فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2/ EP4

  

یا خدای شیوون=__________=

این منم که دارم عاپ میکنم؟!

بلــــــــــــی من عامدم

دست پرم اومدم!!

در این پارت بخشی از حقایق نهان را در خواهید یافت

واقعا پدرم دراومد تا این پارت رو نوشتم! قبلا نوشته بودم ولی اصلا ازش خوشم نمیومد. پس حذفش کردم و امروز دوباره از اول نوشتمش! بخدا مــــــردم! هیچ کدوم از کارای فردام رو انجام ندادم. فردا یه بوم پنجاه در هفتاد دارم که باید پرش کنم و هنوز غلطی نفرموده ام

خوب دیگه برین ادومه که داغ داغــه

پ.ن: رمز طبق معمول KK هستش- با حروف بزرگ

پ.ن.ن: اگر کسی مشکل داشت توی دانلود و یا باز کردن فایل ورد بگه پی دی اف رو هم بذارم 

ادامه مطلب ...

Point of no return2/ EP3

   

سلام^______^

دیدین چه بچه ی خوبی شدم؟!

دیشب به یکی از رفیقام قول داده بودم که آپ کنم، پس حالا دارم آپ میکنم.ببخشید اگر کمه.. فردا- اگر نت داشته باشم- یه پارت درست حسابی براتون آپ میکنم! البته الان کامپیوترم به طرز فجیعی خرابه و پدرم دراومده تا اینو عاپ کنم!

رمز(طبق معمول): KK( با حروف بزرگ)

بپرید ادومه^____^

 

ادامه مطلب ...

Point of no return2/ EP2+ اندر احوالات من و فیک ها

  

هی گایز!

عیدتون مبارک بچه ها^_______^

من آمدم با پارت جدید!

قول داده بودم تا جمعه آپ کنم، ولی تو بی نتی افتاده بودم

الانم با اینترنت حلزونی.. لاک پشتی.. اصا با بدبختی

برید ادومه پارت جدید رو دانلود کنید

و منم یکمی بگم راجع به خودم واسه اونایی که دوست دارن از احوالات من و فیکا بدونن

+این پارت یکمی.. یکمی چیز-داره( یو گات وات آی مین!).. اما یه چیزی که دلم میخواد راجع بهش بگم اینه که نوشته های من هیچوقت فراتر از اینی که نوشتم نخواهد رفت!

+ یه کلیپ کیوتوکی هم تو آرشیوم یافت کردم! ینی نبینین ا دستتون رفته!!

+ینی اگه الان رمزو بلد نباشین، خودمو خفه میکنم! KK(با حروف بزرگ!!)

+یه دوستی مشکل داشت تو دانلود یکی از پارتا.. امیدوارم تونسته باشه مشکل رو حل کنه!

+یه خبر هم هست که بهتون میدم!

+جینگولی میلاتو خوندم! عید تو هم تبریکات! بهت پی ام میدم!

حالا ادومه

 

ادامه مطلب ...