فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2/ EP2+ اندر احوالات من و فیک ها

  

هی گایز!

عیدتون مبارک بچه ها^_______^

من آمدم با پارت جدید!

قول داده بودم تا جمعه آپ کنم، ولی تو بی نتی افتاده بودم

الانم با اینترنت حلزونی.. لاک پشتی.. اصا با بدبختی

برید ادومه پارت جدید رو دانلود کنید

و منم یکمی بگم راجع به خودم واسه اونایی که دوست دارن از احوالات من و فیکا بدونن

+این پارت یکمی.. یکمی چیز-داره( یو گات وات آی مین!).. اما یه چیزی که دلم میخواد راجع بهش بگم اینه که نوشته های من هیچوقت فراتر از اینی که نوشتم نخواهد رفت!

+ یه کلیپ کیوتوکی هم تو آرشیوم یافت کردم! ینی نبینین ا دستتون رفته!!

+ینی اگه الان رمزو بلد نباشین، خودمو خفه میکنم! KK(با حروف بزرگ!!)

+یه دوستی مشکل داشت تو دانلود یکی از پارتا.. امیدوارم تونسته باشه مشکل رو حل کنه!

+یه خبر هم هست که بهتون میدم!

+جینگولی میلاتو خوندم! عید تو هم تبریکات! بهت پی ام میدم!

حالا ادومه

 

     

دانلود قسمت دوم

  

دانلود کلیپ

   

:مهم:

خبری که چند وقته شنیدم و نگرانم کرده اینه که میگن کره شمالی با کره جنوبی اعلام جنگ کرده.. چیز نگران کننده ای نیست، این کره شمالی کلا مریضه( جوکی خونده بودم که میگفت: چند وقت پیش کره شمالی چندتا موشک بالستیک به سمت دریا پرتاب کرد! عاخه کشور این قدر تنها؟! اینقدر بی همبازی؟!).. اما میگفتن که کره جنوبی هم این اعلان جنگ رو پاسخ داده! معنیش این میشه که اگر تو این دوسال، این دوتا کشور با هم وارد جنگ شن، بچه های ما که سربازین- شیوون، دونگهه، اون هیوک، سونگمین، شیندونگ- هم موظفن به عنوان سربازهای ارتش توی جنگ شرکت کنن.. این یکم نگران کننده ست، پس بیاین واقعا برای صلح دعا کنیم. البته من از صحت این اخبار واقعا اطلاعی ندارم، اما چه بهتر که این دوتا کشور فعلا دست به جنگ نزنن! تازه بعد از این دوسال کوفتی، کیوهیون و ریووک هنوز سربازی نرفتن! دعا کنین خلاصه!

  

  

خوب خوب..

اول از همه، میخوام از خواننده های این فیک تشکر کنم که تا اینجا باهام بودن و تحملم کردن!! دوستای عزیزی که واقعا دوستتون دارم، و کلی ممنونم بابت اینکه این فیک رو میخونین(با اینکه از اولین فیکامه و شاید یکم خام و ناپخته باشه)..همینکه این فیک رو میخونین و دنبال میکنین واسم بزرگترین هدیه ست!!

پارت آخر فصل اول الان سی تا دانلود داره و این خیلی خوشحالم میکنه.

همینطور پارت قبل رو پونزده نفر تا الان دانلود کردن!

بسیار سپاس!!

 

اما بیشتر از اون، باید از خواننده های جاده عشق تشکر کرد! خیلی خیلی صبوری کردین بچه ها.. متاسفم که اینقدر معطلتون کردم.. اما راستش، چند وقته که دستم به نوشتن جاده عشق نمیره.. همین حالاشم پارت هشت جاده عشق رو نوشته م(همون سه شنبه که قول دادم نوشته بودم) اما به نظرم خوب نشده..ینی طوری نیست که بخواد خودمو راضی کنه.. حتی این پارت این فیک هم در حدی نبود که خودم دوست داشته باشم- نوشتنش هول هولی شده بود و یه تیکه هاییش رو مجبور شده بودم حذف و ویرایش کنم.. اما جاده عشق واسم خیلی خیلی خاصه.. باید خیلی خوب بشه، و این چیزیه که محتاج زمانه. اما خیلی لازم نیست صبر کنین؛ قول میدم زود پارت هشتش رو ویرایش کنم و براتون آپ کنم.

چیزی در مورد جاده عشق که خیلی دوستش ندارم اینه که نمیتونم بفهمم چقدر خواننده داره. مثلا همین پارت قبل، نود تا بازدید داشت! اما من از کجا میتونم بفهمم که چند نفر اینو خوندن و دنبال کردن؟! این چیزه که کمابیش انگیزه م رو در مورد نوشتن جاده عشق میگیره. اما دارم واسش چاره اندیشی میکنم، نگران نباشن جاده عشق خونا!

 

شما درسای عیدتون رو خوندین؟! من دارم کم و بیش کوتاهی میکنم! سوالامو نصفه نصفه حل میکنم و جزوه ها رو هم که اصلا نمیخونم!!

 

عیدتون مبارک^^

و مرسی که هستین!!

پ.ن:

برای دنبال کنندگان استیج!! دیدین امیرحسین اول شد؟! من خودم بین امین و امیرحسین مونده بودم- هر دو رو واقعا دوست دارم و به نظرم عالین- اما از این که امیرحسین برد خیلی خیلی خوشحال شدم! من واقعا امیرحسین و صداش رو دوست دارم و امیدوارم هر کاری که بعد از این میکنه موفق باشه توش. اگه عالبوم بده بیرون هم خیلی خوب میشه!

   

این عکسه مــــــــــــــــرگ منه!!

ینی اصا عالیه!! کیوتوک دستاشون تو دست همه و ماهی کوچولومو نگا!!

بنگرید

نظرات 7 + ارسال نظر
پریسا دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:18 http://village-story.mihanblog.com/

وای توکییییییییی....
چقدر غم انگیز ناک....
یعنی ایتوک همون ایتوکه؟؟؟؟
یا نه؟؟؟؟
اگه هست چرا با دونگهه س؟؟؟
ولی نه...خوب حتی اگه خودش باشه هم حق داره...چون به هر حل شیوون رو با کیو دیده....
کم کم داریم وارد سوالات همیشگی راجب اتفاقات بعد میشیم...
ممنون. اجی
منتظر ادامه میمونم...

وای پرجککککککک!
عاخی عاره
خواهیم دید! فعلا چیزی نمیگم.. مشخص میشه تا چن قسمت بعد
بعله^___^
خواهش فرزندم
ممنونم..مرسی که هستی^_____^

ترنم دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:05

تو امشب منو رسما نابود کردی ^____^
وویییییییی.....
پس من برم لحظه شماری کنم....
ویتینگ فور کیوتوک :|
البده توکهه نه نه ببخشید هاعه توکم بد نیس...
خیلی عاشق همن... چی میشه ینی؟

عزیزمی^_______^
عاره منم خودم شدیدا منتظرم!
عاره خعلی حیفه
خواهیم دید!

ترنم دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:50

اگه این فقط یه خوابه بذا تا ابد بخوابم :||||
جدنننننن میگیییی؟؟؟؟!!!؟؟؟؟
من عاشقتممممم عااااااشششششقتتتتتتتتتتتت

دیوونه! !
انقد خبر خوشی بود؟!
^_________^
همین الان میرم مینویسمش فردا عاپ کنم!
نصفشو نوشته م!
ک ک ک

ترنم دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:04

من تقریبا از ادامه ی این فیک نا امید شده بودم :|
خواب میبینم؟؟؟؟؟؟؟
حالا فک کنم باید تا دو سه هفده دیگه صبر کنم تا آپ کنی
عاخه دلد میاد انقد ما تو خماری بمونیم؟!
خیلی قشنگ بود...
هر پارت باحال تر از قبلی...
میگم چرا قسمتای اهمو ادامه نمیدی؟
هاعه توک !!!!
کیوتوک کی میرسن بهم؟ :(
آی نید کیوتوک مومنت :|
منتظر پارت بعدی هسم...گرچه میدونم حالا حالاها نمی آپی!

سلام عزیزم
ک ک ک خیلی خیلی شرمنده م بخدا!
Noooo
نه نه دارم پارت جدیدشو مینویسم! فردا- پس فردا عاپه! اگه امشب برامون مهمون نمیومد، همین امشب تمومش میکردم
ببخش عزیزم.. باور کن دلم میخواد عاپ کنم، اما انقد سرم شلوغ میشه گاهی که هیچ کاری نمیتونم بکنم!
مرسی عزیزم نظر لطفته
لطف داری عزیزم^^
به دلیل اینکه.. اینجا ایران است، صدای مرا از رادیو سوجو فن فیک میشنوید!
یسسسسس! هائه توک!
کیوتوک.. میرسن ایشالا!
So wait a little more
عزیزم ببخشید.زود عاپ میکنم..قول میدم3>3 >

mohadese9/2 دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 13:13

راستی عیدت مبارک اونی جوووووون

تشکرات^____^
عید تو هم تبریک!

mohadese9/2 دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 13:10

آی اونیی سوالاتو باید کامل حل کنی من برات برنامه ریزی کردم که وقتت مدیریت بشه کامل حل کن تنبلیم نکن برنامه امروزم برات فرستادم فیکتم عالی بود اصن بیستو دو دلم برات تنگ شده خیلی خوب بود فقط تروخدا این شیوون گناه داره به هیچول برسونش وگرنه...........،فعلا بای

باشه بابا باشه://
تشکرات^______^
مرسی عزیزم
می تو=_____=
مرسی^^
باشه بابا باشه://
فعلا

زهرا دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 00:53

سلام عزیزم.... سال نو مبارک امیدوارم ک سال خوبی داسته پر فیک های قشنگ قشنگ!! بابت اخباری هم ک دادی ممنون عزیرم. من ک از الان بغض کردم خدا نکنه جنگ بشه. اگه جنگ بشه من حتضرم برم به جای اونا... خدایی حاضرم بدم. من دس ب دعام همین طوری

علیکم السلام^______^ خوش اومدی عزیزم
مرسی همچنین
ک ک ک انشاا..
اون اخبار.. خوب میدونی، من از درست بودنش خبر ندارم، اما پرس و جو کردم و از چند نفر شنیدم
خود من هم خیلی ناراحت شدم.. تا چند روز اصلا حال درستی نداشتم.
انشاا.. که هیچوقت هیچوقت جنگ نمیشه. و پسرای ما هم مجبور نمیشن برن جنگ
در هر صورت باید امیدوار بود
مرسی^^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد