فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2_ Chapter6

واهایی واقعا این منم؟! 0_o  

کسی هنوز منو میشناسه؟! D:  

احساس میکنم وب گرد و خاک گرفته=____= 

در مورد دلیل غیبتم ترجیح میدم چیزی نگم.. اما واقعا این مدت نبودن باعث شد بتونم روی کارام تمرکز کنم! البته درسته که موقع مناسبی برنگشتم:| و مدارس و دانشگاه ها تا چند روز دیگه باز میشن! اما بازم سعی میکنم که حتما این دفعه ادامه بدم

الان برگشتم، و تصمیم گرفتم بدقولی های قبلی م رو جبران کنم.. میدونم بدقولی های زیادی کردم در مورد جاده عشق و  نقطه بدون بازگشت و... :| 

خوب بعد از قرن ها=_=، با قسمت جدید این فیک برگشتم^^ دست و جیـــغ و هــوراااا 

خوب, یه خلاصه ای از اتفاقاتی که تا الان افتاده بگم! چون احساس میکنم همه مون این فیک رو فراموش کردیم._.

بفرمایید ادامه مطلب

 

       

دانلود قسمت ۶
    

+ این فیک همونطور که متوجه شدین تو وب فن فیکشن لیتوک عاپ میشه. من لینک پست رو براتون گذاشتم. امیدوارم لذت ببرین^^ 

الــــــــــفــــــــــــــــ باشیـــد!

نظرات 2 + ارسال نظر
mohadese10/2 چهارشنبه 8 دی 1395 ساعت 11:04

چرا به من نگفتیییییییییییییییییی
خیلی بددددددددیییییییییییییییییییییییی
برو نبینمتتتتتتتتتتتتتتتتتت
دارم از ذوق بال بال میزنم
زودتر ننویسیش مردیییییییی آراسوووووو؟

واقعا یادم نبود:(
ببخشید
باشه باشه:))
فعلا که دارم وان شات رو می نویسم.. یهویی دارم می نویسم که تموم شه^^ برای اولین بار کلی نوشتم:)

mohadese پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 14:12

به به به به اونی جونم تشریف عاوردن البته من درجریانما ولی خب

هییی زندگی:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد