فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

SuJu Fun: SJ's Ch\\at Ch 1/EP 4-Last EP

سلام

گفته بودم رمزی می کنم خو!

جدا برام سوال شد که چند نفر از این خوششون میاد

و تنها راهشم رمزی کردن بود!


(اوممم عکسه رو قبلنم گذاشتم نمی تونم جدید عاپ کنم شرمنده :|)


بالاخره این چپتر تموم شد و جونم بالا اومد! پارت آخرو همین الان که از مدرسه اومدم نوشتم! هنوز ناهارم نخوردم، پاهامم نشستم =| البته بگمااا اگه بالای ۱۰ تا درخواست بود، این چپترو در کنار چپترای بعدی ادامه خواهم داد! (چون خودم مرگ موضوشم و به نظرم حیفه، باید واسه بقیهء ک..اپلا هم بنویسمش ^_^)


بفرمایین ادامه

  


چپتر اول: تو یه ت//ج**اوزگری

پارت: ۴

*پی وی اینهیوک و هیچول*

هیچول: اومدی هیوک خره؟!

اینهیوک: O_O بله

هیچول: تو خری نه :| ؟

اینهیوک: اگه تو میگی آره -_-

هیچول: تو رو\حت!

اینهیوک: جا نمیشه -_-

هیچول: چی :\ ؟

اینهیوک: تو رو\حم!

اینهیوک: شکمم پره :|

هیچول: پس تو ک\\ونت :|

اینهیوک: اون که اصلااا جا نمیشه ^_^

هیچول: خو پاشو برو دس\تش..ویی عنتر :\

اینهیوک: خو الان تو دس\تش..ویی ام دیه =)

هیچول: باشه باشه ... دیگه ادامه نده! خواهش می کنم!

اینهیوک: وا! نه که خواستم برات رنگ و اجزاشو توصیف کنم :\ لیاقتشو نداری هیونگ :(

هیچول: فقط خفه شو! باشه؟

اینهیوک: از کدوم ور؟

هیچول: O_o چند تا دهن داری مگه تو :| ؟

اینهیوک: خب منم مث هر آدم دیگه ای از دو طرفم قابلیت صدادهی دارم ^___^ اونم در حد استریو!

هیچول: خفه شووو دی..و\وووثثث :||||

اینهیوک: خو از کدوم ور؟

هیچول: خیله خب ... منم نصایح ارزندمو می ذارم واسه خودم ~_~

اینهیوک: نصایح ○_○ ؟! کدوم نصایح؟

هیچول: برو به دس\\تش..وییت برس :|

اینهیوک: نه منو که می شناسی ... کارم با دس..تش\ویی طولانیه همیشه ^_^ حالا حالاها درگیرم خخخخ

هیچول: می ذاری دو دقه یکی عین یه هیونگ منطقی و جدی بات حرف بزنه یا نه :\ ؟

اینهیوک: ها؟!

هیچول: ها؟

اینهیوک: O_O عضو جدید داریم مگه؟

اینهیوک: واقعا که :| نباس به من بگین؟ خیر سرم لیدر ر.ق\صم -_-

اینهیوک: عصن این خرپیره رو از کجا آوردین که از من بزرگ تره :| ؟!

هیچول: خل شدی :\؟ کیو میگی تو؟ 

اینهیوک: همین هیونگ منطقی و جدی دیه

هیچول: خودمو میگم بی شعور :|

اینهیوک: وای! فکر کنم اشتباهی به جای پی وی هیچول هیونگ، اومدم پی وی شما ... شرمنده

اینهیوک: ببخشید. عصن شما؟

هیچول: عزرائییییلللللل :||||||||

اینهیوک: عررررررر مامااااان تییییکییییی باااباااااا کاااانگگگ

هیچول: رفتی کدوم دس\تش..ویی پدرسگ؟!

اینهیوک: چی کارم داری؟ عرررررر منو نخووورررررر

هیچول: از کی تا حالا عزرائیل می خوره احمق -_- ؟

اینهیوک: پس اون جبرئیل بود :| ؟

هیچول: نه اون دونسنگم، هیوکیل بود! به همراه کیوییل و شینیل البته :| !

اینهیوک: عرررررر چقد اسماشون عاشناس :| همینا بودن که ک..ان\دوما و و..ازل\ینای منو می خوردن؟!

(بچه ها. ک\\ان.دومو که فکر کنم اکثرا بدونین و واسه اونایی که نمی دونن، و..ازل\ینم به عنوان یه روغن رو.انساز توی س\\ک.س کاربرد داره. ببخشید پریدم وسط :|)

هیچول: هننن؟!! تو از این چیزا تو خونه داری عنتر؟!

اینهیوک: نه :| من که نمی خریدم ^_^ من از خودم مطئنم نیازی به ک..ان\دوم ندارم! تازه دردشم که هاعه می کشه، مگه دیوونم پول بدم و..ازل\ین بخرم :| ؟

هیچول: تو :|

هیچول: تو و هاعه تو خونه س..ک\س دارین؟!

اینهیوک: اگه بهت بگم، قول میدی به اعضا نگی؟!

هیچول: بن\ال :|

اینهیوک: اون شبایی که میگیم می خوایم بریم تو اتاق فیلم ترسناک ببینیم، فقط دو دلیل داره ^_^

اینهیوک: ۱. که هیشکی نخواد بیاد پیشیمون =) !

اینهیوک: ۲. که اگه صدای ن\ال.ه ها و جیغامون در اومد، اعضا فکر کنن به خاطر فیلم ترسناکه D:

هیچول: هییییوووووک!!!!!!!

هیچول: پس اون راست می گفت که بش ت\\ج.اوز کردی :| ؟

اینهیوک: هاع؟! تو از کجا می دونی اون همچین چیزی گفته -_- ؟

هیچول: من فرشته م! از همه چی خبر دارم!

اینهیوک: عاهاااا! راست میگی!

اینهیوک: خو می دونی چیه عزرائیل؟

اینهیوک: اونا س\\ک.سای با رض..ایت هر دو طرف بودن! هاعه عاشقشونه *_* ! ولی ت\\ج..اوز فرق داره :| اون میگه یه وقتی که نمی خواسته من ازش سوء استفاده کردم :\

هیچول: همین مونده بود که تو فرق س.ک\\س رض..ایتمندانه رو با ت\\ج..اوز واسه من بگی :|

اینهیوک: خو خودت پرسیدی :|

هیچول: پس تو هیچ وقت بدون رض..ایت خودش بهش دست نزدی؟

اینهیوک: فکر می کنی ممکنه من همچین درخواستی از دونگهه داشته باشم و اون نه بگه :| ؟

هیچول: ااااا راستم میگیا! اون بدبختم مث منه :|

اینهیوک: تو O_O ؟

هیچول: یه وونیل بین فرشته ها هست که هر شب منو می ک\\\ن.ه ولی روزا همش دور کیوییل می پلکه و هوای اونو داره :(( عررررر

اینهیوک: عه شما هم ک..اپل بازی. عاررهه؟!

هیچول: T_T

اینهییوک: ووش! غصه نخور ... خب تو هم برو دور یکی دیگه بپلک ^_^

هیچول: عااارررههه! همینه! آفرین!

اینهیوک: ~_~

هیچول: توکیل انتخاب عالی ایه!

اینهیوک: نچ :\ نمی دونم چرا این اسما انقد برام آشنان

هیچول: ممنونم هیوکی! راهنماییت فوق العاده بود!

هیچول: منم میرم می چسبم به توکیل *_* تا حرص وونیل درعاد هاهاها

Heechul is offline

اینهیوک: عه ... چرا عاف شدی؟

اینهیوک: هی ... من این پیاما رو پاک می کنم که اگه یه وخ کسی رفت سر گوشیم، نفهمه ^_^ قرار شد به کسی نگیااا =)

اینهیوک: اوه اوه! هیچول هیونگ کارم داشت باس برم با اونم چ\\ت کنم ... هی ... تو آیدیت خیلی شبیه اونه :)

اینهیوک: فلا!

Eunhyuk delleted all the messages

Eunhyuk is offline

Heechul is online

هیچول: هی

اینهیوک: هی

اینهیوک: اومدی هیونگ :) ؟

اینهیوک: کاری داشتی بام؟

هیچول: البته ^_^

اینهیوک: بفرما

هیچول: اولا که کیو داره می پکه زود از دس\تش..ویی بیا بیرون

اینهیوک: هن؟! من دس\تش..ویی نیستم :|

هیچول: برو عمتو خر کن :|

اینهیوک: باشه :\ الان میام

هیچول: ثانیا فهمیدم با دونگهه چی کار کنی که از خر شیطون بیاد پایین

اینهیوک: عهههه؟!!!!! جدیییییی؟!!!!!!

هیچول: این الاغه حتما دلش واسه اون ع\\ض.و ۲۰ متری تو تنگ شده، داره افه میاد که مثلا خیر سرت بش توجه کنی :| تو هم که الاغ تر از اون، نمی فهمی! برش دار ببرش هتل، ب\\کن..ش، حله =)

اینهیوک: هننن؟!!!! چی میگی تو هیونگ :| ؟! من که به هیونگ دست نمی زنم :|

هیچول: باشه تو راست میگی :| اگه من پول هتلو بدم چی؟

اینهیوک: ها O_O

اینهیوک: خب تو که می دونی ... من روی هیونگمو هیچ وقت زمین نمی ندازم ^_^

هیچول: -_-

اینهیوک: =)


پایان این چپتر ^_^


نتیجهء اخلاقی:

۱.اگه دوستت با یکی دیگه پلکید، غصه نخور، تو هم دور یکی دیگه بپلک ^_^ !

۲. اگه دوستت زیاد رو مود نبود، بی اعصابی نکن، بهش توجه کن ^_^ !


نکته:

عاغا اینا همش فانتزیه ها :| اینهه )ایونهه یا اونهه( که اصلااا این چیزا تو مرامشون نیست ... خودتون خو می دونین ؛) ؟! از جریانات لنگیدن دونگهه بعد بیرون اومدن از هتل با اینهیوک تو آمریکا، معلوم بود که فقط درگیر تمیزکاری بودن و اصلا وقت این چیزا رو نداشتن O_O !

ولی خو جدا از شوخی ... داداشن باو :| ... حالا این که داداش تو فرهنگ لغت سوجو (یا حتی کی-پاپ) چه معنایی پیدا می کنه، به خودشون ربط داره ~_~ خخخ عرررر عاخرش من باید کرممو بریزم!


ممنون میشم اگه نظرتونو به طور کامل در بارهء این چپتر بگین ... موضوعش چه طور بود؟ میزان طنزش؟ اولین تجربهء طنزمه و درست حسابی نمی دونم کارم خوبه یا نه ... لطفا انتقاداتونو بهم بگین.

اگه میشه از ۱ تا ۲۰ یه نمرهء واقعی به این چپتر بدین ^_^ همه چیش!


و البته که منتظر چپترای بعدی باشین ^_^ احتمالا چپتر بعد کوتاه تر (دو پارت، نهایتا سه پارت) خواهد بود و موضوعشم خورد و خوراکی و همراه جدلای بیش تر خواهد بود و به زوجای دیگه هم پرداخته خواهد شد و چپتر سوم هم با حضور افتخاری (!) لی سومان و احتمالا با موضوع غیبت اعضای گروهای دیگه خواهد بود ^_^ !


سپاس *_*

سارشفزین!

نظرات 5 + ارسال نظر
niloofar جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 02:00

هیوک متجاوز خخخخخ بچم دونگهه راست میگفت

niloofar شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 13:17

19 میدم چون خیلی خوب بود ولی بعضی جاهاش طنزش کم میشد در کل عالی بود

واقعا ممنونم نظر لطفته دوست جان
اگه عمری بود و بازم نوشتم، سعی می کنم بهتر و طنزآمیزتر بنویسم
خیلی خیلی ممنونم واسه نظراتت :) خوبه که ارزش قائلی
من هیچ جا ندیدمت؟ خیلی برام آشنایی!

azarakhsh چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 23:58

عزیزم .........
من بد جور سرما خوردم ................هی وسط خوندن چشمهام سیاهی می رفت .........
رمز رو که جهاد کردم که درست زدم در واقع من نزدم..............
به مامان گفتم اینو برام بزن ........برام بازش کرد
نگو بجای e......a می زدم
خو خوب نمی بینم ..............
توجه کردی خیلی سر می زنم ............اخه استراحت مطلق کردم ...........حتی درسم نمی خونم .............نزدیک پونزده شونزده ساعت می خوابم ...........
اصلا یه وضعیه .......................
اقا......ببخشید ........خانم ............کسانی که انتخاب کردی برای چت رو خیلی می دوستم ..........مخصوصا هیچول و اصلا من هیچول شرور می دوستم ...
هیوکی که نگو ........اصلا هر کی خوب مرقصه رو دوست دارم..................
چرا چولا و هیوکی باهم کاپل نمی شن .......مثلا هیوکچول
..
.
من تب داشتم و ازینایی هستم که هزیون میگن .......مامان یه چیزایی برام تعریف می کرد .....من که فیافم این جوری شد.......بعد این جوری.............
شما به بزرگواریه خودتون ببخشید .......
اقا من که داشتم می خونم هی ریز ریز می خندیدم .......یهو سرم بلند کردم دیدم مامان داره از اشپز خونه نگام می کنه بعد بغض می کنه .......رو شو بر می گردونه ...............
یکم که میگزره میاد تبم رو بگیر می بینه خیلی کمه و در حدیه که اصلا تب محسوب نمی شه...........
شکلکی برای توصیف قیافه ی من یا مامانم در اون لحظه نیست..........
.
.
.
.
.
من بیشتر سر نکته اخلاقی خندیدم ........
طنزش هم می دوستم ..........
کیوییل هم خیلی با حال بید ............
اما باید می گفتی شیطان .............مثلا شیوییل با شیاطین می گرده ..........
گلم .....
در کل عالی بود
شاید یه بار دیگه بخونم چون خیلی............
خودت که می دونی

عاااخییی پس اوضات خیلی خرابه نچ
چی مصرف می کنی؟! عههه منظورم اون نیستا :| چه داروهایی می خوری؟
بارک الله به مادر یعسسس!
هیوکچول؟!!! اوووففف می دونی یکی از وظایف اصلی اینهیوک تو گروه چیه؟! حرص خوردن از دست چولا! من خودم هر وخ تو سوشو هیچول میاد وسط، قلبم میاد تو دهنم که الانه یه ضایع بازی درآره تو ر.ق/ص سوتی بده! یه بار به اینهیوک گفتن، گفت ولش کنین اینو نمیشه کاریش کرد خخخخخ ولی در کل من با هیوکچول موافقم! بسی باحال می باشد ... ظاهرشون بدجوری شیپه ...
عه؟ نکته اخلاقی؟ جدا؟
اونم تو رو می دوسته
خخخخ
عاره ... راس میگی ... کلا اون تیکۀ فرشته ها خیلییی یهویی شد! منم عادت ندارم طنزو با فکر بنویسم!
مرسی لطفته
خخخخ
بازم میگم خدا شفات بده ^_^
ممنون

parisa چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 12:31 http://village-story.mihanblog.com/

قربونت عزیزم....راستی یه سر به وبم بزن....
طراحی های بچه ها رو گذاشتم.....
به درسا هم بگو خودم وقت نمیکنم....
قربونت....

فدات خواهری
اوه حتما
درسا خودش می بینه ^_^
خدا نکنه :)

parisa سه‌شنبه 28 مهر 1394 ساعت 10:57 http://village-story.mihanblog.com/

عالی بود اجی جونم عالی....
از اول تا اخرش خندیدم و لذت بردم....هاااان لذت؟؟؟؟
اوه ببخشید .....
خیلی باحال بود.....
هیچول عزراییل اخیییییییییییییییییییییییییییی....
نتیجه های اخلاقی هم خیلی خوب بود حتما ازشون استفاده میکنم.....بهله....بالاخره ماهم باید درس بگیریم....
موضوع خوب بود....طنزش عالی بود....به عنوان اولین کار طنز خیلی خوب بود....اصلا من نمیتونم از کارای شما انتقاد کنم.....استاد مایی.......
نمره شما بیست میباشد....بدون هیچ تعارف و رودربایستی......
منتظرچپترای بعدی هستم.....

مرسی جانا ^_^
اوه! جدا؟! خدا رو شکر =) آرزوی منه که فقط بخندین ؛) ل\ذت :| ؟ نچ نچ نچ
خخخ عصن اون ایده هه همین جوری یهو به سرم زد، بعد گفتم خوبه همون طور بنویسمش ... خدا رو شکر خوب از آب در اومد
خخخخ نتیجه های اخلاقی رو الکی نوشتم بامزه باشم مثلا ؛\ استفاده داره جدا؟ خدا هممونو عاقبت به خیر کنه خخخ! بلی بلی! درس گرفتن چیزیست بسی خوب =| !
موضوعو خودم مرگش بودم وژدانا (الان فمیدی من چه روحیهء من\حرفی دارم :| ؟) و فکر کنم بیش ترین استعدادمم تو همین نوشته های بی شعورانه ست خخخ :\ عه؟ طنزش؟ مرسی آجی خیلی شک داشتم در باره خوب بودنش ... خودم که راضی نبودم ولی ممنون لطفته *_* فدات! استاد چیه؟ هندونه :| ؟ نوشابه :| ؟ بیخیال! ما دوست و خواهریم فقط =) شما که خودت استاد هنری ~_~ !
۲۰؟!!! واااهاااایییییی مرسیییییی بی تعارف؟ جدا؟ وااای خدا ممنون
چپترای بعدی هم منتظر منن که بنویسمشون خخخ
بازم ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد