فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Scenario

سلام سلام!

عکس بالا که مشاهده می فرمایید کار خودمه، هر چن وخ یه بار از اینا می ذارم که دور هم خوش باشیم. اینو چن وخ پیش تو اینستای خودم عاپ کرده بودم. عکس از اکسو-چانیوله. نمی خواستم اکسویی بذارم ولی برام مهم بود، عکس از خودم باشه!

من اومدم ولی خیلی از دستتون ناراحتم :|

به جان خودم من سر نظرات اصلا شوخی ندارما :|

یهو دیدی رفتم سه ماه پشت سر هم نیومدم!

امروز براتون یه سناریو سوجویی آوردم

سناریو که می دونین چیه؟

شما یه فضای خاص _که ممکنه ربطی به واقعیت نداشته باشه_ رو واسه م//م*برای گروه در نظر می گیرین و می بینین که هر کدومشون تو اون شرایط چی کار می کنن ... معمولا هم جنبهء فان داره فقط ...

من از امروز، غیر از نوشتن فن فیک، براتون سناریوهای خودمم عاپ می کنم که بخونید و بخندید و حالشو ببرید اماااا ... به شرطی که نظرات راضی کننده باشه (:|) ! اگه نظرات اون طوری بود که واقعا خوشم اومد، قول میدم براتون ایمجینم عاپ کنم ^_^ !

بفرمایین ادامه واسه خوندن سناریو 

ادامه مطلب ...

تو پدرش هستی!قسمت دوم

سلام چینگوهای آبی من

همه چی آرومه؟!

زندگی میگذره؟

منتظر من بودین؟نبودین؟

خو درهر صورت،با قسمت دوم تو پدرش هستی! اومدم

واااای مدرسه ها

  

نظر بذارینا..نیام بزنمتونا

باچهههههه؟!

خو دیگه برین ادومه

پ.ن:کاوری که در ادامه مشاهده میفرمایید اثر دوست عزیزم پریسا میباشد..با سپاس فراوان از ایشان

     ادامه مطلب ...

دانلود فیلم حمله به پسران محبوب-دانلود آهنگ های سوپرجونیور

سلام دوستان من

من بازم اومدم

و همونطور که قول داده بودم واستون فیلم حمله به پسران محبوب رو آوردم.

 

اول یه خلاصه ای از قضیه داستان بگم.

ماجرا از این قراره که یه پسره ناشناس بوده که چهاردهم هر ماه به پسران مشهور و خوشگل و جذاب یه دبیرستان حمله میکرده.

اولین پسری که بهش حمله میشه سونگمین بوده(قربونش برم...خیلی نازه تو این فیلمه)

دومی هان کیونگ بوده که بازیکن بسکتبال بود.

سومی هم یسونگ بوده که خواننده بوده

بعد روش حمله هم خیلی باحاله؛من معذرت میخوام که این کلمه رو به کار میبرم ولی...خب...به پسرا گ.ه پرتاب میشده

خلاصه کیبوم میاد کارآگاه بازی درمیاره متوجه میشه که هدف بعدی اون پسر ناشناس مدرسه اوناس

فقط اینکه دقیقا نمیدونسته که هدف اون پسر،خرخون ترین و باهوش ترین بچه مدرسه( شیوون )، رهبر گروه رقص مدرسه( هیچول) یا قهرمان جودو مدرسه( کانگین)بوده بعد همین دیگه خودتون برین بقیشو ببینید امیدوارم که لذت ببرید.  

راستی حجمش هفت صد مگابایته ها

 

راستی یه چیز دیگه

من مدت ها بود دنبال یه سری از آهنگای سوپرجونیور میگشتم ولی خب تو وبلاگای فارسی چیزی پیدا نکردم این بود که دست به دامن بیگانگان شده و یه ده دوازده تا آهنگ از سایتاشون دانلود کردم.

  

برین ادومه

  

ادامه مطلب ...

جاده عشق قسمت سوم

سلووووووم

با قسمت سه اومدم

دوستان صبور باشین فقط یه قسمت دیگه مونده..

بعدش باید شروع کنم به نوشتن

نظر بگذارید ای دوستان

برید ادومه..صوبتی ندارم

   

ادامه مطلب ...

تو پدرش هستی! قسمت اول

سلام دوستان

خوبید انشاالله

من با یه فیک جدید برگشتم

و به رفقایی هم که منو میشناسن میگم که این فیکو به اندازه جاده عشق میلاوم

پس از دستش ندین

ینی تو تاریخ فیک نویسیم انقد زیاد ننوشته بودم یه قسمتو..آهان..چرا قسمت چهار جاده عشق همین قدر بود.

حالا در هر صورت

برین حالشو ببرین

یکم شاید به نظرتون آکووارد بیاد اولش ولی خب..داستان قراره بهتر بشه..بهم اعتماد کنین

کاور هم کار اونی خوشگلمه..پریسا

خو دیگه برین بخونین

********

بسم الله الرحمن الرحیم

  

Name: You are its father!

Couples: Kyuteuk, Kyuchul, Sichul, Yewook

Genre: Fluff, Satire, Romance

    ادامه مطلب ...

جاده عشق قسمت دوم

سلام دوستان

من با قسمت دوم تشریف آوردم

پررویی از خودتــونه

 

خب..

از اونجایی که دوستان گفتن که قبل از اینکــه بری ادامه مطلب خیلی فک میزنی،دیگه این بار سعی میکنم که فک نزنم

 

من فقط دو تا عذر خواهی میخوام بکنم

اولی بابت اینکه خیلی دیر آوردمش این قسمتو

دومی به خاطر اینکه کار بالماسکه رو هنوز تموم نکردم

ولی انصافا شما بگین،

اگه شما هم روزی سه تا کلاس میرفتین(به اجبار والدین گرامی)اصن وقت کاری رو داشتین؟!

 

باز من خیلی حرفیدم معذرت
برین ادومه دیگه

وگرنه اگه واستین من تا روز بعد فقط حرف میزنم

خودم که دوسش داشتم این قسمتو حالا شمام بخونید نظرتونو بگین

******

سلام بچه ها

حالم بده

خیلی بده

فک کنم خیلیاتون دویل ماری رو میشناسین..هه..مخصوصا گیمرا

و فکر کنم میدونید که اون دیگه بین ما نیست..ما عضوی از خانواده مون رو از دست دادیم

و این خیلی ناراحتم میکنه.

حتی با وجود این که دویل ماری رو کامل نمیشناختم!

و..نمیدونم چی بگم.

ولی لطفا برای شادی روحش یه صلوات بفرستین.

کاور این قسمت هم کار دوست عزیزمه..سپینود..دوستی که به تازگی مثل ما دوست صمیمی ش،دویل ماری،رو از دست داده..که به زودی میارمش..

واقعا بهش تسلیت میگم

  

ادامه مطلب ...

جاده عشق قسمت اول

سلام علیکم

خوبید؟خوشید؟

من این فیک رو قبلا تا قسمت چهارمش تو وبلاگ قبلیم نوشته بودم..اما خوب..

دوباره میارمش اینجا و میخوام ادامه ش بدم

  

از اول شروع میکنیم

هر کی قبلا خونده الان باز بخونه..صوبتم نباشه

  

*******

بـسم الله الـرحمن الـرحیـم

 

name:جاده عشق

ganre:رمانتیک-شاید یکمی هم طنز

pairing:اونهه،کیومین،کیوتوک،کیوچول،توکچول

chapters:دقیقا نمیدونم چندتا بشه ولی فکر میکنم که دو رقمی بشه.

 

description:

چه کسی میداند که این جاده پیچ در پیچ عشق به کجا منتهی خواهد شد؟

 

summery:

چو کیوهیون،لی سونگمین،لی هیوکجه و کیم هیچول،دوست و همکلاسی هستند و همگی در پایه سوم دبیرستان اس ام مشغول به تحصیلند.و امسال،دو دانش آموز جدید،پارک جونگ سو و لی دونگهه به کلاس آنان ملحق شدند.

و هنگامی که این دو دانش آموز تازه وارد، چو کیوهیون و لی هیوکجه را ملاقات کردند، چه بر سر قلب هایشان آمد؟!

این تپش تند و دیوانه وار آن ها نمیتوانست نشان عشق باشد، نه؟!

عشق به یک پسر؟!

 

********

فقط قبل از اینکه برین ادامه مطلب

کاور،کاور دوست عزیزمه(کلا از من چنین هنرایی بعیده)..همین دیگه خواستم همینو بگم

پاشید برید ادومه

 

  ادامه مطلب ...

پست ثابت

هی گایز!

خیلی خیلی خوش اومدین

این وبلاگ رو ساختیم که فیک بنویسیم! البته فقط فیک نیست!

امیدواریم اینجا اوقات خوبی رو سپری کنین!

I.. don't like waiting

But to see Super Junior with 13+2

I WILL DO even though for unknown time

***

سلام دوستان. هنوز کسی هست؟! هنوز سر میزنید اینجا؟

راستش فقط میخواستم اطلاع بدم که الان درگیر یه وان شات درخواستی هستم که در اولین فرصتم عاپ میکنم

همین.. خواستم به وونکیو شیپرا و اونهه شیپرا مژده بدم

ممنون که منتظرین