فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Be strong, daddy Kangin

سلام هم فندومی ها

فکر میکنم با توجه به اسم پست فهمیده باشین میخوام راجع به چی صحبت کنم. احتمالا تا الان خیلی هاتون این موضوع رو شنیدین. اما در هر حال من میخواستم که بگم دوباره

برید ادامه مطلب

 

 خوب، همونطور که میدونید امروز خبرهایی تو شبکه های مجازی پخش شده که ما الفا رو نگران میکنه.

امروز، بیست و چهارم می، کانگین برای بار دوم، در حالی که مس.ت بود تصادف کرد. بار دیگه در سال 2009 بود.

مدیر یه فروشگاه بیست و چهارساعته در همون حوالی به پلیس گزارش کرد که مردی در حالی که به نظر میومد مس.ت باشه، به تیر چراغ برق زد و بعد هم فرار کرد.

کانگین هم خودش گفته که میدونه به چیزی زده، اما نمیدونسته که اون دقیقا چی بوده.

بعد از اینکه مشخص شد کانگین در حین مستی رانندگی کرده، اس ام یه نامه رسمی منشتر کرد و صحت این قضیه رو تایید کرد.

من که تعجبی نمیکنم اگه اس ام هیچگونه حمایتی نسبت که کانگین نشون نداده باشه=____=

متن نامه به این شکل بود.

"این نامه رسمی اس ام اینترتینمنته. شایعات مربوط به تصادف DUI کانگین درست هستن(مربوط به تصادفاتی میشه که به هنگام مس.تی رخ میدن). اون امروز بعد از ظهر بعد از اینکه باهاش تماس گرفته شد، به ایستگاه پلیس رفت و طبق زمان مقرر ازش بازجویی شد.

بعد از این ماجرا کانگین داره عمیقا فکر میکنه(به چی؟!آی دونت نو). این موضوع زمان می بره و اون در این مدت هیچگونه فعالیت هنری نخواهد داشت.

باز هم ما بابت این نگرانی که پیش اومد، صمیمانه عذر خواهی میکنیم."

بله... بر روح مقدس سومان صلوات=____=

در هر حال، این خبر خیلی تکان دهنده و ناگهانی بود و توی سایت آل کی پاپ ازش به عنوان breaking news صحبت شد. از اونجایی که این سایت فلفلی هست، لینکی از مقاله ش نمیذارم. اگه کسی عادرسش رو خواست بگه بهش بدم. البته تو پیج اینستای آل کی پاپ هم میتونین چک کنین اینو.

       

البته این خبر الان تو پیجای مربوط به سوجو یافت میشه.

(متن تویی//ت بالا):

کانگین الان تحت بازجویی پلیس قرار داره، بعد از اینکه به خاطر مس.تی در گانگنام دچار یک تصادف شد.

--------

فعالیت های هنری کانگین برای مدتی لغو میشن و اون زمان خواهد داشت که به اتفاقی که افتاده فکر کنه(به چیش میخواد فکر کنه؟!=____= حالا یه تیر چراغ برق رو زده بچه م دیگه)

-------

کانگین همچنین برای مدتی اجازه نخواهد داشت که در برنامه سوکیرا به عنوان دی// جــــی همراه ایتوک باشه. اینطور به نظر میاد که تیکه هایی از "قانون جنگل" که کانگین توی اون ها حضور داره سانس//ور خواهند شد.(یه برنامه مستند که از اس بی اس پخش میشه.. ت.ن:یکم زیادی نیست؟!)

   

  

امروز همچنین هیچول اکانتش رو بست.

  

امروز توی فضاهای مجازی درگیری هایی پیش اومد(من از درگیری های تو اینستا خبر دارم فقط.)

یه سری الف نما و عانتی فن جمع شده بودن لیست اشتباهات و نواقص کانگین رو منتشر کرده بودن و میگفتن اون باید بعد از این افتضاح از گروه بره. بعد از اینکه هیچول اکانتش رو مسدود کرد، شایعاتی هم پخش شد مبنی بر اینکه هیچول هم میخواد از گروه بره. چند نفر هم میگفن که بعد از این اتفاق سوجو از هم میپاشه. خلاصه درگیری های زیادی پیش اومد. اما خوشبختانه باز هم الفا ثابت کردن که همیشه و تحت هر شرایطی پشت پسرامون میمونن و جواب اون چند نفر رو دادن.

"من از اون حمایت نمیکنم. من از اون ناراحت و ناامید شدم، اما این که مردم جرئت میکنن بگن باید از گروه بیرون بندازنش واقعا اذیتم میکنه.

---------

چیزی که بیشتر از همه ازش متنفرم اینه که چند ماه دیگه، کانگین دوباره در حالی که خجالت زده ست برمیگرده و مدام عذرخواهی میکنه.(توی ماجرای تصادف سال 2009 هم بعد از اینکه کانگین برگشت، کلی اظهار پشیمونی کرد. میگفت که من با این کارم تیم رو پایین کشیدم و خیلی بابتش متاسفم. کلیپش رو میتونید از اینجا ببینید)

--------

الان فقط الف ها میتونن ازش حمایت کنن. خواهش میکنم دعوا نکنین.

--------

وقتی که این خبر رو خوندم قلبم به درد اومد، چون من حتی نمیتونم ازش دفاع کنم زمانی که اون کار کاملا اشتباهی انجام داده. من از این احساس متنفرم!!"

  

من این اخبار رو اینجا منتشر کردم، تا فقط از شما بخوام که تا آخرین قدم از پسرامون حمایت کنین. یادمون باشه هر انسانی میتونه اشتباه کنه و یادمون باشه درست نیست که یک طرفه قاضی بریم. یادمون باشه اون کانگینه، بابای گروه، کسی که ده سال پا به پای بقیه پسرامون زحمت کشید و همیشه هوای بچه ها رو داشت. یادمون باشه که این پسر مهربون حالا نیاز داره که ما ازش حمایت کنیم. بیاین پشتش باشیم. اون حالا اجازه هیچگونه فعالیت هنری رو به خاطر این اتفاق ناخواسته نداره. ما اید توی این شرایط مایه دل گرمی پسرامون باشیم.

هشتگ های پیشنهادی رو توی عکس می بینین. خواهش میکنم مثل همیشه پشت بچه هامون باشین.

تیکی نوشت:و معذرت میخوام اگه اشتباه تایپی دیدین. وقت نکردم چک کنم.

ممنونم آبـــــی ها^^

نظرات 9 + ارسال نظر
ترنم جمعه 29 مرداد 1395 ساعت 00:00

خب دگ چخبر؟؟ -_-

اونطوری نگام نکن اونی خواهش میکنم:/
دلیل غیبت کبری م=/ معلوم نباشه بهتره
قسمت جدید پوینت آف نو ریترن رو نوشتم!! فردا آپ میکنم!

ترنم یکشنبه 13 تیر 1395 ساعت 00:38

خو زود زود بنویس دونسنگم :(
هی هر دفه میام سر میزنم ب امید اینکه آپ کرده باشی...
اصن داستان یادم رفته...
حسش پرید انقد نذاشی.
خو انقد حساس نباش رو نوشته هات دگ

چشم
ببشخید:(
ببشخید:((
ببشخید:(((
چشم:(
یکی دو روز دیگه می آپم. قووول! توعم برو فیک رو یه بار دیه بخونداستان یادت بیاد باشه؟!:(

ترنم شنبه 12 تیر 1395 ساعت 12:29

عاغا چ وضشههههه؟
چن وقته آپ نکردی؟؟؟؟
تابستون تمووووم شددد
دههههههههه
ینی چی
سلام :|

ک ک ک سر و ته نوشتی؟!
سلام
واقعا ینی چی؟:/
نه بابا تازه شرو شده:/
نمیدونم.. چن وخت شده جدا؟!
واقعا خودمم نمیدونم:/

راستش الان به شدتــــــ درگیرم(خودمم میدونم قبول نمیکنی اما :دی)
میدونی دارم روی چن تا فیک با هم کار میکنم.. چن وقته که احساس میکنم هیچی نمیتونم بنویسم. واسه همین تصمیم گرفتم تا یه مدت تمرین کنم. الان دارم روی سه تا فیک کار میکنم. هرسه تاشونم اونهه و کیوتوک داره:دی
از اون طرف هم کار ترجمه قبول کردم
از سمت دیگه هم حال و روز خودمه که خوش نیست خیلی:/
نقطه بدون بازگشت رو هم امروز فردا عاپ میکنم!حس میکنم وبم متروکه شده:/
همین دیه!

نگان شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 19:41 http://negan-1.blogsky.com

سلام
خیلی خوب بود
کجایی؟ سر نمیزنی!!؟؟

سلام عزیزم
مرسی
من همین نزدیکی هام.. حالم خوش نیست چند وقته راستش
زود عاپ میکنم

ایدا شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 01:33

سلام...میگم الان مادقیق باید چیکار کنیم؟باذکر مثال توضیح دهید.

ما هیچ کاری لازم نیست بکنیم
همین که پشت بابای گروهمون باشیم کافیه

ریحانه چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 15:21

سلام عزیزم
یه تصادف ساده که انقد دنگ و فنگ نداره که خداازشون نگذره ددیمونو ناراحت میکنن
خودش به اندازه کافی سر این اتفاق ناراحت هس بقیه بیشترش میکنن
اس ام لعن/تیم ک یه بار نشد درست و حسابی حمایت کنه ازشون
فقط امیدوارم زود بگذره و همه چی به حالت عادی برگرده همین

سلام گلم
واقعا خیلی مردم بدی هستن. اگه اینجوری باشه باید خیلی از آیدل ها رو به اطر کارهاشون دار بزنن. اما فقط گیر دادن به سوجو و هر مشکل و خطای کوچیکی از سمت اون ها رو بزرگ میکنن
اون اس ام که فقط باید به گ//ا بره
منم همینطور

پریسا چهارشنبه 12 خرداد 1395 ساعت 09:43 http://village-story.mihanblog.com/

ای وای من.....
من از اس ام تاحالا خوب نشنیدم....
سومان دیگه خیلی داره زیاده روی میکنه....
از گروه هاش داره گلچین میکنه میندازه بیرون....
چرا؟؟؟؟
صحبتی ندارم.....
ایشالا هر چه زود تر این جریان هم به خوبی تموم بشه.
اخه هیچول پسرم تو چرا اکانتتو پاک کردی؟؟؟؟
من برم چک کنم ببینم چه خبرشده...

چی بگم؟ ما الفا دلمون خیلی پره. دلمون رو به این خوش کرده بودیم که حالا سوجو کمپانی خودش رو داره، اما حتی حالا هم راحتش نمیذارن
نمیدونم. ولی امیدوارم همه چیز حل بشه فقط
هیچول که کلا عادتشه
برو فرزندم برو

mohadese9/2 چهارشنبه 5 خرداد 1395 ساعت 15:26

به خدا همه اینا زیر سر اس ام هستش،من مطمئنم،اصن اینا نمیخوان موفقیت لیبل اس جی رو ببینن،دلم می خواد سومانو آویزون کنم از پشتبوم پتانسیل گرانشیشو حساب کنم بعد ولش کنم سرعت سقوط و زاویه ی افتادنشو محاسبه کنم،خدا ازش نگذره،والا کانگین چرا ساعت دوشب باید م////ست میکرده من مطمئنم اس ام یه کرمی ریخته،امیدوارم همه الفا ازش حمایت کنن فعلا که تو اینستا خبرای خوبی هست و همه دارن حمایتش میکنن اگه بازم خبری شد بهت میگم آپ کنی،راستی اکانت می خواستی بسازی ساختی،اگه ساختی پست گذاشتی بگو بیام لایکت کنم اونی،دیگه حرفی نیست من برم فعلا بای فلشامم حواست بهشون باشه کل زندگیم اون دوتا فلشن

عاره نکبتا.. حس بدی دارم.. این اتفاقاتی که این چندماه افتاده بهم فهمونده که یه چیزی عادی نیست.. نمیدونم دقیقا چیه.. ولی سوجو به مشکل برخورده.. احتمالا حالا، با اشتباهی که کانگین کرده، باز هم بحث همیشگی عانتی فن ها و مقالات و رسانه ها شرو میشه. اونم حالا که لیبل اس جی تازه پا گرفته و از طرف دیگه تقریبا نصف بچه ها سربازین.
منم همینطور. خدا رو شکر که اینطوریه.
اوکی.
تو فلشت جز سریال کیو و رادیو استار چیز مهمی داشتی؟! من همه رو کات پیست کردم و سریال کیو رو از اول برات ریختم دوباره. رادیو استار رو هم کاملش رو ریختم برات
این سریال کیوهیون نابودم کرد=____= کارگردان عوضی:|.. عاخرش خیلی باز بود:/.. امروز همه ش رو دیدم! در واقع هر قسمت دوازده- سیزده دقیقه بود. سریال قشنگی بود. دوستش داشتم. اما بازم معتقدم کارگردانش خیلی عوضیه:|

mohadese9/2 سه‌شنبه 4 خرداد 1395 ساعت 20:57

لایک اونی من بهت افتخار میکنم اگه تو اینستا باز یکی حرف مفت زد بگو من بیام با خاک یکسانش کنم البته فکر کنم اطلاعات من نسبت به تو بیشتر باشه،بالاخره فن پیج دونی رو پیدا کردی،بهت تبریک میگم واقعا،آقا من برم که علومم مونده،ما الفای ایرانی همیشه پشت کانگین هستیم انسان ممکن الخطا است،خداروشکر بلایی سر خودش نیومده،یعنی خاک برسر اس ام که به جای اینکه حمایت کنه بچه رو معلق کرده از کار یعنی حلوای سومانو بپزم من والا!به هرحال ما پشتتیم،فایتینگ^_^

ک ک ک عاره هستم! تازه میخوام شب برم ببینم کی حرف زده باز دوتا فحش انگلیسی بدم شادروان شم=__=
باچ! میگم!
ممکنه.. چون تو کلا تو اینستا بزرگ میشی=___=
عاره دیگه یافت کردمش. خو اشتباه داده بودی عایدیش رو:/
میفهمم~___~
عاره ما همیشه پشتشیم. کاملا موافقم. درسته که اون اشتباه کرده، اما ما نمیتونیم پشتش رو خالی کنیم. درسته که کارش خوب نبوده اما نباید بگذاریم عانتی فن ها و الف نماها چنین حرف هایی رو بزنن. طفلی ایتوکم.. فک کنم خیلی سخت باشه الان براش.
اس ام=___= این سومان به گ//ا بره من سه شب مهمانی شام میدم!
ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد