فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Fic: These Guys CH 1/EP 2/P 2

سلام بچه ها

خوبین؟

تلافی شنبهء مسخره ای که ازش گفتم، باید بگم امروز، روز جالبی بود واقعا!

از چار کلاسی که امروز تو مدرسه داشتم، سه تای اولو خواب خواب بودم! خواب، در حد خواب دیدن! اونم خواب چانبک! اونم م\\ث.بت هی\\جده! بد فکر کنین، در حالی که تو خواب صدای ن..ال\ه های بکی رو می شنوین، یهو صدای معلم و دوست جفتیتونو بشنوین که میگن "هی! خوابی؟" !!! عصن ادغام اون صداها عااالی بود لعنتی =| !

و نهایتا زنگ آخر، بعد خوردن ناهار، تازه اومدم رو فرم !!! ولی همون سه ساعت خواب، عااالی بود! عصن کیف کردم قشنگ!

از همهء اینا گذشته، اومدم خونه، نشستم، Oh My Baby رو با حضور "کای" و "آشر" دیدم ... عاغا عالی بود ینیاااا عااالی! واقعا ارزششو داشت که یه هفته صبر کنم تا عین عادم بشینم پاش و قطعا ارزششو داشت که پنج-شیش ماه منتظرش باشم که پخش شه!

از اون گذشته، بکی هم رفته بود فن ساین ^___^ عررررر! البته کای و سوهو و ژیو هم رفته بودن، ولی مهم بکه *____* عرررررر چون فقط بک حرف زد! من دقیقا متوجه شدم که یه فن گیرل، هر جای دنیا که باشه، از یه سری اصول بی اصولی خاص پیروی می کنه! چون سوالاشون دقیقا تو استایل من بود! عصنااااا

خلاصه این که ... خوشم میاد قبل گذاشتن پارت، کلی ور بزنم!

خو نخونین :|

بفرمایین پارت ۲ که کلی مشتاقشم خودم *_*


(عرررر پوستر جدید نمی تونم بذارم :|)


***azarakhsh، Teuksa و پریسای عزیز! شما قبلا دو اپیزود اول این فیکو خوندین! هیچی دیگه ... گفتم اگه دوست ندارین نخونین ^_^ !

بفرمایین ادامه ^_^


 

ادامه مطلب ...

درخواست رمز

سلام

ایشون که می بینین

پست درخواست رمز هستن ^_^


بفرمایین ادامه



  ادامه مطلب ...

SuJu Fun: SJ's Ch\\at Ch 1/EP 4-Last EP

سلام

گفته بودم رمزی می کنم خو!

جدا برام سوال شد که چند نفر از این خوششون میاد

و تنها راهشم رمزی کردن بود!


(اوممم عکسه رو قبلنم گذاشتم نمی تونم جدید عاپ کنم شرمنده :|)


بالاخره این چپتر تموم شد و جونم بالا اومد! پارت آخرو همین الان که از مدرسه اومدم نوشتم! هنوز ناهارم نخوردم، پاهامم نشستم =| البته بگمااا اگه بالای ۱۰ تا درخواست بود، این چپترو در کنار چپترای بعدی ادامه خواهم داد! (چون خودم مرگ موضوشم و به نظرم حیفه، باید واسه بقیهء ک..اپلا هم بنویسمش ^_^)


بفرمایین ادامه

  ادامه مطلب ...

Fic: These Guys CH 1/EP 1/P 1

سلام ^_^

واقعا ممنونم از نظرات! :| ۲۴ تا بازدید (استثنائا خودم بازدید نداشتم!) با ۸ تا نظر :| که البته سه تاش مال یه نفره و دو تای دیگشم باز مال یه نفر دیگه! پس در واقع ۵ نفر نظر گذاشتن :| الان کدوم دستمو بزنم تو سرم؟!

بچه ها؟ میشه یه کم درد دل کنم؟ هر کی دوست نداره و حوصلشو نداره، قسمتای ستاره دارو نخونه. درد دلای منه.

***

بچه ها. من تا دیروز بدترین هفتهء عمرمو گذروندم و با طلوع خورشید شنبه خرسند بودم که بالاخره اون هفتهء مضخرف تموم شده ... اما تموم نشد!

بچه ها. امروز یکی از بدترین روزای عمرم بود

خدا می دونه چه قدر گریه کردم

راستش کسیو نداشتم که بهش بگم. الان تو خونه تنهام و فقط داداش سه ساله م که باید ازش مراقبت کنم پیشمه

واقعا اوضام خرابه ... یه جورایی به ته خط رسیدم

بچه ها. اگه یه موقعی تو زندگیتون یه چیزی رو عاشقانه دوست داشتین، به خاطر هیشکی _تاکید می کنم هیشکی_ حتی پدرتون، مادرتون یا هر کس دیگه، ولش نکنین! حتی اگه قرار بود به خاطر اون چیز یکی جلوی چشمتون پر پر شه (نمی دونم. شاید دارم اقرار می کنم ولی این نهایت چیزیه که دوست دارم به عنوان تجربه بهتون بگم.) بازم بی خیال خواسته و هدفتون نشین!

هیچ وقت منطقو نذارین کنار و عین احمقا از رو احساستون تصمیم نگیرین! احساساتتونو درگیر کسی نکنین که بخواین به خاطر اون، یه راهیو برین که دوست ندارین! کار خودتونو بکنین و مطمئن باشین اون کار و هدف تنها شانس شما تو زندگیه!

مرسی

***

خب خب خب

برویم سر اصل مطلب!



قرار بود وقتی نظرات تیزر ۲۰ تایی شد، پارت (اصلش اینه که بگم اپیزود ولی عادت کردم میگم پارت!) اولو بذارم ولی بعد بی خیالش شدم و گفتم بالاخره که من رمزیش می کنم و فقط به اونایی رمز میدم که از تیزر تا تک تک پارتا نظر گذاشته باشن (و واقعا جدی ام رو این مسئله! حتی شما دوست عزیز :| البته دوستان عزیزم تو وب واقعا لطفشونو بم داشتن) پس نخواستم الکی اونایی رو که واسه خودم و فیکم ارزش قائلن، معطل کنم. همون طور که به azarakhsh جونم قول داده بودم، تا دیشب فیکو به یه جاهایی رسوندم (گفته بودم ده ولی تا هشت نشد بیش تر :|) و حالا اومدم که پارت اولو عاپ کنم ^_^

***axarakhsh، Teuksa و پریسای عزیز! شما قبلا دو اپیزود اول این فیکو خوندین! هیچی دیگه ... گفتم اگه دوست ندارین نخونین ^_^ !

لطف کنین، بفرمایین ادامه



 

ادامه مطلب ...

جاده عشق قسمت پنجم

سلاممممممم

با قسمت جدید اومدم!

از اینکه دیر اومدم متاسفم

راستش وب ما در دست تغیره

روزای آپ رو داریم مشخص میکنیم و احتمالا خلاصه ای از فیک های وبلاگ رو براتون قرار میدیم

احتمالا یک سری تغییرات دیگه هم به وجود میاد

که همه شون مستلزم زمانه(چه باکلاس شدم خودم خبر ندارم:دی)

صبـــــــور باشید

لطفا اگر میاید وبمون نظر بذاریــــــــد

صوبت دیگه ای ندارم

این قسمت مجددا اینهه ایانه ست

جونم شیک دراومد تا این پارت رو نوشتم

قسمت بعد رو هم پنجشنبه هفته بعد منتظرش باشید..تا اون موقع خواهم نوشت..ینی در اصل این پارت و پارت بعدی قرار بود با هم  پنج رو تشکیل بدن اما.. کمبود وقت!..قسمت بعد البته زوج خاصی رو در نظر ندارم..توکهه و از این صوبتا

پیش به سوی ادامهههههههه

  

تیکی نوشت:

ماه محرم و صفر رو به همه تسلیت میگم..

و...

تولد دونگهه رو تبریک!

خو الان من دست بزنم یا سینه بزنم؟!

با جینگول میحرفم شاید تونستیم یه تفلدی براش بگیریم

ادومه

ادامه مطلب ...

Fic: These Guys Teaser

سلام



بفرمایین ادامه واسه خوندن تیزر این فیکم

بقیهء فیکامم دیگه عاپ نمی کنم (کسی دلیلشو خواست، بپرسه!)

فعلا فقط همین فیکو که عاشقشم، هر سه روز یه بار به صورت کاااملا رمزی آپ می کنم



 

ادامه مطلب ...

سریال های سوجویی:|

سلامممم

عاقا من شرمنده م

عاقا من عذر خواهم

اصا از تمامی شپش هایی که توی وب چرخ میخورن عذر خواهم!(پ.ن:والا..ما که کسی نمیاد تو وبمون..همیشه سوت و کـــــــوره)

الان وب چند هفته س آپ نشــده؟!

ینی قشنگ خودم میرم خودمو سلاخـی میکنم

خبری از جینگول ندارم..کسی پیداش کرد برام پستش کنه:|

خودمم که دارم سخت کار میکنم رو جاده عشق..انقدر سرم شلوغه که نمیتونم تمومش کنم

ولی من به شپش های محترم بندری زن این وبلاگ قول میدم که تا پنجشنبه این قسمت رو به پایون برسونم..قسمتی هستش که خودم به شدت میلاوم

ولی الان گفتم یه چیزی بیارم برا برکت وبلاگ:دی

معرفـــــــی میکنم:

سریال های سوجویی

ادومــــــه

 

ادامه مطلب ...

SuJu Fun: SJ's Jock - رمز: کوفت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

SuJu Fun: Scenario - رمز: کیوهه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

تو پدرش هستی!قسمت سوم

سلامممممممTroll Meme emoticon (Meme emoticons)

من اومدم

پارت جدیدو آوردم دیه

حرفم اصا نمیاد

مدرسه ها خلم کردهههه

برید ادومه دوستانSincere Troll emoticon (Troll emoticons)

Troll Dad Dancing emoticon (Troll emoticons)

شکلکلم هم تو حلق خودم..چن وختیه به ترول علاقه مند شدم..یکم ترسناکن به نظرم

ککککک

برید دیه

  ادامه مطلب ...

SuJu Fun: SJ's Ch\\at Ch 1/EP 3 - رمز: azarakhsh

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

SuJu Fun: Scenario

***همهء عکسا اضافه شد***

مرسی از azarakhsh واسه یادآوری

سلام سلام من اومدم ^_^ سلام کردن رو بلدم

خخخخ

 سناریو داریم ادامه

ادامه مطلب ...

جاده عشق قسمت چهارم

سلامممممم

میدونم الان میخواید منو بکشید..خوشبختانه من خونه مامانم اینا محضر حضور دارم(چی گفتم:|)..عمرا دستتون به من نمیرسه!

خوب خوب..

بالاخره برگشتم دیه بابا

و..سوری سوری سوری سوری

ببخشید دیه نشد زودتر بیام

ولی برای راحتی کار شما یه تصمیمی گرفتم

از این به بعد بهتون میگم که چه روزایی آپ میکنم

من در پایان هر قسمت بهتون میگم که چه روزی قسمت بعد رو آپ میکنم..چون امسال سال سختیه و نمیتونم با قطعیت تمام بگم چه روزی میام(ممکنه یه هفته سرم خلوت باشه ولی یه هفته بعدش شلوغ)..زیر همون پست میگم دیگه..

اگر اون روز نشد جمعه ها منتظرم باشید..میام..به شرافتم قسم!

دیگه چی؟

آهان..نظر بگذارید ای دوستان!

شکلکام چطوره یا نه؟..تو حلق خودم،باشه!

خودم میدوستمشون

برید ادومه این قسمت اونهه ایانه ست

فایتینگ گایز!

   

پ.ن:بچز..فونت این قسمت رو میدرشتم..نظرتونو بگید..همون قبلیه خوبه؟

ادامه مطلب ...

SuJu Fun: SJ's Ch\\at Ch 1/EP 2 - رمز: مستر

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.