فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Fic: These Guys Teaser

سلام



بفرمایین ادامه واسه خوندن تیزر این فیکم

بقیهء فیکامم دیگه عاپ نمی کنم (کسی دلیلشو خواست، بپرسه!)

فعلا فقط همین فیکو که عاشقشم، هر سه روز یه بار به صورت کاااملا رمزی آپ می کنم



 



اسم: These Guys - این آدما


مقدمه:
ما آدمیم.
ما همه آدمیم.
این اصلا غیر ممکن نیست که اشتباه کنیم، راه زندگیمونو اشتباه بریم
زیادی خوب یا زیادی بد بودن، بستگی به خودمون داره ... چرا ما هیچ وقت دنبال اعتدال نیستیم؟
کسایی هستن که اون قدر محبت افراطی دیدن، وحشی شدن!
و کسایی که اون قدر وجههء خطرناک جامعه بشون نشون داده نشده، مظلومن!

//یه چیزی، آره، این وسط اشتباست

گناهی میون همین آدماست// (شعرم از خودمه :|) 


ژانر: ملودرام، اکشن، هیجانی، رومنس، غمگین، کمی طنز، کمی هنری


کاپل: اینهه (همون ایونهه یا اونههء شما)، کیوتوک، سیچول (یا شیچول)، یووک، کیوسونگ، وونکیو، شیهه، یبک، شینتوک (شیندونگ و لیتوک)


اندر احوالات کاپ..ل ها: بچه ها. تمام این کاپلایی که گفتم، تا حد س\/کس تو فیک حضور دارن اما این که دقیقا کی به کی می رسه، در طول داستان مشخص میشه. در بارهء یبک باید یه نکته ایو بگم. کاپ\\ل کردن دو نفر از دو گروه مختلف، در حد زیادی که تو فیک می خونید، شاید یه جورایی ریسک بود. تو این مورد هم از الفا می ترسم، هم از اکسو-الا! البته بیش تر از الفا! چون اکسو-الا تا اون جایی که شناخت دارم، جنبه شون تا حدودی بیش تره و البته که نقش بکی تو این فیک فوق العاده ست! اما از اون جایی که ممکنه اکسو-الی باشه که بخواد این فیکو بخونه، بذارین از قبل بگم من به حد مرگ چانبک لاورم و تا وقتی که یه ایدهء آسمونی )ینی خیلی خوب!( به ذهنم نرسه، عمرا بکو به هیشکی جز چانیول اوپا نمیدم! پس نگرانش نباشین،،، چانیول اوپا هم هستش ولی نقشش اون قدری کمرنگه که تونستم از نوشتن اسمش صرف نظر کنم. دیگه این که، به عمو شیوونم فحش ندین! کاپ\\لاش زیاده ولی به قطع میگم از دونگهه ای که کلا گ\\ی نیست و یه دونه ک\اپلم بیش تر نداره، آدم تره! کیوسونگم عیز مای هارت! فکر کنم از همهء کا*پلا قشنگ تر نوشتمش تو این فیک *_* ! نکتهء مهم این که شینتوکش در حد س..\کس نیست بچه ها! کلا موضوعش فرق داره. یبکشم تقریبا همین طور ولی خیلی جدی تره! اصا یادم باشه، یه بار جداگونه در بارهء یبک بنویسم ^_^ !

در باب کاپ**ل یبک: این کاپ\ل مرگ )*_*( واقعا وجود داره. نه این که بگم عیز ریل و این حرفا ولی از کاپ\ل بودنشون مطمئن باشین. تو SMTOWN STAGE )کنسرت ۲۰۱۵ی که توش همهء گروهای این کمپانی حضور داشتن(، این دو تا با هم خوندن و خبرم اومد که امکان کار مشترکشون زیاده و از طرفی، با وجود تفاوت سنی زیادشون )۷ سال! بزنم به تخته اصلا یسونگ موشه بش نمیاد!( زیاد با هم بیرون میرن و اینو میشه از پستای اینس\\تای یسونگ اوپا فهمید. تو همون کنسرتم به نظر خیلی صمیمی تر میومدن، نسبت به بقیه. مثلا یسونگ با سهون و چانیول اوپا هم صمیمیت داره ولی انگار با بکهیونی خیلی صمیمی تره. از کشفیات این جانب، بدانید که دایی دونگهه هم از بکی خوشش میاد ^_^ )به قول عمه چولا بکی قلبه!(!

در باب فضا و محتوای فیک: من نمی دونم شما ایده تون در بارهء یه فیک اکشن چیه ولی به نظر من همون که خشونتش هیجان انگیز باشه، کفایت می کنه. با این که قلمم تو این فیک واقعا بی رحمانه شده ولی اگه شما انتظار دارین حرکات جکی چانو واستون توصیف کرده باشم، خب ... :| چی بگم الان؟ عاخه مگه میشه حرکات رزمیو نوشت؟ باس دیدشون دیگه. ولی از نظر خودم، فیکم به عنوان یه نوشته، اکشن هست. مثلا )ببخشید مثالم از فیک اکسوئه. چون فیک سوجوی اکشن نخوندم. اگه خوندمم حضور ذهن ندارم :|( خود من، وقتی چانیول تو Letter مشتشو تو صورت سهون می خوابونه، با این که بعدش هیچ اتفاقی نمیفته و دعواشون در همین حد می مونه ولی من کلی هیجان زده میشم و بالا و پایین می پرم! و علتش اینه که توصیف احساسات بیش تر از توصیف صحنه، تونست رو هیجانی شدنم اثر بذاره. منم یه همچین روشیو دارم. البته قلمم خیلی بی رحمانه تر از exobubz تو Letterه. من بهتون اطمینان میدم جاهایی از فیک هست که شما احساس می کنین قلبتون فشرده شده و حتی شاید بخواین عق بزنین! واقعا خشنه! به خصوص شخصیت دونگهه خیلی اذیتتون می کنه )خودم که باش خودزنی می کنم!(!

اعم فیک، در بارهء دانش آموزای یه مدرسهء هنر به اسم These Guysه. بذارین از الان بگم که اینا تو دبیرستان، رشته هاشون تخصصی میشه. اینهیوک و دونگهه دن*سرن. کیوهیون و ریووک و یسونگ و بکهیون وکالیست )خواننده(ن. شیوون و هیچول و لیتوکم اکترن. شیندونگم کلا دانش آموز نیست ^_^ ! اینهیوک و یسونگ برادرن )حالا اینو که چه شکلی یه "کیم" با یه "لی" برادر شدن، تو فیک می فهمین(. ریووک، پسر عمهء کیوهیونه. شیندونگم یه ربطی به لیتوک داره ولی الان نمیگم چی :| بکهیون و یسونگم از همه لحاظ به هم وصلن کلا! می فهمین حالا :( ... بقیه هم نسبت خاصی ندارن.


شخصیتا:

دونگهه یه آدم خیلی شروره! همین طور کیوهیون و شیوون. ولی درجهء شرارت دونگهه از هر دو بیش تره. کیوهیون، بر عکس شخصیتی که تو همهء فیکا داره، به هیچ وجه جدی نیست و اتفاقا خیلیم احساساتی و تا حدودی شکننده ست. شیوون تا حدودی از اون دو تا عاقل تره ولی اونم بی عقلیای خودشو داره! هر سه شون، از یه نظراتی مشابهن و به همین دلیل کنار همن. اینهیوک کسیه که تو زندگیش فقط یاد گرفته برق**صه. پسر ساده و خوش قلبیه. مطمئنا این متانتش در مقابل دونگهه خیلی آزاردهنده میشه براتون! خودم که می خوام خفه ش کنم :| بچه هیچی حالیش نیست! یسونگ یه آدم تنهاست که جز بکی کسیو نداره. بکی هم همین طور. یسونگ و زندگیش، تو بخش زیادی از فیک، براتون مبهم می مونه. به نظرتون رفتاراش ضد و نقیض میاد چون دقیقا نمی شناسیدش. در کل ظاهرش یه آدم خوش صدای سرده که تو زندگیش فقط بکی رو درست و حسابی تحویل می گیره. بکی اصلا معلوم نیست چرا انقد به یسونگ چسبیده و ازش دفاع می کنه. پسر بااستعداد These Guysه اما دلیل عمده ای که باعث میشه بقیه بش حسودی کنن، فقط صدای قشنگ و چهرهء نمکیش نیست، اونا نمی دونن به چه دلیل اون تا این حد تونسته تو دل یسونگ جا باز کنه. بکهیونم دقیقا مثل یسونگ، یه بعد مخفی داره که کسی نمی شناسدش. هیچول قبلا تویThese Guys بوده ولی بعد از فارغ التحصیلی مهاجرت می کنه به امریکا. اون کسی بوده که باعث شده اینهیوک به سمت رق\\ص بیاد. ریووک، وقتی واسه هنرجویی به کشورش، کره بر می گرده، به دستور خانوادش میره تو خونهء کیوهیون زندگی می کنه. عمدهء تمرکز ریووک رو هنرشه. از طرفی کسی که مدرسه به عنوان سونبه ش انتخاب کرده، نمی خواد باهاش تمرین کنه و از طرف دیگه، با باباش در تقابله. باباش می خواد که اون یه اکتر بشه، در حالی که خودش دوست داره وکالیست باشه. در بارهء لیتوک هیچی نمیگم! فقط این که اون شخصیت خوب و مهربون و البته اعجاب انگیزی داره و تا مدت ها تو فیک ازش خبری نیست. شیندونگم یه شخصیت جدی داره اما اونم سر جاش احساساتیه. چانیول، همون طور که گفتم نقش زیادی تو فیک نداره و آخرای فیک یه اثراتی ازش می بینین. اونم هنرجوئه ولی تو Tesso درس می خونه. در بارهء وضعیت اقتصادی هم باید بگم که یسونگ و بکهیون و هیچول کلا خودساخته ن و تو شرایط خوبی قرار دارن. کیوهیون و شیوون و دونگهه و ریووکم با پول باباشون تو شرایط خوبی ان! اینهیوک از اون بدبختاشه! لیتوکم از اون خانواده های مطرح کره ست )پولدارن دیه(. شیندونگ و چانیولم تو شرایط متوسط رو بالان.

نکتهء مهم: کی گفته هر اطلاعاتی که تو این فیکه، درسته؟ الان مثلا من از کجا بدونم مدارس هنر تو کره کارشون چه طوره یا کی انتخاب رشته می کنن و از این حرفا؟ البته می تونستم بفهمم اما ترجیح دادم، فانتزی اولیهء خودمو پیش ببرم، نه این که یه سری اطلاعات همهء ایده هامو به هم بریزه! آدرسا رم از خودم درآوردم ^_^ ! ولی اون سری از مشکلات جسمی و روانی که تو فیک، مطرح کردم، کاملا واقعی ان. من حتی سعی کردم مراحل س||کسو هم جوری که کاملا قابل باور باشه، بنویسم (نترسین. اون طوری که فکر می کنین نیست :|)

نکتهء مهم دیگه: این فیک، واسه کسایی که اصاب مصاب ندارن خوب نیست :| بزن بزنه دیه. واسه اینهه هارد شیپرایی هم که فکر می کنن این دو تا همیشه باس یه کاپ\\ل بامزه که تو هیچ شرایطی بی خیال هم نمیشنم، توصیه نمیشه. و همین طور واسه الفیش )فیشی(ایی که فکر می کنن دونگهه همیشه باید پاک و فرشته و از این حرفا باشه! واسه اوناییم که فکر می کنن اصا بکهیون در حد یسونگ نیست، اصلااا توصیه نمیشه! اونا بیان، خودم بزنمشون! واسه اون دسته از جولایی که فک می کنن اینهیوک باید یه جنتلمن همه چی تموم باشه یا لا اقل دست و پا چلفتی و بی مصرف نباشه هم توصیه نمیشه! واسه چانبک لاورایی که فک می کنن امکان نداره بکی کسیو بیش تر از چانی دوست داشته باشه که دیگه اصلا توصیه نمیشه! واسه ریوسمیناهایی که فکر می کنن ریووکم باس فرشته و پاک و از این حرفا باشه، توصیه نمیشه! ... وای خسته شدم ... ولی بازم ادامه داره ... صبر کن :| عه دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه! عاها! واسه کلودا به شدت توصیه میشه! اصا یسونگ این فیک، مرگ منه! به نظرم به شخصیت واقعیشم خیلی نزدیکه! در کل همهء شخصیتا رو تا حدود زیادی نزدیک به واقعیتشون نوشتم ولی خب می دونم که شما باورتون نمیشه مثلا دونگهه یه همچین عادمی باشه! ولی خو ا من گفتن بود! این فیک واسه کیوتوک شیپرای صبورم توصیه میشه. و همین طور یووک شیپرای صبور و حتی اینهه شیپرای باحال! کلا هدف اصلیم از نوشتن این فیک، اینهه بوده. واسه افراد م\\ثبت هر سنی که خودتون می دونینم توصیه نمیشه. من متخصص نیستم و نمی دونم دقیقا باید چه سنیو بگم. ولی فیک، جدا خشنه و شاید واقعا احساساتتونو درگیر کنه. تو پارت دو، قشنگ متوجه میشین منظورمو. از اون به بعدش، همهء پارتا رو رمزی می کنم (نه رمز عمومی! باس بیاین ازم بگیرین!) که دیگه خودتون مطلع باشین. من این فیکو واسه کسی تعریفم می کنم، می خواد بالا بیاره! دیگه خودتون بدونین.


روزای آپ: تصمیمم رو سه روز یه باره. حالا ببینم می رسم هفته ای حدودا دو بار آپ کنم یا نه. بازم بستگی به استقبال شما داره.


_بچه ها ممکنه جاهایی تو تیزر به جای "لیتوک" نوشته باشم "سونگمین" :| ببخشید چون این نقش قرار بود به سونگمین برسه ولی بعد کلا حذفش کردم. چون هنوز دقیقا نمی دونم که تو شرایط جدید زندگیش، راضی باشه که فن نوتاش ادامه پیدا کنه یا نه ... کلا تغییر نظر دادم در بارش ..._

پارت اول وقتی میاد که نظرات این پست به ۲۰ تا برسه ولی بعدش دیگه هر وقت دلتون خواست نظر بذارین ... منم به هر کی دلم خواست رمز میدم!

ممنون ^_^

نظرات 10 + ارسال نظر
zim..zim چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 14:32

یه سوال الان این فیک ازچه نظر وونکیوعه؟؟من وونکیو دووووستتتتت..

وونکیوش زیاد نیست عزیزم
اگه فقط به خاطر وونکیوش می خونی، می تونی بیخیالش شی
ولی من یکی دو تا پارت م\\ث\بت هیج\\ده واسه وونکیوش دارم
وونکیو با هم دوستن کلا ولی بنا به شرایط یه کارایی هم می کنن دیه :|
یه چیزی بگم؟ جماعت وونکیو شیپر، جماعت عجیبی ان ... من خودم اوایل عانتی فنشون بودم ولی الان کاملا حمایت می کنم ^_^
موفق باشی
مرسی

parisa دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 16:18 http://village-story.mihanblog.com/

وای وای جینگولی من تازه پوستر رو دیدم خر مرگ شدم از دیدن کاپلاااااااااااااا مخصوصااااااااااااااااااا شیچول...

خخخخ خرمرگ؟!
شیچول دوست داری عه؟!
خوبه پس ؛) ولی حرصت درمیادا :| از ما گفتن خخخ

Euna شنبه 25 مهر 1394 ساعت 15:50 http://blue-sj.ir

وای از دست شما...
سکته کردمممممم
انقدر شوکه شدم حتی اسم نویسنده رو ندیدم
توکسا و جینگول خواهش میکنم فیک هاتون و وول نکنین ادمه بدید..
گفتم که انقدر شوکه شدم حتی ادرسم نگاه نکردم
الان درسته
سوجو فان و ادامه بدههههه

خخخ :| مرسی واقعا از دست مااا!!!
ببخش :(
نههه ول نمی کنم ... فعلا فقط می خوام تمرکزم رو همین یکی باشه ... بعدا حتما می ذارمشون. نگران نباش
مرسی واقعا از حمایتت ذوق مرگ شدم به خدا!
سوجو فان؟ چشم ^___^ خودم که مرگشم! ولی با این جو مسخره ای که با سربازی رفتن اینهه منو گرفته، شاید درست حسابی نتونم بش برسم :|
در بارهء یبک یه چیزی بگم؟
جدا من خیلی بی شعورم! وقتی یبکو آوردم واقعا فکر می کردم بازخورد الفا خیلی بد باشه ولی تا الان خدا رو شکر خوب بوده! واقعا ممنونم ^_^ عاره از هر لحاظ به هم میان! من خیلی رفتم تو نخشون، الان یه لیست بلننند بالااا از اشتراکاتشون تهیه کردم خخخ!

Euna جمعه 24 مهر 1394 ساعت 16:00 http://sup3rjunior.ir

توکسااااا چرا اپ نمیکنی بقیه رو.....
تو که میدونی من چقدر از فیک تو پدرش هستی خوشم میومددددد...نکن این کارو کیوهیون بابا میشد...چش نداری ببینی قول بده بعدا اپش کنی
اخ چه خوبه کیو همه جا هست
یبک ایز مای فیورت کاپ..ل دوتاشون ریزه میزن به هم میاااان

پاسخ از teuksa:
جوش نزن باو من توکســــام!
این رفیقمون اسمش جینگوله!
برنامه من همچنان سر جاشه!
هم تو پدرش هستی و هم جاده عشق
این آدما فیک رفیقمه..جینگول
آرههههه خیلی حال میده انصافا..کیو اینجا،کیو آنجا،کیو کلا همه جا!
کیوتوکــــم داره!
یبک هم واقعا باحالن..من که به شخصه ازشون خوشم میاد..یه درگوشی:در مورد واقعی بودنشون هیچ نظری نمیدم:|..برای من به شخصه فقط واسه فیک باحالن..تو واقعیت چانبک رو میپسندم..یسونگم بره با ووکی دیه!
تیکی نوشت:چرا آدرس قدیمیه رو گذاشتی؟!

Teuksa جمعه 24 مهر 1394 ساعت 13:49

فیک جدیـــــــــد^_^
من که اصا کشته مرده این فیکم!
اصا اگر این فیک رمزی آپ نشه عجیبه..خو خیلی داری پاش زحمت میکشی..بعد یه عده دوستان محترم بیان بخونن و بدون نظر برن..بازم اگر رمزیش کنی خیالت راحته همونی هم که میاد میخونه ارزش کارت رو میدونه
جاده عشق رو رمزی بکنم:|؟!
تیکـــــــــــــی
من بمیرم براش
عــــــــــررررررررر
کیوتوک لاور صبور:|..خو من که اصا صبرم صبر ایوب خانه:|
هائکم رف سربازی..دلم واسش خیلی میتنگه...
راستـــــــی!
اینستاگرام رو نصب کردم!
هرچی فکر کردم دیدم همش نمیتونم با گوشی مامانم برم آپای اعضا رو چک کنم..پس کلا به همی منظور نصبش کردم..فقط میمونه یه کره ای بلد نبودنم که اونم:|..بی خی خی!
هنو این خلاصه رو به دست من نرسوندی!ینی شیک میخوام بیام ذیز گایز رو بکنم تو حلقت!
اینهه شیپر باحال..هستــــــــم!
پس کاپل اصلی فیک اونهه است..و درکنارش حضور یووک،کیوتوک،کیوسونگ،یبک،سیچول رو شاهد خواهیم بود..(یسونگ لامصـــــب با همه هست!اونم تا حد رابطه!..اوه اوه..خو چی این فیک رو تو توصیه کردی به کلودا:|؟!..اصلا حیثیت یسونگ به باد میره:|)
واااااای دارم میمیرم واسه خوندش
فک میکنی چند پارت بشه؟!..اونجوری که تو واسش تیزر نوشتی،حدس میزنم خود داستان چیزی حدود صد پارت بشه:|!

خیلی عجیبه ها :| هر چه قد من از این فیکه متنفرم، همه عاش\قشن :| داریم بدبخت تر از من؟ واقعا چرا؟ چیش انقد جذابه، مرتیکه ه..ی\ز نچسب :| ؟ (این جا مرد، استعاره از فیک است!!!)
خخخ حالا زحمت هیچی ... این فیک از هر جا نگاش کنی، ا..و..ر\\گاس**م ازش می باره :| هر طور بخوامم نمی تونم رمزیش نکنم!!! (خیلی بد گفتم. عاره :| ؟ خاک بر سرم!)
وقتی من جوگیر می خوام چ\\ت سوجو رم رمزی غیر عمومی کنم، دیگه جادهء عش\ق حتما باس بشه خو! (راستی چ\\ت سوجو کوش؟ اصا حواسم بش نی :|)
عاخی ... خودمم دلم داغشه ... خیلی زجرش میدم تیکی رو تو این فیک :(
صبر ایوب؟ چقد بت نمیاد :| (خخخخ الان دارم ادونچر تایم لوهانو گوش میدم، هی میگه دونت یو ووری! نمیدونم چرا حس کردم باس بگم :|)
دلتنگی هیچی :| بچم مظلوم رفت! امروز کل مدرسمون فهمیدن دونگهه سرباز شده! بس که من گریه کردم ... وااای تیکی چشام کور شدن انقد که اشک ریختم لعنتی قرار بود گریه نکنم خیر سرم :|
عهههه؟ مبارکهههه! ببین. تو که فینگلیشت فوله، برو تو این پیج: superjunior_arab_fans همهء عاپا و خبرا رو به فینگلیش و عربیش (!) می ذاره ^_^ آدرس پسرا رم داری که؟ پیجای sujuiran و suju_iran هم فن پیجای ایرانیشونن که واسه خندیدن عالی ان =) !
عهههه؟؟؟؟ جون من؟ اوف یادم رفت :| چشم ... تا شب. خوبه؟
این بهت میاد *_*
ک\\اپ.ل اصلی :| ؟ نه. خب قصدم از نوشتنش اینهه بود. واسه همین بردمش تو مدرسه و مساعل بزن بخور و اینا که جالب شه ولی الان که فکر می کنم به همهء زوجا به یه اندازه پرداختم (!) به جز وونکیو و کیوهه (اینم بود :| ؟ یادم نی بود یا نه!) و شیهه که خیلی خیلی جزئی ان که اونم به خاطر هیجان بالا اضافه ش کردم! البته چند روز پیش تیکهء شیهه شو نوشتم، دیدم به جای هیجان، غمگین از عاب در اومد :| ! میگم از این ذیز گایز لعنتی متنفرم! ا هر جاییش یه چیزی درمیاد! همین دیشب پارت یبکش _به نظر خودم_ خیلی فان بود! اوضاعی دارم باشاااا :|||||| هیچیش معلوم نی!
راست میگیاااا دقت نکرده بودم اصا! اتفاقا یسونگ شخصیتش جوریه که کلودا قطعا باش ح\.ال می کنن! من خودم تو این فیک مرگشم! بیش ترین ظرافتو تو طراحی شخصیت واسه یسونگ به کار بردم و بیش ترین تمرکزمم رو اون بوده پس انتظار دارم واقعا عالی دربیاد! (البته یسونگ و بکهیون کاملا مقارنن پس هر چه قدر که واسه یسونگ زحمت بکشم، انگار که واسه اونم کشیدم!) اتفاقا رو.اب\\ط یسونگ خیلی ضد و نقیضه! تا ته فیک هیچی ازشون نمی فهمی! کلا تا ته فیک هیچیو که به یسونگ مربوط باشه نمی فهمی! (یه چی درگوشی بگم؟ خودمم یه چیزاییشو هنو نفهمیدم :| !!!)
عاغاااا این طوری نگو استرس می گیرم :| وژدانا اون قدرام خوب نیست :| هی من میگم زشته بده مسخرست، حالا تو هی این طوری بگو ... :|
به نکتهء خارج العاده ای اشاره کردی! والله تا الان که ۸ پارت ازش نوشتم حس می کنم به هیچ جا نرسیدم :| رو هم رفته هیوک دو کلمه بیش تر حرف نزده :| ولی جدی و بی اغراق بگم؟ روندش واقعا عجیب و غریبه. مثلا کیوسونگش تو یه پارت به وجود میاد ولی مثلا تشکیل اینهه ش از اول تا وسط فیک یا تشکیل یووکش از اول تا آخر فیک طول می کشه!!! اصلا نمی تونم هیچ حدسی براش بزنم :| الان که مقایسه ش می کنم با Letter با اون همه بالا پایین و ک\\اپ.ل و ... که حدود ۵۰ تا فصل (۳۸ پارت فارسی) شد،،، احتمالا مال منم حدود ۴۰ یا فوقش ۵۰ تا فصل بشه که در اون صورت حدود ۱۲۰-۱۳۰ تا پارت خواهد بود (دقیق نمیگمااا).
یه چیزی! خیلی بده که از هر لحاظ فیکامو با فیکای یکی دیگه مقایسه کنم؟ فک کنم قبلا بهت گفته بودم ... خب من همهء آرزوم تو فیک نویسی اینه که یه روزی مث exobubz رو یه نفر تا اییین حددد تاثیر بذارم (البته به جز اون هدف والاعه! اون هدفه که همیشه تصورش می کنم ^_^ حتی اگه بی خیال همه هم بشم، واقعا دوست دارم لا اقل بکی، فیکای چانبکمو بخونه. چون واقعا براشون از همه چیم مایه می ذارم! مثلا You're Beautiful Simply داستان زندگی خودمه!)
مرسی بسیااار

azarakhsh جمعه 24 مهر 1394 ساعت 02:20

عزیزمی ................
دوتا گذاشتم........نظرات بره بالا .....
خیل خوب .......که نگم درکت می کنم ...................باشه دارلینگ بیا این جوری امتحان کنیم .................................
بی فرهنگ من اصلا درکت نمی کنم .....غلط کردی که داستان نمیزاری .........غلط کردی که رمز میزاری کم فرهنگ .................خوب شد خجالتت رفع شد گلم بهتری ....................................
راستی اون نگین شجاعت چی بید

:| تقلب :| ؟
وای! واقعا ممنون! کلا همیشه این طور حرف بزن. باشه؟ من خودم تو حرف زدن خیلی بی پروام! یکی بام مودب باشه، اذیت میشم، هی عذاب وجدان دارم که نکنه من باش بد حرف می زنم!
خو خودت هی میگی نگین شجاعت، منم کردمش نگینه شجاعت هاهاها ساخت دستوریشو بهم ریختم خخخ

azarakhsh جمعه 24 مهر 1394 ساعت 02:07

نگران............................
باید هم می شدی .............جونم در اومد ...................ترکیبی درس می خوندم ........
مثلا درس ۲ زیست ۱ رو با درس ۵و۶و۷و۸زیست ۲با فصل ۱زیست پیش می خوندم و داخل دفتر نکته نویسی می کردم ..................فصل ۲ فیزیک ۲با فصل ۱ فیزیک پیش که تقریبا یکی ان ...................درس اخر ریاضی ۲ با درس ۱ ریاضی۳ با درس ۱ریاضی پیش می خوندم ...................تازه شیمی ۲ از همه سنگین تره..............
برا ارامش روحم صلوات ...........
عزیزم کاشکی خبر داشتم که اومدی اهواز .............میومدی خونمون .......حیف شد .........امیدوارم دفعه ی بعد ..................
خوب کردی گلم رمز گذاشتی

:|
عااااجییییییی
این همه درس؟
اوف من واسه خوندن کامنتتم گیج شدم، مخم سوت کشید، دیگه خودت که هیچ ...
واقعا خشته نباشی!
ما شاء الله به این انرژی!
عاره حیف شد :( حتما دفعهء بعد ^_^

azarakhsh پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 18:45

سلام .......
بعد از مدت ها.........
که دیگه نمی خوای فیک ها رو اپ کنی ...........خیل خوب ...................چی کار میشه کرد .....................هاییییییییییییییی خدا....................من درکت می کنم...................به تصمیمت هم احترام میزارم ........................ببین چه دختر گلیم ...................الهی ناز شم الهی.............
من خیلی خستم و این مطلب به علاوه ی این که بیماری خنگی گرفتم از این وبلاگ دست به دست هم می ده تا من این جوری حرف بزنم ..........در اصل تایپ کنم.......نگین نکته سنج نیستم ببین ................................اصلا حال ندارم این هفته خیلی اذیت شدم .......زمانی که داشتم این رو می نوشتم این شکلی بودم...............................نظر دادن هم شده مزید بر علت.........اخه قبلش کلی نوشتم و نکته سنجی به خرج دادم و از شجاعتم گفتم و راجبه هر خطی که نوشتی نظر دادم و خیلی چیز های دیگه اما زمانی که خواستم بفرستم هر چی کد امنیتی رو میزدم مگه جواب می داد منم عصبانی شدم دیگه ننوشتم تا این عصاب لعنتی اروم بشه ...................من موقعی که خسته میشم غیر قابل تحمل میشم ...............
دیگه حوصله نداشتم همون و بنویسم ................نکته سنجیم هم خرج شد رفت ..........
عزیزمی امیدوارم هر چه زود تر نظرات به بیستا برسه .........................و امیدوارم خودت هم موفق باشی ...............خودت می دونی من چقدر این داستان رو دوست دارم گلم.................
چاکر شوما ..............فنا شما ابجی (بالهجه لاتی بخون)
بای دارلینگ.................سی یو سون هانی

سلام
کجا بودی تو دخی؟
عاغا کلی نگرانت می شدم، بد گفتم نه خب بهتره حتما داره درس می خونه ... بد گفتم عجبااا ازش بعیده. نکنه نمره بد گرفته، نتو ازش گرفتن؟ خلاصه کلی درگیرت بودم. خوب کردی اومدی ^_^ فیلینگ میسینگ
تصمیمم بخوره تو فرق سرم. باش؟ خو ملت دوست نداشتن دیه :| منم گفتم یه چی بذارم که مطمعنم همه دوس دارن ... بدنا که معروف شدم مث exobubz (گیر سه پیچ من به اکسوبابز و فیکاش که زبانزد خاص و عام هست دیه!) اونا رم می ذارم ^_^ ... شترم خودتی :| کی گفته من خواب پنبه دانه می بینم :| ؟
باورت میشه ۱۲ بازدید بی هیچ نظری داشته این پست :| ؟ خو نامردا لا اقل لایک کنین، شبح نباشین :|
عصن به درک ... :| ... الان تا پارت هفتشو نوشتم، به پارت ده برسونمش، شرو می کنم به عاپ (نگران نباش، من دستم تنده. تا فردا شب، پارت دهو نوشتم ^_^) ... بی خیال ۲۰ تایی که زر زر کردم ... می خوان نظر نذارن، نذارن :| منم رمز نمیدم -_- والله به خدا ... از پارت سه به بعدش همش رمزیه ... به خدا به هیشکی رحم نمی کنم! ینی اگه پارت بیستم ازم رمز بخوان، میگم برو از تیزر گرفته تا پارت ۲۰ نظر بذار تا بت بدم هاهاهاها همینه که هست
تو هم هی نگو درکم می کنی و حق میدی و از این حرفا :| عادم خجالت می کشه خو اونی :| من شرمندهء روی ماهتم به خدا ... پریروز اومدم اهواز، هی تو دلم می گفتم کاش می شد برم ببینمش ولی خب وقت نبود ... ان شاء الله یه روز مفصل ~_~
فدای شجاعتت نگینی خخخ
میدونی جریانش چیه؟ اگه نظرت زیاد طول بکشه، بلاگ اسکای نیاز به رفرش شدن پیدا می کنه ...
توصیهء من در این باب اینه که قبل از ارسال نظر، کل متنتو کات کن، بد پیجو رفرش (ریلود) کن، بد دوباره پیست کن، بد ارسال (آرسو؟-فمیدی؟) ... این تنها راهشه که اون طور نشه و اصابتم خراب نشه، خودم همیشه این کارو می کنم
من باز شرمندم به جای بلاگ اسکای ... میدونم عادم حس می کنه همهء زحماتش به باد رفته خخخ
مرسی که این فیکو دوس داری ... این فیکم با همهء بی شوعوریش دوست داره ... عاااه عاذرخش! قلبشو قبول کن. باشه؟

نگان چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 14:28 http://negan-80.blogsky.com

سلام شمام لینک شدی
روز خوش

ممنون
خوش اومدی

parisa چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 10:00 http://village-story.mihanblog.com/

اوه اوه...چه تهدیدات نامحسوسی اومدی جینگول جونم...
ای خدا....
اجی کی نظرمیذاره اخه....
یه مشت گش...اد دوربرمونو گرفتن...
باورت نمیشه...خاله ریزه یکی از نویسنده های وبم...
میگفت هر جامیرم...(دنیای مجازی)حرف از فیک های من و خودشه...
ولی بیشعورا نظرنمیذارن....
منم دیگه تصمیم گرفتم جدی برخورد کنم باهاشون...
ولی اثرنداره....این ادمایی که من میبینم گش...ادتر از این حرفان که نظربذارن....
خاله ریزه میگفت مارکسون لاورا عاشق فیک من شدن ولی رو نمیکنن....
تصمیم گرفتم اگه نظرات پارت 11 به سی و خورده ای نرسه...از سی نفرمتفاوت دیگه گمشده رو نذارم وب....
یا همه پارتاشو از این به بعد رمزی کنم تا مخاطبای سایلنت و گمنام نتونن فیض ببرن....بعله اینجوریاس....
پرروشدن....از بس....
این خاله ریزه هم بهشون هی باج میده پرروتر شدن....
اه اه...
واما اندر احوالات فیک شما بی نهایت منتظرشم....
نه که منحرفمااااا نه...قلمتو خیلی دوست دارم...
خب اجی من دیگه بروم که خیلی کار رو سرم ریخته...

نذارن :| منم رمز نمیدم :| والله! چرا الکی خودمو حرص بدم؟ تو هم همین کارو بکن آجی
من\\حرف :| ؟ این چه حرفیه؟! من فیک ان\\حرافی می نویسم :| ؟! کی؟! من؟! وااااا :|||| چه حرفااااااا
موفق باشی ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد