فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2/ EP1~5

  

سلام بر دوستان و یاران^____^

با پارت جدید اومدم

این قسمت یه مقداری کمه.. در واقع نصف هر دفعه ست.. ممنونم که درکم میکنین و همچنان میخونین.. و اینکه چون بعضی از دوستان گفتن مشکل دارن توی دانلود یا باز کردن پارت ها، از پارت اول تا این پارت که پارت پنجمه رو با فرمت پی دی اف برای دانلود میذارم. این دفعه براش رمز نمیذارم چون احساس میکنم مشکل توی باز کردن فایل از رمزدار بودنشه. فقط امیدوارم مسئله ساز نشه.

برین ادومه:))

    

دانلود قسمت 5~1

مرسی که میخونین.. متاسفم که منتظر میمونین

الف باشیــد!

نظرات 5 + ارسال نظر
Frshtxxteuk جمعه 26 آذر 1395 ساعت 07:19

Khilee Fic Ghashngie ..to Fasl Avalesh Khilee Grye Krdm ..
Ejaze Hast To Kanalam Bezaramesh???

ممنونم عزیزم^^
حتما

ترنم جمعه 10 اردیبهشت 1395 ساعت 02:19

ااا تهشو گفتی کههههه
ینی دونگهه از عشق زیاد میذاره تیکی بره؟نه این که انصاف نیس :(
ااا خا زود تو عاپ کن ببینیم داسان چیه مردیم از فضولی خا...
کیو ام که دگ مرخص شده :( خدا رحم کنه...
فک کنم پارت بعد کلی استرسو هیجان داشته باشهههههه

من؟! نه من فقط از احتمالات حرف زدم!
جاده عشق رو چیکار کنم پس؟! باید یه ذره هم به اون بدبخت برسم.. احساس میکنم یتیم شده بچه://
ک ک ک عاره خدا رحم کنه
عاره پارت بعد پارت خوبیه!! فعلا دارم می نویسمش اما اول باید جاده عشقمو عاپ کنم

زهرا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 20:30

مچکرم از این سرعت آپ...!!! خخخخ
عزیزم خسته نباشی و مچکرم که زودی آپ کردی. جاده عشق رو هم لطفا زودتر آپ کن مرسی....

ک ک ک خواهش میشود
ممنونم.. خواهش میکنم.. حتما

ترنم پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 14:38

من بازم عاچقتمم عاااچق...
ای وای الن لو میره همه چی که!
چ پیچیده میشه
این دونگهه به تیکی جنون داره...ولش نمکنه که :\ کیو بفهمه چی میشه؟
عاغا یه سوْال
یه سال پیش تیکی تصادف میکنه دگه نه؟
بعد دونگهه لیتوکو چهار ساله میشناسه...
ینی حتی قبل از کیو •_•
چیشددددد؟؟؟؟ وای

مرسی عزیزم من نیز هم^^
ک ک ک عاره
عارههه!
دونگهه ایز هاشققق.. نه دونگهه خیلی عاشق تر از اونیه که جونگسو رو به زور نگه داره! کیو..=____=
اهم اهم.. عجب سناریویی شد!! چیزی نمیگم=_____= همه چی تا چند پارت دیگه معلوم میشه عزیزم

هستی سه‌شنبه 7 اردیبهشت 1395 ساعت 20:45

الهی ک من......
حرفی واس گفتن ندارم
ولی نفهمیدم هیچول چ کرده ک اینجوری شده!!
مرسی بابت پی دی اف
خسته نباشی.

ک ک ک مرسی که خوندی!
هیچول چه جوری شده؟! یکم دیگه صبر کن همه چی مشخص میشه!
^^ خواهش
ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد