فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return last part

:جاده عشق از جمعه شروع به آپ خواهد شد:

 

   

سلام

عاقا من شرمنده م!

من عذر خواهم!

همین دیشب زیر تیغ جراحی بودم بخدا!!

از دندون درد شیک مردم و زنده شدم!

ولی خوبیش این بود که دکتر امروز برام استراحت نوشت!!

برین ادومه پارت آخر رو دانلود کنین

درسا نوشت: لطفا اگر خواستین فحشی چیزی بدین، نثار روح بزرگوار عمه شیوون بفرمایید!

+ تولد مکنه عشقمون رو هم پیش پیش تبریک میگم!!مردی شده واسه خودش!

+واسه دونگهه حتما دعا کنین حالش خوب شه! البته مامانش میگه که حالش خیلی بهتره ولی هوای اونور خیلییییی سرده! واسش حتما حتما دعا کنین

+رمز رو هم که میدونید! kk( با حروف بزرگ!) 

  

 

 

دانلود قسمت آخر

 

فحش ندین ، فقط لذت ببرین!

نظرات 9 + ارسال نظر
HEO MARZI یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 22:30

ببخشید چرا میگه رمز اشتباهه؟؟
مگه KK نیست؟؟؟

چرا عزیزم KK هستش
با حروف بزرگ میزنی؟
اگه باز هم مشکل داشتی بگو پارت رو برات بفرستم

پریسا شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 13:47 http://village-story.mihanblog.com/

یعنی چی عاغا؟؟؟؟
مرد؟؟؟؟به همین راحتی زدی کشتیش؟؟؟؟؟
الهی.....نازی بخیه هات چطورن؟؟؟؟

ک ک ک
حرص نخور درست میشه!
مرسی عزیزم..خیلی بهترم! اینترنت ندارم با صدتا بدبختی اومدم فیکتو خوندم! ببین چه فالوئر خوبیم!

ترنم پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 13:40

کی باز می آپی •-•
من صبر ندارممممممممممم
میخواااااممممم
تیریییی خیدااااااا :(((((

والا فصل دومش رو تا اتمام جاده عشق نمیتونم آپ کنم!
و جاده عشق رو فردا احتمالا آپ میکنم!
ببخشید عزیزم ولی واقعا الان آپش برام مقدور نیست.. چون اصلا ننوشته م!
پس یکم منتظر بمون، خوب؟!
مرسی^_^

ترنم پنج‌شنبه 15 بهمن 1394 ساعت 11:32

شییییی شد؟؟؟؟ O.O
من از صبح نشستم با کلی عخشو علاقه این فیکو خوندم تا رسیدم اینجا ک :(
اونوخ تو این چنین مینموعیییییی؟؟؟؟
این فیک فصل دوم داره؟ •_•
خو تیکی ک جان به جان آفرین تسلیم نمود :/
لابد فصل دوم کیوتوک ندارههههه
ینییییی چییییی •-•
الان تموم شدددد؟؟؟؟؟؟ نمخوااااام Y.Y
هق هقققققق

ک ک ک
متاسفم! ولی خوب، مریضم دیگه!
بلی فصل دوم نیز دارا میباشد!
صبر داشته باش!! همه چیز معلوم میشه!
اشکال نداره گلم خودتو ناراحت نکن! درست میشه همه چی!

mohadese9/2 چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 17:31

الان حتما داری از خودت می پرسی چرا تو اینترنتم داییم نیست منم دارم نهایت سوء استفاده رو می کنم.البته اگه دانلود کنم می فهمه ولی وب گردی رو نه آقا الان رو ابرام واقعا نمی دونی سوء استفاده از اینترنت کافینت داییت چه حالی میده اصن خیلی حس باحالیه!

بعله!!
از اوقاتت لذت ببر دونسنگم!

mohadese9/2 چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 17:24

من باید با تو و نانا یه گفتگوی 1+1 داشته باشم در مورد پایان فیکاتون یعنی چی مگه داریم انقدر بدبختی در دنیا عرررررررر

دنیا پر بدبختیه!
شک نداشته باش!

mohadese9/2 چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 17:22

من آخرش از دست فیکای تو و نانا می رم خودکشی میکنم گناهشم گردن شماست عرررررررررر

^_^
خودم حلواتو پخش میکنم!
اصا شیوون اون ریشا رو واسه شب چهل تو بلند کرده!! به جان تو!

پریسا چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 16:58 http://village-story.mihanblog.com/

اوه مای گاد ...اوه مای گاد.....
چراااااااااااااا؟؟؟؟؟
نهههههههههههههه.....
چرااااااااااااااااا؟؟؟؟
چطور ممکنه؟؟؟؟
ایتوک مرد؟؟؟؟؟اوه نه.....
نمیخوام.....
خودت چطوری بهتری؟؟؟؟
دندون؟؟؟؟؟
اسمشو نیار دندون درد میگیرم....

ک ک ک عاره خدا رحمتش کنه! عاقامون مرد!
دوستم خیلی فحشم داد سر همین قضیه!
آره شکر خدا بهتره! جز اینکه الان خواهرم لپمو ناجور کشید و فکر کنم بخیه هام دو سانت جابه جا شده باشه، دیگه مشکلی ندارم=/

mohadese9/2 چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 14:59

سلام دری جووووووون خیلی عالییییییییی بود ولی خیلی غمناک تموم شد عررررررررر یعنی چی عررررررررر
موفق باشی اونی سارانگ هه

دری؟! ک ک ک
تو که قبلا یه بار همه رو خوندی!!:/
همینه که هست!
مرسی گلم همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد