فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Fic: These Guys CH 4/EP 1/PA 8

 سلام



بچه ها من دارم بی نظم و تند تند آپش می کنم چون می خوام به خودم فشار بیاد که دوباره نوشتنشو شروع کنم

از شما چه پنهون که واسه نوشتن یه وان شات، یه مدت ذیز گایزو کامل ب\وسیدم گذاشتم کنار که بعد از وان شاتم بش برسم اما الان چند وقته که وان شاته تموم شده اما من هنو شروع به ادامه دادن ذیز گایز نکردم و خیلیم از دست خودم عصبانی ام

الان دارم رگباری می ذارم بعدا ممکنه پارتا رو کوتاه تر کنم. فعلا که پارتا به شدت طولانیه

این پارت همش کیوسونگه و اصلا راه نداشت (و نمی خواستم ^_^) وسطش از چیز دیگه ای بگم. کیوسونگ خیلی برام عزیزه. لطفا اگه کسی به کیوسونگ یا در کل کاپلای _به قول بعضیا_ فرعی، علاقه نداره، چیز بدی هم نگه :| من واقعا رو کیوسونگ حساسم و برای کیوسونگ ذیز گایزم خیلی زحمت کشیدم _گر چه به یبک نمیرسه!

راستی

سایز فونت چه طوره؟

و دیگر این که یکی بگرده درسا رو پیدا کنه -_-

پ.ن: انقد ذوق دارم که بالاخره کیوسونگ اومده تو فیکم! و این قدر ذوق دارم که از پارت بعد اون کاپ\له که می دونین چقد دوسش دارم، میاد *________* عرررررر!

  ادامه مطلب ...

تو پدرش هستی!قسمت ششم

عاقا سلام!

خسته نباشین همگی!

برید ادومه صوبتی ندارم

مرسی که نظر میذارین!

البته هنو خیلی سایلنت داریما!به خوتون بیاین!توبه کنین!

ادامه مطلب ...

Fic: These Guys CH 3/EP 2/PA 6

سلام



خب این پارت یه کمی طنز داره ... خیلی کم

در کل امیدوارم خوشتون بیاد

بالشخصه این پارتو خیلی دوست دارم ... عصن از این پارت به بعد، ذیز گایز برام ع\زیز شد *_* !


بفرمایین ادامه واسه پارت شیشم


 

ادامه مطلب ...

Fic: These Guys CH 3/EP 1/PA 5

سلام



این پستو قبلا گذاشته بودم

ولی خب خراب شد

حرفای مهمم این بود که رمزیش نکردم دیه خب ... و این که واقعا اگه زیر سن قانونی هستین نخونین خب چه کاریه نظر بذارین، من تیکه های مهمشو براتون میگم. به جان خودم هیچیو از دست نمیدین ... حالا شاید بپرسین پ برا چی می نویسیشون ... عاغا عصن شاید من ح\\شری ام و پیامبرم بک بکه! (حالا تکذیبم نمی کنم این موردو ها!) :\ ینی هر چی نوشتم تو باس بخونی؟!


امروز اکسو سکند باکس دیدم، رو فرمم، اصابمو بهم نریزین لدفا!


نظراتتونم تو فرق سر من! عصن دیگه نمیگم ... نمی ذارین؟ خو نذارین  -_- نمیگم به چپم! نمی خوام بی ادب بشم ... هر جور دلتون می خواد باشین ...


ولی یه چیزی بگم؟

من همون طور که قبلنم یه اشاراتی کردم، دارم تو یه مسابقه شرکت می کنم که اگه موفق بشم، می تونم تو یه وب اکسویی فیک آپ کنم

و از اون جایی که تو این مدت کااااملا به این نتیجه رسیدم

فندوم ایرانی اکسو، بیش تر از فندوم ایرانی الف، واسه کار هم قطاراش (ینی کسایی مثل من) ارزش قائله، با این اوضاع بی خیال عاپ کردن فیکای سوجویی میشم

همیشه هم گفتم "سوجو دوست داشتن" یا "الف بودن" هیچ ربطی به "الف دوست داشتن" نداره! به خصوص وقتی بحث به الفای ایرانی و کره ای می رسه! عربا و ژرمنا و اکثر انگلیسی زبونا رو فرق سر من جا دارن!

من می دونم همون قدری که چانبک و کایسو جواب ع\شقمو میدن، اینهه و یووکم جواب ع\شقمو میدن!

اما این وسط حرف فناست ... عایا الف ها جواب زحمات مرا می دهند؟!

نمیگم اکسو-الا فرشته ن و الفا عجنه! گپسانگ! این چه حرفیه؟!

فقط نتایج این همه مدت بررسیمو گفتم

خیلی از فیکای سوجویی بهتر از فیک من، تو وبای پربازدیدتر از وب ما، نظراتشون به حد گریه کردن کمه!

در حالی که اعصاب خوردی اکسونویسا رو ۷۰ و ۸۰ نظره!

ینی در این حد دوستان!

دیگه از ما گفتن ...

من اگه یه جای دیگه نویسنده بشم، برا خودم حلاجی می کنم می بینم کدومشون بیش تر برام نتیجه بخشه و اونو با انرژی ادامه میدم!


***نکتهء مهم: یووک شیپران عزیز! اگه فقط واسه یووک می خونین، ادامه ندین! نظرم دربارهء یووکش عوض شده ... می ترسم پشیمون بشین، موهامو بکنید!


بفرمایین ادامه که یه پارت طولانی منتظرتونه




 

ادامه مطلب ...

به یاد سربازامون ...

سلام

خوبین؟

حرفم در بارهٔ عاپ هنو همونه (حالا شما بگین به چ\پمون!)

الان برا چیز دیگه ای پست می ذارم

من تا دیروز اردوی راهیان نور بودم

می خوام یه چیزی بگم

حالا شما بگین این جینگول دیگه خیلی شرق زده و بی دین و ایمونه

ولی من حقیقت دلمو میگم

کلی واسه بچه هامون عر زدم

واسه اینهه و سونگمین و شیندونگ که رفتن و شیوون که تا یه هفته دیگه میره

اومدم باهاتون درد دل کنم و از اون مهم تر، ازتون خواهش کنم

بچه ها

هوا سرد شده

لطفا براشون دعا کنید که سرما نخورن

دعا کنید بشون سخت نگیرن

دیروز، لیتوک و مامان دونگهه، به فیشی سر زدن ... می خندید و شاد بود

ولی من سخت گیرم دیه

عین قبل اسگول بازی درنمیورد و شنگول نبود :|

کلا براشون دعا کنین رو فرم باشن

مینی خیلی مرد شده ... ینی بش سخت گذشته؟

خدایا!

خب ما مسلمونیم ...

یه جور دیگه ایم پیش خدا

لطفا زیاد زیاد براشون دعا کنین

ممنونم

تو پدرش هستی!قسمت پنجم

سلووووووووم! 

خوش اومدم نه؟!

همانطور که از نام همی  پست مشهود است، قسمت جدید تو پدرش هستی را آورده ام!

و من اکنون همی در عصر هخامنشیان سیر میکنمی! 

  

داستان اصلی کم کم داره شروع میشه!

یعنی پارت بعد رو اگر عمری باشه که بنویسم، دیگه به جاهای اصلی داستان میرسیم.

در واقع این چهار پارت قبلی مقدمه ای بود برای این پارت

طنز این پارت رو سعی کردم که متعادل کنم...یعنی خیلی هم کم نباشه!

و نکته دیگه این که،

من این پارت رو همین امروز نوشتم!

پس خیلی سخت نگیرید تو رو خدا!

    

این پارت، چیز خاصی هم نداره!...زندگی زناشویی یووک رو شاهد هستیم

   

از این به بعد، میخوام یه کاری بکنم..یعنی در واقع یک چیز رو میخوام اضافه کنم.

آنچه گذشت و در قسمت آینده خواهید خواند!

البته هر وقت نظرات این پست به ده تا برسه!

والا مشکل اینه که ما بازدید داریم، اما نظر کو؟! کجاست؟! من کیم اصا؟!

جان؟!

بله؟!

بله بله..

خوب،دوستان پشت صحنه میگن که من اساسا کسی نیستم!

قرصامو میخورم خوب میشم!قول میدم!

   

دیگه شمام تشریف ببرین ادومه من اعصاب ندارم

   

   

ادامه مطلب ...

Fic: These Guys CH 2/EP 2/PA 4

سلام


******************پارت بعد رمزیه!!!!!******************


رمزی شامل یه دونه کیوسونگ که در واقع م\\ثبت هی\\جده نیست! اما یه دونه اینهه (اونهه یا ایونهه) هم داره که خب :|||  م\ثبت هی\جدهه. میشه گفت ت\ج\اوز -_- لذت vs خشونت! و یه دونه مث\بت هی\جده شیهه ^_^ درد vs درد! کلا پارت خرابیه خخخ!


******رمز فقط واسه کسایی که نظر می ذارن :| *****


هشدار: این فیک پارت رمزی داره ها :| حالا هی نظر نذارین ... باشه! اتفاقا یکی از پارتای رمزیشم همین چند روز پیش نوشتم. تعریف از خود نباشه ولی خودم عاش\قش شدم *_* ! (پیرو درمان خودتخریبیم توسط دکتر توکسا!) حالا دیگه خود دانید ... فعلا فقط Teuksa و azarakhsh و پریسا تو لیست رمزدهیم هستن!



بفرمایین ادامه ببینین این کی بود هیوکی رو ب\\غل کرد :|

تو این پارت بیش تر می فهمین که چرا دونگهه با مامانش این طوره



 

ادامه مطلب ...

SuJu Fact - 3

سلام


هالووین دیشبتون مبارک ^_^ خخخ


پسرامونو دیدین تو هالووین؟ وووششش یکی از یکی بهتر! ولی تیکی محشر شده بود جدا!


می دونین چیه؟

من هر وخ حوصلم سر میره، فکت میارم خخخ


این دفعه بی عکس البته :|


بفرمایین ادامه



 

ادامه مطلب ...

SuJu Fact - 2

سلام


یک عدد جینگول ناراحت اومده ...


می دونین چیه؟


من دیشب ته پستم، یه چرت و پرتایی گفتم ... به دل نگیرین فقط همون نکتۀ شیپ نکردن مهم بود ... گوساله هم عممه :| غلط کرد هر کی گفت چانی گوساله ست ...

امروز بس که گریه کردم، سرم داره می ترکه! هیچی از درسام نفهمیدم و تازه تو کل مدرسه هم سوژه شدم :| فن گرلی که دفترش پاره شد، چشماش خیس شد و شرفش جلو معلم رفت! شیپ نکنین که حرص نخورین :| من شیپ نکرده این طورم، دیگه وای به حال شیپرا!


حالا بی خیال این حرفا ...

واسه کی مهمه جینگول چقد داغونه؟!


برید ادامه که فکت داریم باز

این دفعه با عکس!


 

ادامه مطلب ...

These Guys Track

هی

سلام ^_^

حس می کنم مدت هاست ازتون دورم خخخ

عزاداریاتون قبول راستی

یه چیزی می خوام بگم که در واقع باید قبلا می گفتم :|

خو یادم رفت دیه

لینک دانلود یه آهنگ تو ادامه هست که خواهش دارم با These Guys به خصوص پارت دومش که قبلا گذاشتم، گوش بدین 

ادامه مطلب ...

تو پدرش هستی! قسمت چهارم


   

سلام چینگـــوهای آبی خودم

بر هر کی که این قسمت را میخواند 

و هرکی که نمیخواند.. 

کلا سلام عرض شــد! 

پس از قرنهـــا(:|) قسمت جدید این فیک حاضر شد  

ینی شیک تجزیه شدم تا نوشتمش 

   

راستی..عزاداری هاتون هم قبول باشه 

بریــــد ادومه 

حرفــــم نمیاد...خوابم میاد! 

ســـــه هفته س که همه ش احساس میکنم کمبود خواب دارم! 

والا نمیدونم چرا 

برید ادومه   

  

نظــــر یادت نره خواهر من 

پارت های بعد رمزی هستن

( تیکی نوشت:مونده بودم امروز اینو آپ کنم یا نه..ولی خوب..آپش کردم..و این قسمت هم قدری کمه..به بزرگی خودتون ببخشید^_^..راستی، این پارت زیاد خنده دار نیست..میدونید چرا دیه!..ادومه)

  

   

ادامه مطلب ...