فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

دانلود فیلم حمله به پسران محبوب-دانلود آهنگ های سوپرجونیور

سلام دوستان من

من بازم اومدم

و همونطور که قول داده بودم واستون فیلم حمله به پسران محبوب رو آوردم.

 

اول یه خلاصه ای از قضیه داستان بگم.

ماجرا از این قراره که یه پسره ناشناس بوده که چهاردهم هر ماه به پسران مشهور و خوشگل و جذاب یه دبیرستان حمله میکرده.

اولین پسری که بهش حمله میشه سونگمین بوده(قربونش برم...خیلی نازه تو این فیلمه)

دومی هان کیونگ بوده که بازیکن بسکتبال بود.

سومی هم یسونگ بوده که خواننده بوده

بعد روش حمله هم خیلی باحاله؛من معذرت میخوام که این کلمه رو به کار میبرم ولی...خب...به پسرا گ.ه پرتاب میشده

خلاصه کیبوم میاد کارآگاه بازی درمیاره متوجه میشه که هدف بعدی اون پسر ناشناس مدرسه اوناس

فقط اینکه دقیقا نمیدونسته که هدف اون پسر،خرخون ترین و باهوش ترین بچه مدرسه( شیوون )، رهبر گروه رقص مدرسه( هیچول) یا قهرمان جودو مدرسه( کانگین)بوده بعد همین دیگه خودتون برین بقیشو ببینید امیدوارم که لذت ببرید.  

راستی حجمش هفت صد مگابایته ها

 

راستی یه چیز دیگه

من مدت ها بود دنبال یه سری از آهنگای سوپرجونیور میگشتم ولی خب تو وبلاگای فارسی چیزی پیدا نکردم این بود که دست به دامن بیگانگان شده و یه ده دوازده تا آهنگ از سایتاشون دانلود کردم.

  

برین ادومه

  

 دانلود فیلم حمله به پسران محبوب

دانلود از سرور آپلودبوی

زیرنویس فارسی

دانلود زیرنویس

   

خب،اینم آهنگا

  

دانلود آهنگ FREE AND SINGLE

دانلود

دانلود آهنگ SORRY SORRY ANSWER

دانلود

دانلود آهنگ BREAK DOWN از سوپر جونیور

دانلود

دانلود آهنگ ACHA

دانلود

دانلود آهنگ Mr.SIMPLE

دانلود

دانلود آهنگ SUPERMAN

دانلود

دانلود آهنگ NO OTHER

دانلود

دانلود آهنگ SPY

دانلود

دانلود آهنگ BLUE WORLD

دانلود

دانلود آهنگ BONAMANA

دانلود

دانلود آهنگ OPERA

دانلود

دانلود آهنگ THIS IS LOVE

دانلود

اگر آهنگای دیگه ای رو هم خواستین بگین من باز فداکاری کنم برم تو این سایتای منفور خارجی واستون دانلود کنم.

حالا که انقد دختر خوبی شدم نظر یادتون نره ها

من که هر دفعه همینو میگم ولی کو گوش شنوا 

برم دیگه خدافظ

نظرات 4 + ارسال نظر
Hani چهارشنبه 28 مهر 1395 ساعت 19:21

لینک دانلود کار نمیکنه برا زیرنویس

چرا عزیزم لینک سالمه

niloofar جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 02:23

ممنون واسه اهنگا فیلمم که دیده بودم عالیه

خواهش میکنم
باز هم اضافه میکنم
عاره فوق العاده ست!!

پونه پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 17:12

مرسیی فقط لطفا بقیشم بنویس من بخونم

خواهش میشود
ممنونم از حضورت^_^

sunny جمعه 3 مهر 1394 ساعت 19:12 http://hamechee-hameja.blogsky.com

داستانات عالینبازم به وبت میام تو هم بیا

مچکرم
در اولین فرصت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد