فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2/ EP3

   

سلام^______^

دیدین چه بچه ی خوبی شدم؟!

دیشب به یکی از رفیقام قول داده بودم که آپ کنم، پس حالا دارم آپ میکنم.ببخشید اگر کمه.. فردا- اگر نت داشته باشم- یه پارت درست حسابی براتون آپ میکنم! البته الان کامپیوترم به طرز فجیعی خرابه و پدرم دراومده تا اینو عاپ کنم!

رمز(طبق معمول): KK( با حروف بزرگ)

بپرید ادومه^____^

 

   

دانلود قسمت سوم

   

با تعطیلات چه میکنین؟ خوش میگذره؟

من که به شخصه ایام باحالی رو سپری میکنم!

امروز خانومای فامیل جمع شده بودن آش درست کنن.. شور نشده بود.. اما یه جوری تند شده بود که اشک همه ی فامیل دراومد!! خلاصه قرار شد یا دیگه آش نپزن یا مسئول ادویه رو عوض کنن!

برنامه امروزمم انجام ندادم://

 

تعطیلات خوبی داشته باشین بچه ها^_______^

زود برمیگردم!

نظرات 20 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 12:23 http://village-story.mihanblog.com/

گفته بودم نگفته بودم؟؟؟پرتره ها اپ شدن....
خخخخ
چشم حتما هیچول و دونگهه و هیوکی رو هم میکشم....
حالا دیگه کاملا بیکارمو فقط یه وان شات رو به اتمام مونده...بعدش دیگه وقتم ازاده....
اخییییییییش...ولی نه.....کنکور دارم...ای خداااااااااااااااا
کلا من وقت ازاد ندارم.....
ولی میکشم اینارو هم...نگران نباش....

نههههههههههه
جدی میگی؟!!!!! گفته بودی؟! وااای خدا.. ببخش پریسا پاک فراموشم شده بود.. اههه.. منی که هر روز منتظر بودم چطوری حالا یادم رفته بود؟! خیلی زیاد دلم میخواست کاراتو ببینم.. خیلی ترحم انگیزم=_=
مرسی جانا.. خیلی ممنونم^^
خوب خدا رو شکر که هم بیکاری و هم کار داری! خوبه که عادم مطلقا بیکار نباشه! بعدم درس میخونی یه مدتو کلی عشق میکنی!! منظورم اینه که.. خوب.. به هرحال من از همین ترفند برای در رفتن از زیر کارها استفاده میکنم=_____=
ممنونم
الان میام می بینم پرتره ها رو ببینم عاجیم چی نقاشی کرده^^

پریسا شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 16:15 http://village-story.mihanblog.com/

گمشده کلا گمشده رو خوب اومدی.خخخخخ
پرتره ها رو تموم کردم امروزززززززززجیییییییغ
خسته نباشم واقعا....
اومدم امروز تو وب اپشون کنم که .......
مموری دوربین فرمت شد...عررررررررررررر
باید دوباره ازشون عکس بگییرم...
کلا طلسم شده ن اینا.....
ایشالا به زودی همه مشکلات حل میشه.

•-• نخند! خجالت بکش عاپ کن=___=
ایول!! هیچولللللللل.. پرتره هیچول رو هم بکش. هیچوووول.. پرتره اونهه و کیوتوک رو هم واسه دل من بکش^^
خسته نباشی عزیزم^_________^
عاخییی. چرا کلا طلسم شده این پرتره ها؟!•-• دونگهه شدی پریسا؟! عانتی تکنولوجی؟!•-•
زود بگیر عکسا رو^^
ممنونم عزیزم.. امروز خدا رو شکر بهترم^____^

پریسا پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 17:16 http://village-story.mihanblog.com/

فدای سرت عزیزم.
اشکال نداره....
الهییییییی چقد کار سرت ریخته....نازی نازی درکت میکنم.
الانم یه وان شات گذاشتم وب...البته سه یا چهار پارتی...طولانیه....لامصب وان شاته ولی هنوز تموم نشده....
نمیدونم کی تموم میشه اصلا....
همچنان درگیر پرتره ها میباشم....
هنوز یوگیوم و یونگجه موندن....ای خدا کی تموم میشن؟؟؟
گمشده رو که کلا هیچی....
عرررررررر....

خلاصه ببخش عاجی خیلی خیلی درگیرم.. از یه طرف یه سری مشکلات تو خونه مونه.. چی میگن بهش؟!..مشکلات خانوادگی!!!؟
ممنونم که منو درک میکنی
عاره دیدم تو وبتون.. اتفاقا برنامه ریخته بودم امشب بخونم.. خدا بهتون رحم کنه=___=
امیدوارم پرتره ها هم کارشون به زودی تموم شه اونی
گمشده کلا گمشده=_____= در جریاناتش هستم•-•

ترنم یکشنبه 29 فروردین 1395 ساعت 18:30

کو فیکت؟؟؟ -_______-
بیتربید :(
عاپ کن دیه بچه بد

جوابتو تو کامنت زیریه دادم! باور کن هیونگ اگر سرم شلوغ نبود عاپ میکردم. الان دارم سعی میکنم حداقل این پارت این فیک رو بنویسم و بعد هم جاده عشق رو آپ کنم
متاسفم و ممنون که منتظری میمونی.

پریسا شنبه 28 فروردین 1395 ساعت 12:59 http://village-story.mihanblog.com/

وای من...وای من...که هنوز وقت نکردم بیام بخونم....
عرررررررررررررر...
گمشده طلسمش شیکست بالاخره یه شورت پارت گذاشتم...خخخخ محض خالی نبودن عریضه....بچه ها منو کشتن بس گفتن اپ نکردی.....
خلاصه که مجبور شدم شورت پارت بذارم تا بعد کاملش رو بذارم....عرررررررررر....ببخش منو که هنوز وقت نکردم چندتا پارت اخرو بخونم/

عاخی هنوز نخوندی؟!
عاره دیدم.. حتی خوندم.. اما باورت میشه انقدر درگیر بودم که نتونستم حتی باز بیام که نظر بذارم. از یک طرف درگیر کارهای نمایشگاه سمپاد هستم و از یه طرف درگیر آزمون های پیشرفت تحصیلی و از یه طرف درگیر نقاشی روی بوم هنرم هستم و از یه طرف امتحانای میان ترم و ترم داخلی مون کم کم داره شروع میشه. خلاصه خیلی سرم شلوغه. الان فکر کنم حدود یه ماه باشه که چیزی آپ نکردم و واقعا هم نمیتونم تموم کنم پارتای جاده عشق و این فیک رو که بخوام عاپ کنم. به علاوه که یه وان شات دارم که هنوز درگیر نوشتن اونم.
خوب کاری کردی که چیزی گذاشتی. واقعا وب خالیه الان. خوبه که تو و سرور آپ کردین.
خواهش میکنم. ببخش که بی نظر اومدم خوندم. قول میدم در اولین فرصت نظرم رو بگم. البته قبلش باید چندتا پارت قبل گمشده رو بخونم که داستان یادم بیاد کامل.

mohadese9/2 جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 21:19

بله آیدیت چیه اونی طفره نرو پرسپولیسم که بردو 2 به علاوه 4 مساوی 6

برو بابا
ایشششششش=_______=

mohadese9/2 جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 19:59

چرا خانم گفت رنگو وارنگ درست کنیم آی دی اینستاتو برام بسند میخوام فالوت کنم باید بیاریم وای یسونگ چه قدر آپ میکنه آخرش منو لو میده این بشر فعلا

مگه تو زنگ ریاضی کلاس بودی؟ چهارشنبه نیومده بودی
چی رو میخوای فالو کنی دقیقا:|؟! باد هوا رو عایا؟!
سوجو است دیگر=______=
فعلا

mohadese9/2 جمعه 27 فروردین 1395 ساعت 12:33

اونی تموم نشد پدرم در اومد از بس بهت یاد آوری کردم آپ کن دیگه بشر
برا زبان نصف لتس ران،بخش ریویو و کتاب کارو باید حل کنیم و معنی لغات با ایریگیولر وربو می پرسه برا ریاضیم باید مکعب ده در ده درست کنیم
اون وان شاتیه رو آپ کن انقدر مارو حرص نده قربونت اونی من بهت چندتا اس دادم جواب ندادی برم که کار دارم بای فعلا

یادعاوری میخواد بگه؟ بخدا هر وخ تموم شه عاپ میکنم! هرچی مینویسم بدم میاد. نمیدونم چرا
مکعب رو که الان نباید درست کنیم!!؟ گفتن ظاهرا یکی قراره مقوا ها رو بخره. تازه تو میدونی باید چه رنگی درست کنی؟ ما رنگ ها رو بین ردیف ها تقسیم کردیم ولی عاخر معلوم نشد که تو ردیف ما قراره هرکی چه رنگی درست کنه
فاطمه جوابمو نمیده حرصم دراومده. جزوه های هندسه رو ندارم. سینونیم ها رو هم نصفش رو ندارم. بخدا نمیدونم از دستش باید چیکار کنم
اون وان شاتیه رو فعلا دارم مینویسم. احتمالا یه پارت این هفته عاپ کنم پارت دیگه ش رو هفته بعدتر
گوشیم چن روزه خاموشه
فعلا

mohadese9/2 چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 17:05

تازشم مکنه اینجا منم من دونسنگ همتونم آراجی؟من دوست دارم مکنه باشم اکی اونی؟
راستی بگم هیونگ یا اونی اونییییی جووووون
آفرین من برم که کاردارم

آراسو دونسنگ آراسو://
اومم.. هرکدوم که عشقت میکشه!!!؟ من با هر دوش راحتم=__= اونی یه جورایی خیلی.. هوم.. خیلی گرلیشه! با هیونگ شاید بیشتر حال کنم!
آفرین؟! ز چه روی؟
برو خدا پشت و پناهت!

mohadese9/2 چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 17:01

چشم همش تقصیر شما فیک نویساس تازه سه چهار روزه ترک کردم یه فیک خوندم اسم کاپلش شیچول بود البته فقط اسمش آخرش جائه جونگ و هیچول شد دلم می خواست برم نویسنده رو با این فیک شیچولیش نصف کنم دیگه بعد اون دست و دلم به فیک خوندن نمیره اصن چندشم شده امروز چی شد نقاشی چه کردی
آخ جون شیچول داره هورررررررررا من میدونستم به خاطر منم که شده شیچول رو میذاری عاشقتم اونی آخ جون زود بنویس برامم دعا کن مسابقه مو خوب بدم من چشم امیدم به شما دوستان است
کاری نداری که؟برم بخونم تا مامانم ازم یه آبگوشت درست نکرده

دست شما درد نکنه:/
ترک کردی؟ مرگ سومان؟!
عاخی.. منم دارم معجزه ای در سه شنبه رو تموم میکنم!.. راستش یکمم کیوهیون و هیوک و نویسنده فیک رو مورد عنایت قرار دادم://
نانا حالمو گرفتT_T میفهمم چی میگی
نه من بعدش باس برم سیزدهمین راند رو تموم کنم://
اون روز عاره! من شیوون رو کشیدم. حالا هم دارم رنگش میکنم.
عاره شیچول داره!:)) عاخه حیف بود اگه شیوون سینگل میموند بچه م.:))
دارم فعلا مینویسم
چیکار کردی مسابقه رو حالا؟!
دعا نمودم برات
فعلا!

mohadese9/2 چهارشنبه 25 فروردین 1395 ساعت 11:23

اونی امروز مدرسه نیومدم نشد بهت یادآوری کنم آپ کن بشر میزنم شت و پتت میکنما،اون وونکیو چی شد من منتظرم اول کدوم وان شاتو آپ میکنی وونکیو یا کیوتوکه،من وونکیو دوست آپ کن لطفا این پوین آپ نو ریترنو که زود برسی به تیکه های شیچولیش انقدم این شیوونه بدبختو زجر ندی،ترو خدا بیا منو نجات بده من امروز موندم خونه تفسیر بخونم پدرم دراومده تازه تا آیه ی سی رسیدم هنوز مواهب شوق انگیز بهشتیان مونده چه کنم اونی جووووون بیا منو به نجات آخرش از دست اینا سر به کره میذارم من برم تفسیر بخونم که فردا مسابقه دارم فعلا بای

عاره متوجه شدم
چشم:/
اول اون اونهه کیوتوک که یه کمیش رو دادم خوندی. اون شیچول هم داره
سعیم رو میکنم چشم
پوینت آف نو ریترن هم چشم^__^ چیزی تا شیچول نمانده است..
تو اگه فیکات بهت اجازه بدن، احتمالا بتونی تا فردا تمومش کنی
فعلا

ترنم دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 23:35

اااا •_•
تو کوشولو تری ک
دونسنگم
عام عاره خا خودخواهیه من بگم نذاری وانشاتیه رو
چ زود پسر خاله شدم میگم چی بذار چی نذار
ب جون تو فردا پس فردا آپ نکنی با چوب میزنمت
إیمیل ک نچ :|
یه تلی
لاینی
اینستایی
در خدمتیم

ک ک ک عاره^___^ من کلا دونسنگ همه م!
جانم هیونگم؟!
عاره دیگه خو شیپراشون خیلی زیاده!
خواهش میکنم شوما تاج سری:/
باچ! عاپ میکنم! قول میدم~______~
اینستا هستم ( همین چن روز پیش نصب کردم فی الواقع) ولی کلا علائم حیاتی ندارم=___=
تله هم هستم!!
البته فعلا که ظاهرا قراره تحریم شم! ینی تبلت و موبایل تا ته خرداد تعطیل=____=
بچه نهمی هستیم دیگه://

ترنم دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 22:38

کوچیک شما دونسنگم
کلن من جزء الفای کوچولو ام :/ ی زمان مکنه الفا ایرانی بودم ولی سرو کله کوچولو ترم پیدا بشد :/
کوچیک شما١٦ سالمه
هیونگ چ وضشه؟ :((((
من
از
وونکیو
متنفرم

هققققققققق
دپ شدم اثن :(
هیونگم میزنمتا :| یه قسمت دیه از این فیکو بذارررررررر حد اخل

یسسسس
کوچیک شما که بنده هستم اصا حرفشم نفرماییــد!! پونزده سال و نیم!!
بله=________= من الف دوازده ساله هم با دو چشم مشاهده بفرمودم!
بعضی وختا میتفکرم که چرا زودتر به دنیا نیومدم زودتر الف بشم=___________________=
من
هم
کاملا
متوجه ام
=____________=
از اون طرف یه رفیقی هست که هر روز داره منو کچل میکنه یه تک شات وونکیو بنویسم!
باشه باشه!! فردا پس فردا بازمی آپم
البته از این قسمت جدیدی که نوشتم خوشم نمیاد:/ ولی خو عاپ میکنم پونزده تا سایلنت دیگه هم منتظرن!
تو هیچ ایمیل عادرس یا چیزی نداری؟! خیلی دوست دارم بیشتر باهات در ارتباط باشم!

ترنم دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:36

عاااا....
هرچی فیکتو زیاد تر بخونی حساس تر میشی این طبیعیه
حتی نویسنده های معروف هم میگن وقتی نوشتشونو میدن ناشر تازه ی نفس راحت میکشن چون اگه به نوشتشون دسترسی داشته باشن هی میخوان تغییرش بدن...
بهتره زیاد حساس نباشی...
اووومممم هیونگ وانشاتی؟
میدونی من اصن وونکیو دوس نمیدارم
اصن نمیگمجمش...
گنجایشو فهمشو ندارم
ایونهه ولی خوبع
کیوتوک هم
توکچول هم باز
قربونت هیونگم زیاد حساس نباش دهههههه
ما منتظرتیم :(
ی وخ نذاری کامل یهو بذاریا؟ دق میکنم از فضولی

دقیقا همینطوریه
هر چی مینویسم احساس میکنم اون چیزی نیست که باید باشه!!
عاره دیگه!! این وانشاتی که دارم مینویسم خودش در حد یه فیک کامله! الان یه هفته ست دارم مینویسمش. اما از اونجایی که اصلا و اصلا توان شرو کردن یه فیک جدید رو نداشتم( یه حسی بهم میگه همین هاییو که زاییدی بزرگ کن:/) تصمیم گرفتم وان شاتش کنم که فعلا وب هم خالی نباشه
منم اصلا درکش نمیکنم! اما بالاخره وقتی نظرسنجی میکنم، باید به نتایجش هم احترام بذارم دیگه! خواهرم یه موضوع باحال پیشنهاد کرد(البته اون فقط کاپل توکچول رو در نظر گرفته بود)و وونکیوش رو هم خودم اضافه کردم. یه جورایی میخوام وونکیو کاپل اصلیش باشه. از اونجایی که زیاد طرفدارشون نیستم، فقط امیدوارم که بد از آب درنیاد
آره این سه تا کاپل کلا عشقن^___^
چشم دونسنگم!! واستا ببینم دونسنگ؟! شاید تو بزرگتر باشی!!؟
ببخشید که منتظرت میذارم. میدونم انتظار چه چیز گندیه!! همین نانای خودمون! پدرمون رو درآورد! دوستم الان هر روز داره موهامو میکنه که عاپ کنم!! الان جاده عشق رو دو ماهه که عاپ نکردم. تو پدرش هستی هم وضعش خرابتره!! همش منتظرم تابستون برسه کارمو شرو کنم
اووف چقد حرف زدم!!

ترنم دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 18:09

ای واییییی من تازه بعد اینهمه مدت اینوووو خوندم!
دقیقن از تو عید همش یه پام خونه بود یه پاک بیمارستان
بس ک آجیل خوردم
بعدشم ک اصن یاااادممممم رفتتتتت
وویییییی خیلی خووووب بوووودددد....
من بازم خاس :(
کی باز می عاپی؟

ک ک ک
عاخی خدا بد نده.. ایشالا که الان حالت خوبه
ک ک ک اشکال نداره^_^
مرسی عزیزم
منم خاس عاپ کرد ولی نشد:/
والا هرچی مینویسم خوشم نمیاد! فکر کنم یه سندرمی چیزی گرفتم=_______= به علاوه اون که از اونجایی که در عامار نظرسنجی مون اونهه و وونکیو ترکوندن=___=، فعلا درگیر یه وان شات اونهه- کیوتوک هستم و یه وان شات وونکیو -توکچول! میخوام تا عاخر هفته اون وان شات اونهه رو عاپ کنم
و به علاوه اینکه تصمیم گرفته بودم که این فیک رو تموم کنم و بعد به صورت کامل بذارم واسه دانلود، عاما دیدم اصا گنجایش نمیکنم:/.. خلاصه فعلا در مرحله خود درگیری هستم!

mohadese9/2 شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 03:14

راستی انقدر شیونو زجر نده،چرا انقدر اذیتش میکنی ها،مگه چه هیزم تری به تو فروخته که انقدر زجرش می دی؟تازه مگه قرار نبودشیچول داشته باش؟هیچول که از شیون متنفره شیونم که عاشقه کیوهیونه اصن من به نشانه اعتراض تا اطلاع ثانوی می رم برا شیون گریه میکنم برا هیچولم دعا می کنم به راه راست هدایت شه دیگه وونی رو انقدر زجر نده،خب ؟صبر شیونیستام حدی داره اونی قشنگم گناه داره بچه دلش نازکه میشکنه نکن اذیتش نکن باشه؟فعلا بای تا بعد

من شیوون رو زجر میدم؟! شیوون خودش عالم و عادم رو تو این فیک زجر میده!
من؟! من اصا زورم به اون اسب میرسه؟!( شوخی کردم بر نخوره بهت:))
هیزم؟! هیچی!
خو که چی؟! عاره قراره شیچول باشه:/
دوباره برو پارت های قبل رو بخون عزیزم!:))) هیچول عاشق شیوونه!
شیوون درست میشه=____= نگران نباش
وا؟!
اثر نداره=_____= پتال هامون کنار اومدن باهاش=_________= تو هم کنار بیا! هیچول همینه! اتفاقا همینشم خیلی خیلی عشقه^___________^
اوه اوه!! همچین میگه شیوون رو زجر میدن انگار کشیدنش به صلیب!! تقصیر خودشه:/ پررو:/
اووووووه. بچه؟! دلش نازکه؟! شیوون رو با کی اشتباه گرفتی؟!=___________=
باشه چشم!
فعلا^^

mohadese9/2 شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 03:07

هی یو با تو ام خوبی چرا ادامه این فیکو آپ نمیکنی اونی میام می زنمتا راستی تلگرامتو دیدی؟آقا من باید برم لالا کنم فعلا بای اونی جونم

بله؟!
مرسی تو خوبی؟!
والا میخوام عاپ کنم..نمیشه! خودت که در جریان بی خوابی ها و بدبختی های من هستی! ینی من نمیتونم یه روزمو فقط مثه عادم زندگی کنم..
=______= بیا! بچه میترسونی؟! دو تا استخونو یه روکش که دیگه این حرفا رو نداره! ولی انصافا یه فکری بکن.. نمیدونم پیش متخصص تغذیه برو..یه کاری کن یکم چاق شی!
عاره^^
شب بخیر
فعلا^^

زهرا پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 00:08

سلام عزیزم خسته نباشی منتظر قسمتای جدیدتریماااا....
فایتینگ....!!!
و خیلی خیلی خیلی خیلی عالی بود عزیزم خسته نباشی...

علیکم سلام عزیزم^^
سلامت باشی^____^
ببخشید ببخشید!! دارم مینویسم..البته فعلا درگیر یه وان شاتم، سرم که خلوت شد هم این فیک رو و هم جاده عشق رو مینویسم.تا تابستون که وقتم عازاد شه فعلا کم کم عاپ میکنم
مرسی که منتظری
فایتینگ^_____^
مرسیییییییییی عزیز دلم سلامت باشی

mohadese9/2 شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 11:02

خوب برنامه هاتو انجام نمدیا میزنم شت و پتت میکنما،بشین درستو بخون بشر،دلم برات تنگ شده،جاده عشقو کی آپ میکنی مردم از فضولی خجالت بکش آپ کن دیگه،سارانگهه فعلا بای اگه خواستی بهت زنگ میزنم میگیرم جلو حرم با امام رضا حرف بزن فعلا بای

که چی الان؟!:/
باشه بابا باشه..عین این ناظم مدرسه ها://
منم:(((
والا نمیدونم احتمالا به زودی..البته تصمیم دارم جاده عشق رو تموم کنم و بعد یدفعه همه رو با هم عاپ کنم..نمیدونم فعلا
چشم!!
چشم!!
منم3>
فعلا
والا خاموش بودم چن روز
الانم با بدبختی نت دارم

mohadese9/2 جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 10:06

سلام اونی جان خیلی عالی بود آفرین که زود زود آپ میکنی آقا ما الان تو را مشهدیم گه کاری چیزی با امام رضا داری بهم اس بده رفتیم حرم بهت زنگ بزنم فعلا بای اونی بازم زودزود آپ کن

مرسی عزیزم
ک ک ک دیگه نت داشتم سریع عاپ کردم!
الان با بدبختی نت گیر عاوردم
تشکر^_^
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد