فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2_ Chapter6

واهایی واقعا این منم؟! 0_o  

کسی هنوز منو میشناسه؟! D:  

احساس میکنم وب گرد و خاک گرفته=____= 

در مورد دلیل غیبتم ترجیح میدم چیزی نگم.. اما واقعا این مدت نبودن باعث شد بتونم روی کارام تمرکز کنم! البته درسته که موقع مناسبی برنگشتم:| و مدارس و دانشگاه ها تا چند روز دیگه باز میشن! اما بازم سعی میکنم که حتما این دفعه ادامه بدم

الان برگشتم، و تصمیم گرفتم بدقولی های قبلی م رو جبران کنم.. میدونم بدقولی های زیادی کردم در مورد جاده عشق و  نقطه بدون بازگشت و... :| 

خوب بعد از قرن ها=_=، با قسمت جدید این فیک برگشتم^^ دست و جیـــغ و هــوراااا 

خوب, یه خلاصه ای از اتفاقاتی که تا الان افتاده بگم! چون احساس میکنم همه مون این فیک رو فراموش کردیم._.

بفرمایید ادامه مطلب

 

ادامه مطلب ...