فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

سریال های سوجویی:|

سلامممم

عاقا من شرمنده م

عاقا من عذر خواهم

اصا از تمامی شپش هایی که توی وب چرخ میخورن عذر خواهم!(پ.ن:والا..ما که کسی نمیاد تو وبمون..همیشه سوت و کـــــــوره)

الان وب چند هفته س آپ نشــده؟!

ینی قشنگ خودم میرم خودمو سلاخـی میکنم

خبری از جینگول ندارم..کسی پیداش کرد برام پستش کنه:|

خودمم که دارم سخت کار میکنم رو جاده عشق..انقدر سرم شلوغه که نمیتونم تمومش کنم

ولی من به شپش های محترم بندری زن این وبلاگ قول میدم که تا پنجشنبه این قسمت رو به پایون برسونم..قسمتی هستش که خودم به شدت میلاوم

ولی الان گفتم یه چیزی بیارم برا برکت وبلاگ:دی

معرفـــــــی میکنم:

سریال های سوجویی

ادومــــــه

 

 

راز 6(دوستان همگی هستن):سریال

آه بانوی من ( سیوون ):سریال 16 قسمتی

ضربان موسیقی (سیوون و دونگهه):سریال

خانم پاندا آقای خارپشت(دونگهه):سریال 16 قسمتی

تیم تحقیقات پدربزرگ ها(هیچول خان):سریال 12 قسمتی

خانواده بد(هیچول-نقش مکمل):سریال 16 قسمتی

او زیبا بود(سیوون-نقش مکمل):سریال نمیدونم چند قسمتی-در حال پخش

بونگسون،زنی که اگر عاشق شود میمیرد(کیوهیون):سریال در حال ساخت

داستان غیر قابل باور سوپر جونیور:فیلم

مینی استوری سوپر جونیور:فیلم

The AWL (یسونگ)

 

حمله به پسران محبوب(همه بچه ها هستن توش):فیلم  (توی وب هست میتونین دانلود کنین)

همین کلا!

روز خوش

پ.ن:اینم واسه برکت این پست!

نظرات 3 + ارسال نظر
Jeengul جمعه 1 آبان 1394 ساعت 00:14 http://www.jeengul.blogsky.com

عرررررررر
من این پسته رو کامنت نذاشته بودم
عاغا حیف که وقت کی-دراما ندارم وگر نه اوه مای لیدی رو حتما می دیدم
راستی AWL از یسونگم اضافه کن :) امروز کنفرانس خبریش بود

ککککک الان من احساس شرم میکنم:|
اوه مای لی دی رو خودمم ندیدم..خواهرم دیده!
اوهوم..خو اضافه کن دیه

parisa سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 10:26 http://village-story.mihanblog.com/

خخخخخخخخخخ
خیلی باحاله....
بدبخت دختره گله خورد تو صورتش...

کککک^_^

parisa یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 09:46 http://village-story.mihanblog.com/

سلام سلام...
فیلم اوه مای لیدی رو ننوشتی....
شیوون توش بازی میکنه....
سریال هم هست...
واییییییییییییی خدا تیم تحقیقات عالی بود....منو سرور ترکیدیم از خنده این فیلم رو که نگاه کردیم....
فکر کن همه از صدای خنده امون نصفه شبی بیدار شده بودن چشم غره میرفتن بهمون....
اخی یادش بخیر ماهم به روی مبارکمون نیاوردیمو قارقارمیخندیدیم.....
بعدشم نشستیم عین خل مشنگا از خودم اداو شکلک دراوردیم و فیلم گرفتیم.....تازه بعدش نشستیم فیلم خودمونو نگاه کردیم و واق واق خندیدیم.....
خخخخخخخخخخخ
خودمون رو به همه حیوونا چسبوندم....
بعدشم من عین فرفره اینقد دور خودم چرخیدم که تا سه روز سرگیجه و حالت تهوع داشتم....
ای خدا کارم به جایی کشیده بود که میخواستن ببرنم دکتر....
خلاصه که خیلی خل بازی دراوردیم سر این فیلم...

علیکم السلام^_^
اوه یادم رفت!
سریال شو دارم اما ندیدم:|..کلا طبق معمول..یه گشادیه بی رقیب:|
واااااای وااااااای آره محشره! ینی دمت گرم..فیلمی که معرفی کردی عالییییییی بود!
اصا دوباره عاشق چولا شدم با دیدن این سریال
ککککک خوابگاهم عالمی داره ها!
جای ما خالی!
من نبودم دیه واسه برکت فیلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد