فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

پست ثابت

هی گایز!

خیلی خیلی خوش اومدین

این وبلاگ رو ساختیم که فیک بنویسیم! البته فقط فیک نیست!

امیدواریم اینجا اوقات خوبی رو سپری کنین!

I.. don't like waiting

But to see Super Junior with 13+2

I WILL DO even though for unknown time

***

سلام دوستان. هنوز کسی هست؟! هنوز سر میزنید اینجا؟

راستش فقط میخواستم اطلاع بدم که الان درگیر یه وان شات درخواستی هستم که در اولین فرصتم عاپ میکنم

همین.. خواستم به وونکیو شیپرا و اونهه شیپرا مژده بدم

ممنون که منتظرین

نظرات 42 + ارسال نظر
صبا دوشنبه 24 آبان 1395 ساعت 23:43

ادامه جاده عشق گذاشته نمیشه عایا؟؟؟؟؟؟

فعلا نه عزیزم

Zahra پنج‌شنبه 25 شهریور 1395 ساعت 15:22

سلام میشه شیسونگ هم بذارید

حتما^^ سعی میکنم تو این مدت یه وان شات برات بنویسم بذارم عزیزم

mohadese9/2 دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 23:09

اونی جان ورآریو خواهرم،فیک من چی شد آخه،بدو دیگه عزیزم

می آپم!! قول میدم!!
چشم

nadia چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 17:19 http://www.eunhae.blogfa.com

سلام دوست عزیز با تبادل لینک چطوری؟

حتما عزیزم

عاطفه چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 15:57 http://koreangeneration.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم که با هم تبادل لینک داشته باشیم اگر موافقی خبرم کن

حتما عزیزم

rima جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 15:41 http://www.sj-kyudevil.mihanblog.com

link shodi golam

ممنونم
لینک شدی عزیز^^

... دوشنبه 17 خرداد 1395 ساعت 23:22

سلام توکسا جون چطوری؟؟؟

... ؟!
کیستی ای سیاهی؟!:/

پریسا پنج‌شنبه 9 اردیبهشت 1395 ساعت 12:20 http://village-story.mihanblog.com/

قربونت برم عزیزم....
نمیدونم اگه تو و جینگول نبودین چی میشد....
درسته که فعالیت هام رو کمتر میکنم تو وب...ولی دنبال یه ایده ی خوب برای داستان هستم.یه ایده ی خوب هم به ذهنم خورده ولی باید تکمیلش کنم.....
اونو مینویسم کامل بعد میذارم تو وب...که خیلی بین پارت ها فاصله نیوفته....
به زودی یه پست مسابقه هم تو وب میذاریم.....
نویسنده برتر و داستان برتر و اینا.....
البته قراره سرور این کارو بکنه....
دیگه....ایشالا توهم امتحاناتو خوب بدی و برگردی پیشمون دوباره.....
دیگه....ایشالا فیک های تو هم یکی یکی تموم بشن و به خوبی.....
همین فعلا

خیلی زیاد به من و جیگل لطف داری.. تنها کاری که ما کردیم این بود که از فیکای محشر شما حمایت کنیم! شاید اینجوری یکم زحماتتون رو جبران کرده باشیم
خوبه که هنوز هستی و میخوای بنویسی.. به نظر من تو نویسنده خوبی هستی و از این بهتر هم میشی.. امیدوارم موفق بشی عاجی جونم
کار خوبیه!! واقعا میگم!اینجوری خودت هم دغدغه نداری.. ولی به نظر من فیک نوشتن لذتبخشه! من واقعا دوستش دارم
من موافقم!! اصا شاید شرکت کنم!! یدونه بینیور شاید بنویسم.. یا مارکسون
ممنونم عزیزم.. خیلی زیاد واسم دعا کن.. امسال سال مهمیه.. چون میخوام انتقالی بگیرم برم شهر خودمون برای اینکه مرکز سمپاد اونجا قبولم کنه باید معدلم خیلی بالا باشه
ممنونم عاجی.. بابت اون هم خیلی دعا کن!
مرسی اونی^___^

پریسا چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 ساعت 10:46 http://village-story.mihanblog.com/

جیییییییییییغ سلام اجی....خوبی؟؟؟؟
میدونم سرت شلوغه...خیلی دلم برات تنگیده.....

جییییییییییییییغ گمشده تموم شد...پارت اخرو گذاشتمو خلاص....
یجورایی هم خوش حالم هم ناراحت.....
گفته بودم که میرم ولی نمیرم همچنان هستم....
بازم حمایتم کن.

جیییییییییغ واقعا؟! واقعا تموم شد عاجی؟! واهایی تبریک^___^
ای جانم منم عاجی.. فقط یه ماه مونده! بعدش سه ماه آزادیه*-*
میدونم. منم همینطور! هم خوشحال شدم و هم ناراحت!
واقعا هستی یعنی؟! ینی بازم مینویسی؟! خدایا این خیلی زیاد خوبه*__* اگه می رفتی خیلی ناراحت میشدم عاجی
هستم!! همچنان هستم و حمایت میکنم. گرچه که الان شاید نتونم مثل قبل باهات باشم، ولی همچنان هستم=___=
ممنون که بهم گفتی! خبر خوبی بود که خیلی به شنیدنش احتیاج داشتم^^

پریسا دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 14:00 http://village-story.mihanblog.com/

جییییییییییییغ تولد جکیمه....

جییییییییییییغ خیلی خوشحالم....

اییییی جانم تفلدشه؟!
عاخیییییی
Seangil chuckha heyo

پریسا یکشنبه 1 فروردین 1395 ساعت 11:01 http://village-story.mihanblog.com/

سال نوت مبارک باشه اجی.
لبت خندون دلت شاد.صدسال به این سالها

ای جانــــم اومـــدی عیــد دیدنی آجی؟!
مرســـــــــــــــــی گلم^^
همچنین!!!
هر روزتان نوروز.. پیروزتان نوروز و پیروزتان هر روز(انصافا هرچی به ذهنم رسید نوشتم:| ولی نیتم خیره، میدونی؟!)

mohadese9/2 چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 15:58

اونی آپ کن دیگه بشر،پدرم در اومد از بس بهت گفتم زود آپ کن ور آریو اونی!راستی برنامه درسیم فعلا چندروز استراحته آخه خیلی بد مریض شدم دارم میمیرم یه بسته دسمال پر تموم کردم از صبح به خاطر همین بهت اس ندادم،زود آپ کنیا باشه،اگه فرداحالم خوب شد بهت برنامه ی اون روزو اس میکنم اونی،آپ کن بشر،تازه قسمت هشته پاندا و خارپشتم فقط برام زیرنویسشو ریخته بودی دستت درد نکنه واسه سریال هیچول آپ کنیا(برای بار صدم) فعلا بای

امشب عاپ میکنم پوینت آف نو ریترن رو
بابا نمیشه به خدا!
عاهان..عاخی عزیزم..الان بهتری؟!
خواهش میکنم:/
خواهش^___^
فعلا

soroor شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 04:43

سلوم و برکاته...ستاره ی سهیل شدی دختر خوب!!!همه جام ک سر میزنی جز شربت.نمیگی دلمون برا تنگ میشه بی مرام

پاسخ از Teuksa:
سلـــــام به روی ماهـــت فرزندم^____^
کدوممون رو منظورته سوری؟! منو میگی یا این یکی رفیقمونو! جفتمون ماشالا کم یابیـــم!
میدونم خیلــــــی بــــدم.. ببخش سروری.. خدا میدونه چند دور خوندم شربت رو که بیـام نظر بذارم، ولــــی هربار نشــد که نشـــد.. ببخش منو
پ.ن: آفتاب تو کازرون ساعت پنج طلوع میکند عایا:|؟! یاااا تو خیلی زیاد سحر خیزی؟! شایدم خیلی شب زنده داری!

mahya چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 18:49 http://exoxoxo2.mihanblog.com/

سلام عزیزم لینکت کردم خوشحال میشم تو هم لینکم کنی...

سلام جانا ^_^
لینک شدی

mohadese9/2 دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 19:42

اونی سلام،قربونت برم دلمون گرفت پس چرا آپ نمی کنی،دلم پوسید از بی فیکی،تمام فیکام تموم شده موندم بیکار،بدو بیا یه سر به این بلاگت بزن من دارم از فضولی ادامه ی جاده عشق و ادامه ی خاموش همچون مردگان جون میدم از ظهر صد بار به بلاگ نانا سر زدم ببینم آپ کرده یانه ولی هنوز آپ نکرده بود

آپ میکنم
خیلی زود..

ohani دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 17:04 http://t-texo-kay2.blogfa.com/

سلام لینک شدی:)
منم یه وب فن فیک برا گروه بی تی اس دارم تازه تاسیسش کردم.خوشحال میشم سر بزنی:)

ممنونم عزیزم
لینکی
+من خودم یکی از فنای بی تی اسم! به خصوص جی مین رو خیلی دوست دارم!

Bella_K.C چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 19:17 http://ilove-ss501-suju1.mihanblog.com/

من قبلا لینکت نکرده بودم؟؟
لینکی!

ممنونم
تو هم لینک شدی!

Bella_K.C چهارشنبه 14 بهمن 1394 ساعت 18:04 http://ilove-ss501-suju1.mihanblog.com/

سلاممم
من طرفدار ایونهه هم ولی خیلی دلم میخواد داستان کیوهه هم بخونم! میشه بزارین؟؟

سلام عزیزم
خوش اومدی!
کیه که طرفدار اونهه نباشه؟!
خوب راستش من یه فیک اونهه-کیوهه داشتم، حتی پارت اولش رو هم نوشته بودم، اما فعلا تا تعطیلات عید نمیتونم عاپ کنم! فعلا اولویت اول برام فیک جاده عشقمه.. اون که تموم شد حتما این فیک رو میذارم! راستش مقدمه شو توی asian fanfics گذاشته بودم و الان همه ش دارن ازم میپرسن که کی میخوام شروع به عاپ کنم! ولی الان، فعلا همه باید منتظر باشن! ممنونم که انقدر باهام راه میاین!

Baran_cloud سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 22:00

سلاااااام.عزیزم پس کی جاده ی عشق رو آپ میکنی؟؟من خیلی وقتا سر میزنم اما آپ نشده.اگه قرار نیس آپش کنی بهم بگو لطفا.ممنون

سلام گلم
ببخشید عزیزم سرم خیلی شلوغ بود
خیلی خیلی متاسفم که تا الان تو و همه دوستانم رو منتظر گذاشتم اما این مدت واقعا توی شرایطی نبودم که بخوام جاده عشق رو ادامه بدم
میدونم انتظار کشیدن چقدر چیز مسخره ایه:/.. ولی تا هفته آینده قول حتما حتما آپ میکنم پارت جدیدش رو
یکم دیگه هم منتظر بمونین
ممنونم

sunny جمعه 2 بهمن 1394 ساعت 19:36 http://hamechee-hameja.blogsky.com

سلامممممممممممممم ای دوست بخور سیب زمینی با پوست
چطوری
امتحانات تموم نشد
چه خبر
چرا دیگه نمیای وبلاگ من
خیلییییییییییییییییییییی زیاد آپ کردم
یه رمان دارم مینویسم اگه قشنگه بگو تا ادامه بدم
فعلا بای

پریسا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 17:23 http://village-story.mihanblog.com/

خخخخخخخ.اب و هوای شیراز تا اونجاهم اومده؟؟؟؟
تاثیر گذاشته روت.....شایدم همنشینی با من و سوری گشادت کرده خخخخخخخخخ

ک ک ک
عاره والو!

پریسا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 15:43 http://village-story.mihanblog.com/

رمز پارت 27گمشده:
!Go

یسسسسس!
دستت درد نکنه^_^
گشادیم میومد بیام درخواست بدم=|
دمت گرم عاجی
برم بخونم ببینم چه بر سر بینیور عامد

پریسا شنبه 26 دی 1394 ساعت 12:37 http://village-story.mihanblog.com/

من امده ام رم پارت بدهم بروم.....
به تو رمز دادم چرا ننظریدی پس؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حس شاعریم گل کرد اساسی.....
رمز پارت 26:سپرایت
البته گذاشتم برا دانلود.

من ننظریدم؟ ! واااای خدا دارم آلزایمر میگیرم!
خوندم عاقا! اصا یه وضعیتی بود! این مارک تحت تاثیر تعالیم حضرت جکسون واقعا داره به یه جاهایی میرسه
مرسی که رمزو دادی^_^

پریسا پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 12:30 http://village-story.mihanblog.com/

قربونت برم.
پست ثابتت رو عوض کردی چه باحال.
میگم امتحانا تموم شدن به سلامتی؟
اگه اره چرا اپ نمیکنی؟؟؟؟
جینگول کجاست؟؟؟؟؟
خیلی وقته منتظر ادامه فیکاتونم چرا نمیاین؟؟؟؟؟
دیگه اینکه.......خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خودمم حوصله م نمیشه اپ کنم.یعنی نه که حوصله م نشه وقت نمیکنم.
جدیدا هم زدم تو کار کاریکاتور کشیدن و اینا......به یه سبک جدید......فقط ادمکها کاریکاتوری هستن اینکه موضوع خاصی داشته باشه نداره......دیگه ادم خودش باید با دیدنش برداشت کنه......
خخخخخخخخخخخخخخ.......

یسسسسس!! خیلی قدیمی شده بود!
نه هنوز.. میدونی، تا سه شنبه امتحان داریم!
بعدش آپ میکنم.. راستش این دفعه واقعا تصمیم دارم مثل عادم آپ کنم! جدیدا دارم خیلی کار میکنم.. خیلی مینویسم.. خیلی ایده پردازی میکنم. میخوام که اینجا رونق بگیره
جینگول فعلا دور از تکنولوژی افتاده! مامانش بند و بساطشو برداشته رفته مسافرت!
والا چی بگم.. امتحاناته دیگه! ولی قول میدم بازگشت خوبی داشته باشیم^_^
ک ک ک
یه چن تاشو عکس بگیر برام بفرست! میخوام ببینم!! یعدم باید به من یاد بدی!
یسسسس اصولا من دید بازی دارم!
ربطی نداره البته ها! زدی تو پارت حساس بعد قطع کردی!! میدونی، این پارتای آخر که مارکسون به هم رسیده بودن واقعا باحال بود! اصا خیلی باحالن اینا!

پریسا چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 18:30

عررررررررررررررررررررررر.....من خیلی خیلی فراموشکار شدم......
عرررررررررررررررررررررررررررررررر.....منی که کنارلینک وبت روز تولدت رو هم نوشته بودم که یادم باشه بهت تبریک بگم.....
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر......
خیلی ناراحت شدم..........چرااااااااااا چرا یادم رفت چرااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟
عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
اجی من واقعا متاسفم..........این بار دومیه که تینقد ناراحتم ازینکه تولد دوستامو فراموش کرده بودم.
دفعه قبل هم تابستون امسال یادم رفته بود تولد سرور رو تبریک بگم خیلی خیلی ناراحت شدم.......
منو ببخش......عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
میدونم خیلی دیر شده ولی.......تولدت مبارک اجی.
ایشالا عمر حضرت نوح رو داشته باشی و تو همه مراحل زندگیت موفق و شاد باشی...........
عرررررررررررررررررررررررررررررررررر
منو ببخش....

عزیزمممممم
فدای سرت آجی^_^
اشکالی نداره
همین که بدونم برات مهم بود، برام کافیه!
باور کن هیچ توقعی ندارم.. اصلا ناراحت نشدم، عذرخواهی برای چیه عزیزم؟!
مرسی خواهری^_^
میدونی اصلا یه حس خاصی داشت تولد امسالم لامصب!
پونزدهم تموم شد رفتم تو شونزده..بابامم میخواد بهم رانندگی یاد بده!تازه برای تولد امسالم برام گوشی و سیمکارت خریده!!گوشی دار شده م!!
حضرت نوح؟!ک ک ک
ممنون عزیزم
این چه حرفیه؟! اتفاقا خیلیم خوشحالم کردی^_^

ziljimae یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 18:41 http://korean-movies.blogsky.com/

سلام درسا جونم.
تولدت مبارک...البته پیشاپیش.
ایشاالله 9999 سال زنده بمونی...
ایشالله تولد بعدیتو با اعضای سوپرجونیور جشن بگیری.

Seng il chook ha hamni da~~
Seng il chook ha hamni da~!
LEETEUK Sa rang ha nuen ....
Seng il chook ha hamni da!!

생일축하함니다
생일축하함니다
이특 사랑하는_....
생일축하함니다

بازم تولدت مبارک...

واااااای عجقم بیا بخلمممممم^_^
مرسی اونی^_^
سلام گلم!
مرسی اونی! سایه عالی کم نشه! ک ک ک..اتفاقا امشب مامان بابام برام تولد گرفتن، گوشی گرفتن برام! البته سیم کارت نداره! همینجوری زدمش به شارژ فعلا!
خو خسیس اون یه سالم بهم تخفیف میدادی رند شه دیه!
واااااای زیلجیماااااااا...بیا بخلمممممم..آرزوی دست نیافتنی ست! ولی من همچنان امیدوارم!
جانم؟! لیتوک؟! ک ک ک
مرسی اونییییییی^_^دمت گرم که یادم بودی!

پریسا پنج‌شنبه 17 دی 1394 ساعت 23:47

سلام من به تو یار قدیمیییییییییییییییییی
چه خبرا؟خوبی؟خوش میگذره.....
نیستیییییییییییییییییییی.....
امتحانا چطورن؟خوبن؟
سلام برسون خدمتشون.
خودت چه خبرا؟روبه رشدی؟روبه کاهشی؟
چه میکنی؟
هوا خوبه؟؟؟؟؟؟
الودگی برطرف شد؟؟؟؟؟؟؟
دلم برات بسی به تنگ امده بوود.
هییییییییییی یادش بخیر تابستون.....
اون موقع من درگیر پایان نامه بودم......
چه شبایی رو صبح نکردم.
اخییییییییییییی.....دلم برا اون موقع خیلی تنگ شده.نمیدونم تابستون سال دیگه چطوریاس؟
اصلا به خوبی امسال میشه یا نه؟
یه سر بزن بهمون.....دلم برات یه ذره شده.
برا اون موقع ها که تا صبح حرفففففففففف میزدیم با هم.
یادش بوخیررررررررررررررررر

واااااااای عاجی بیا بخلمممممممم^_^
سلام به روی ماهت!
خوش که.. واقعا توقع داشتی خوش بگذره؟!بخدا توی یه وضعیتی گیر کردم که نگو!
چه سخته دوری!(یادی از کامران و هومن^_^)
امتحانا؟!سلام میرسونن خدمتت!
بزرگیتونو میرسونم جانا!
گزینه دو صحیح میباشد!اصا دارم آب میرم!
هیچی بابا..ول معطلم!
لامصبا با یه عالودگی تعطیلمون میکردن که اونم دیگه رفع شد! غم دارم!!
عاخییییییT_T... منم
تابستون..هیییی..عاره یادمه!!چه حرصیم میدادنت بیشوعورا!
منم دلم برای تابستون امسال خودم تنگ میشه!
ک ک ک..اومده بودم اتفاقا!
عاره واقعا!! چه شب هایی که با هم صبح نکردیم:|... چه گپایی که نزدیم..عرررررر..پریییییییی

پریسا سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 12:44

اجی جونم خوندمش.
خب یجورایی تو ذهنم هم ایونهه رو تصور کردم هم کیوتوک
به نظرم ایونهه برای اینکه این نقش رو داشته باشن یخورده کم سن و سال میرسن.
اما اینکه کیو هم بخواد روانپزشک باشه کم سن و ساله.
شخصیت لیتوک خوبه ....یعنی به نقشش میاد....
پس درکل نظر من اینه کیوتوک بهتره.
چون ایونهه کلا برای ایفای نقش دوتا ادم منزوی و یا ساکت مناسب نیستن و کیوتوک بهتر ازشون برمیاد.....
ایونهه رو من ترجیح میدم دونفر شلوغ و پرسروصداباشن.

khob pas nazaret roo Kyuteukeh, huh?! man khodamam delam ba Kyuteuke..Asan in fic ro ba Kyuteuk sakhtam.. injoori tasavoreshoon kardam..ey kash Jeengul bood as oonam nazhar mikhastim.. ta inja 2 nafar ghoftan Kyuteuk va 1 nafar ham ghofteh Eunhae
bahat movafegham..Teuki kamelan mikhore behesh in role.albathe be Donghae ham mikhord valy..delam ba Kyuteuke!!merci aji as nazaret..alan fekr konam mitoonam behtar tasmim beghiram^_^..thanks

پریسا شنبه 28 آذر 1394 ساعت 11:11

اجی ببخشید دیر شد.
if you do خیلی قشنگ و احساسیه.
فور اور یانگ...اینم قشنگه.
gimme اینم قشنگه.
توگدر جی بی و جیون(تی ارا) هم قشنگه.
ولی از همه قشنگ تر همون ایف یو دو ئه.
یعنی غم انگیز ناک ترینشونه.
کلا بچه های گات زیاد غمگین نمیخونن.

thanks chingo, download kardam..If you do mahshare!!hamoon type ke mikhastam
mer30^_^

mohadese 9/2 پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 14:35

درسا جان وبت خیلی عالی بود فیک هاتم محشرن فقط اگه میشه قسمت های بعدی جاده ی عش رو بزار زودتر که مردم از کنجکاوی

سلام علیکم^_^
ممنونم جانا
مرسی^_^
ک ک ک..چشم...میخواستم امروز آپ کنم ولی ویندوزم پریده..میدونی دیه! این قسمت قسمت مهمی هم هست اتفاقا..هر وخ پی سی م درست شه می آپم

sima پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 21:00 http://flower-ss.blogsky.com

سر بر شانه خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند
که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی
قصه عشق “انسان” بودن ماست . . .

****************************************

شیر از رام کننده ی خود قوی تر است
این را رام کننده می داند ، مهم اینست که شیر نمی داند
(تری ایگلتون)


آپم

sima جمعه 24 مهر 1394 ساعت 20:01 http://flower-ss.blogsky.com

اخلاق بد مثل یک لاستیک پنچر است تا عوضش نکنید راه به جایی نخواهید برد.

***********************************

شاید همه روزها خوب نباشند اما چیزی خوب در هر روز وجود دارد.

***********************************

اگر آتش می دانست که سر انجامش خاکستر است هرگز با این همه غرور زبانه نمی کشید.


آپم با یه مطلب عالی حتما یر بزن

نگان سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 19:43 http://negan-80.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی خوب جالب به نظر میاد باشه ممنون میشم بیای وبم اگه با تبادل لینک موافق بودی بگو

حتما
من با هیچ وبی مشکل ندارم
ولی حضرت عباسی قبل از اینکه بگین وبتون خوبه بیاین تبادل لینک یه نگاهی به بقیه پستا هم بندازین!
البته منظورم شخص شما نبود..خیلیا همینطورن
حالا امیدوارم که شما از اون دسته نباشی که بدون اینکه مطالب وب رو ببینی فقط بیای و درخواست تبادل لینک بدی..امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم
در هر صورت هر کسی که میاد وب ما قدمش رو تخم چشمونه*ـ*
با تبادل لینک هم موافقم
با افتخار لینک شدی

sima شنبه 18 مهر 1394 ساعت 19:49 http://flower-ss.blogsky.com

دو چیز در زندگی به موفقیت کمک می کند:

1- نحوه برخوردتان وقتی همه چیز دارید.

2- نحوه رفتارتان وقتی هیچ چیز ندارید.

آپم

sunny پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 09:08 http://hamechee-hameja.blogsky.com

تونستی وب رو پیدا کنی اگه نکردی ادرسش رو دوباره میفرستم عزیزم/////////////////////

یافتم یافتم!!!!^_^

پریسا شنبه 4 مهر 1394 ساعت 16:41 http://village-story.mihanblog.com/

سلام اجی بعد از قرن ها من اومدم.
علت نبودنم رو برات ایمیل کردم از طرف من از جینگول معذرت خواهی کن.
زیاد نمیتونم تو نت باشم.
یخورده حالم زیادی خوب نیست.
بعدا حتما از خجالت جفتتون بیرون میام.
قربونت سلام برسون

الهی آجی کجا بودی؟
چی شدهههه؟
هووووم..باشه

sima دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 21:05 http://flower-ss.blogsky.com

با افتخار لینک شدی

دمت گرم سیما خانوم^_^

Baran_cloud چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 21:32

عزیزم میشه جدول روزهای اپ فیک هات رو بزاری؟
که بدونیم کی باید منتظرجاده ی عشق باشیم؟
ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووون

هووووم
عرض کردم که
فعلا باید چندتا فیکی رو که در دست نوشتن دارم آپ کنم
بعد جدول روزهای آپ فیک های وبلاگ رو هم اعلام میکنم

khorshid دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 15:00 http://khorshidkian.blogfa.com


خوشحالم که خوشحالی
خوشم اومدکه خوش داستان مینویسی
موفق باشی توکساجون ازدوستان پری
منم که خورشیدم تو وب پری معرف حضورتون هستم
البته من عادت ندارم نظربذارم ولی مطمین باش همه داستاناتومیخونم وهرازگاهیم اگخ خجسته بازیم گل نکردنظرمیزارم
قرباننننننننننننننتتتتتتتتتت
داستان بنویسی
فیک بنویسی
خوش باشی
بوس بوس

معرف حضور هستین^_^
خوشحالم که خوشتون اومده
خب..ما به سایلنتا رمز نمودیم
خخخخخ
سر بزنی
نظر بذاری
ما را با پنج ستاره حمایت کنی(خودمم نفهمیدم چی گفتم:|)
شبت آروم

پریسا دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 11:11 http://village-story.mihanblog.com/

پارت بعدی گمشده رو گذاشتم بدو بخون.

چشم^_^

پریسا دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 09:25 http://village-story.mihanblog.com/

ایمیلتو چک کن اجی.

چکیدم اونی^_^

ziljimae یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 00:10

آخییییییییه !!!!!
سلام تونسنگ جان.
بمیرم دو روز بدون وبلاگ نتونستی بمونی؟؟؟؟؟؟
میدونستم.
به هرحال به وبلاگ جدید خودت خوش اومدی فقط یادت باشه:
امسال فیل.تر داریما؟؟؟!!!!!!!
به هر حال عین پارسال گند نزنی. 
خواستم بهت.......... کنم.
اصلا ولش کن به من چه؟؟؟؟''''''!!!!!!
چیشد!!!!! 
خوش باشی…………………

سلام به روی ماهت اونی ئکم
کوفت..یه ماه شد
قربونت
یادم ننداز..میخوام خودمو از بالا پشت بوم پرت کنم تو بغ.ل داداشم
کتابامونو نگاه کردی؟
من تا دو روز تو شوک بودم به افق مینگریستم الان یه روزه از شوک دراومدم دارم فعلا ذکر مصیبت میخونم
همینو بگو
قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد