فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2/ EP4

  

یا خدای شیوون=__________=

این منم که دارم عاپ میکنم؟!

بلــــــــــــی من عامدم

دست پرم اومدم!!

در این پارت بخشی از حقایق نهان را در خواهید یافت

واقعا پدرم دراومد تا این پارت رو نوشتم! قبلا نوشته بودم ولی اصلا ازش خوشم نمیومد. پس حذفش کردم و امروز دوباره از اول نوشتمش! بخدا مــــــردم! هیچ کدوم از کارای فردام رو انجام ندادم. فردا یه بوم پنجاه در هفتاد دارم که باید پرش کنم و هنوز غلطی نفرموده ام

خوب دیگه برین ادومه که داغ داغــه

پ.ن: رمز طبق معمول KK هستش- با حروف بزرگ

پ.ن.ن: اگر کسی مشکل داشت توی دانلود و یا باز کردن فایل ورد بگه پی دی اف رو هم بذارم 

 

     

دانلود قسمت چهارم

ممنونم و متاسفم که منتظر موندین. امیدوارم از این پارت خوشتون بیاد. ببینم، واقعا سرکاریه یا فیک من حدود بیست تا دانلود داشته؟! خیلی میخوام بدونم!

ممنونم^______^

نظرات 6 + ارسال نظر
زهرا جمعه 3 اردیبهشت 1395 ساعت 12:02

Long time no mate....!!

خخخخخخ
سلام چ طوری؟
خیلی خوب بود این قسمت هم، عزیزم.خسته نباشی.
مخصوصا انتهاش که تیکی زنگ می زنه به دونگه خیلی خوب بود ..
خسته نباشی....مرسییییییییییی...

ک ک ک عاره همینطوره!
مرسی عزیزم خدا رو شکر خوبم و امیدوارم تو هم خوب باشی
ممنونم^___^ خیلی ممنون
ک ک ک توکهه لاوری؟!
ممنون عزیزم.. نو قابل^___^

mohadese9/2 پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 10:44

راستی اونی از این به بعد پی دی افشم بزار من تو گوشیم ورد بهم میریزه
دمت جیز

خوب از این به بعد اگر اینطوره پی دی اف عاپ میکنم
خواهش میکنم

mohadese9/2 پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 10:36

با عرض سلام و خسته نباشید،خوب مردمو حرص میدیا اگه میدونستن چه کلاهی سرشون میذاری که الان همه کشته بودنت خداروشکر کم کم داریم به تیکه های شیچولیش نزدیک میشیم،این هیچولم که عاشقه بچه،هیوکو کجا وارد مینمایی به شیهه اش کی نزدیک میشیم من مردم آخه زود آپ نکنی لهت میکنم اونی خانم راستی فهمیدی پروژه ریاضی مارو هفتما درست کردن ما بی پروژه شدیم چه کنیم حالا!

سلام علیکم رفیق ممنون
من؟! من کلاهی سر کسی نذاشتم!
بله=______=
هیوک میاد خدا بخواد
شیهه؟! حالت خوبه عایا؟! این فیک شیهه داره؟! حالا من یه چیزی گفتم!=_______=
حالا خوبه خودت میدونی چقدر درگیریم. بخدا این عاخر هفته شهرستان بودیم لای کتابم رو وا نکردم. پروژه ها همینطور رو هواست.
هه=________= ما فعلا چاره ای نداریم.. ذاتا بدبختیم نه؟!

هستی پنج‌شنبه 2 اردیبهشت 1395 ساعت 00:02

هوفففف
چ عجب نا امید شده بودم دیگه.
فک کن ی فیکو تازه پیدا کنی بعد کلی چشم به صفحه بمانی تا آپ کنه!!!
خوب واس من مشکل داشت پی دی افشو میذاری لطفا@____@

ببخشید عزیزم درگیر مشکلات بودم یکم
ببخش که دیر شد
خوب خیلی خوش اومدی و ممنون که میخونی
چشم در اولین فرصت

ترنم چهارشنبه 1 اردیبهشت 1395 ساعت 19:46

واهاااایییی مخسییییی عخشممممم
اصن انتظار نداشم آپ کنی
دیگ کلن ناامید شده بودمممم
ایشالا دفه بعد آپ واسه چ زمانیه : |
الن من حس میکنم عاشق توکهه/هاعه توک شدم
بقرعان اینا رو از هم جدا بنموعی جدا مینموعمت :|
نگا چ لاولی ان ^^
میگم اگ هیچول بفهمه الن تیکی زندستو با دونگهس چی میشه؟؟؟
دونگهه و تیکی انقد عاشق همن اینا رو چطوری قراره جدا کنی
کیو چیییی؟؟؟ :| یکم هوشیار شه... ای وای
چ استرسی
خااا زود عاپ کن دیههه مردیم :(
انقدم لازم نکرده حساس باشی...

خواهش میکنم عزیزم ببخشید دیر شد
ک ک ک ببخش دیگه اصا فرصت اصلاحش رو نداشتم تا دیروز نشستم کلا از اول نوشتمش
میدونی.. هنوز در جریان نیستم خودمم=____= ولی به محض اینکه پارت جدید رو بنویسم عاپ میکنم
عاره هائه توک عشقه!! خیلی خوبن^__^
بله.. ممنونم=_________=
ک ک ک عاره
همه چیز مشخص میشه!
همه چیز مشخص میشه!
همه چیز مشخص میشه!
ک ک ک
چشم هیونگ چشم=__=

mohadese9/2 سه‌شنبه 31 فروردین 1395 ساعت 23:16

آفرین اونی جون،بالاخره بعد صدسال آپ کردی خیلی عالی بود اونی اون وان شاتیا چیشد؟خوب بود خواهر گلم من برم قرآن بخونم فعلا بای اونی شبت شیک

ممنون
عاره
نانا فعلا برگشته.. میدونستی؟!
ممنون
فعلا دارم اونهه رو مینویسم.. البته شاید اول اون وونکیو توکچولیه رو نوشتم تموم کردم. چون یه جا گیر کردم تو داستان و واقعا الان شرایط نوشتنش رو ندارم
ممنون
فعلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد