگم!!مردی شده واسه خودش!

+واسه دونگهه حتما دعا کنین حالش خوب شه! البته مامانش میگه که حالش خیلی بهتره ولی هوای اونور خیلییییی سرده! واسش حتما حتما دعا کنین

+رمز رو هم که میدونید! kk( با حروف بزرگ!) 

  

 

ادامه مطلب ...

Point of no return 3

  

هی گایز

با پارت سوم در خدمتتون هستم

مرسی از همه دوستانی که دانلود کردن و خوندن..واقعا از همه تون ممنونم

این پارتم برید بخونید!

رمز رو هم که میدونید!

KK..با حروف بزرگ

واقعا این پارت رمز لازم داشت

به سوی ادومه مطلب بشتابید

پ.ن:عاقا کسی میدونه این فلسفه ی KK چیه یا کلا هیچ کس کنجکاو نیست بدونه=|؟! ایشون،KyuteuK تشریف داره!به صورت مخفف البته

 

ادامه مطلب ...