فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return2/ EP1

سلام یاران!!

خوب هستیــــد عایــا؟!

بله.. همونطور که مشاهده مکنید، دارم فصل دوم این فیک رو می نویسم، باشد که رستگار شویم

و در مورد روزهای آپــم!! این دیگه قطعیه بخدا!! هر هفته جمعه ها جاده عشق رو آپ میکنم..ولی واسه این فیک باید حس و حالش باشه. چون این فیک خیلی خیلی برام خاصه و با احساسم مینویسمش. هر وقت، مثل الان، بتونم تمومش کنم، براتون پارت پارت آپ میکنم. ولی فکر کنم اینو سریع تر از جاده عشق بنویسم! چون خیلی تو حال و هواشم و از اون طرف نمیخوام رشته داستان از دستم خارج بشه.

زشت هم خودتونید!! کاور به این خوبی:|..عاقا من که از اولش گفتم هنر ندارم!

فعلا پارت اول رو دانلود کنین. فکر کنم ارزش خوندن داشته باشه این فیک!

فصل اولش که تموم شده.. به صورت کامل و پی دی اف براتون آپ میکنــم برای اونایــی که هنوز نخوندن!

عامار خواننده های این فیک باز هم بالاتر رفت و از این بابت خیلــــــی خوشحالم^___^ مرسی بچه ها که میخونین! کلی روحیه میگیرم. تا الان فکر کنم پارت عاخر رو 24 نفر دانلود کردن! باشــد که فصل دومش بیشتر خواننده داشته باشه.. این فیکو از دست ندین!

 

ادامه مطلب ...

Three Shot: Stop The Time EP -1

سلام ^^

دلم براتون تنگ شده بود

بیش تر از شما، واسه آجی درسا! (بهش نگفتم عاپ می کنم که یهو ببینه سورپرایز شه *-*)

واایی آذرخش هنو هسش؟

وقت سلام و احوال پرسی درست و حسابی ندارم والله!

امروز به شکلی غیرمنتظره تونستم با گوشی مامانم و نت همراه اول یه سر به وب بزنم *~* چون بیش تر از هر چی، دل‌تنگ «جادهٔ عشق»  بودم که خدا رو شکر هم عاپ شده ^_^

دلم تنگ شده واسه این که این جا عاپ کنم

به خدا قسم که هیچ ایده ای تو ذهنم نبود

همین طور یهویی الکی دست به قلم شدم ... دقیقنم دارم تو خودبلاگ اسکای می نویسمش! امیدوارم که خوب از آب دربیاد. عاخه واقعا هیچ فکری پشتش نیست! فقط می خواستم یه چیزی این جا عاپ کنم

ادامه بخونینش امیدوارم خوشتون بیاد

 

ادامه مطلب ...