فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

درخواست رمز

سلام

ایشون که می بینین

پست درخواست رمز هستن ^_^


بفرمایین ادامه



  

این پست میره صدر موضوعات و ان شاء الله تیکی هم لینکشو می ذاره تو پست ثابت که دسترسیتون بی دردسر باشه

جریان این طوره که شما واسه هر کدوم از پستای وب، رمز خواستین، باید تو این پست نظر بذارین


موارد زیرو هم واسه درخواست رمز رعایت کنین لطفا ^_^



۱. نظرتونو به هیچ وجه خصوصی ارسال نکنین!


۲. ایمیل، آیدی تل..گرام، آیدی این\\ستاگرام تنها راه های ارسال رمزن و اگه به هیچ کدوم از اینا دسترسی ندارین، راه دسترسیتونو بهم بگین فقط خواهشا شماره نذارین که نظرتونو حتی تاییدشم نمی کنم و حذف میشه!


۳. برای پستایی مثل فیک و چ\\ت سوجو، رمز فقط و فقط به کسایی داده میشه که از پارت اول نظر گذاشته باشن! کاملا سخت گیرم رو این مورد! چون خودم حتی اگه در حد یه شکلکم شده واسه هر چیزی که می خونم نظر می ذارم پس بهم حق بدین که زورم بیاد :|


۴. لطفا، لطفا و لطفا، رمزیو که بتون داده میشه، فقط، فقط و فقط واسه خودتون نگه دارین و به کس دیگه ای ندین :| این حق الناسه دوستان، من به شما میدم، نه کس دیگه ای! قطعا حواسم به بازدیدا هست و اگه به حد عجیبی از تعداد رمزگیرندگان (!) بیش تر بشه، شک نکنین منم میفتم رو دندهء لج (می دونین که چیه؟ رمز دادن به تعداد انگشت شماری و همین طور دیر آپ کردن و اینا :|)!


۵. تو متن درخواستتون، درست و کامل قید کنین که رمز کدوم پستو می خواین. مثلا نیاین بنویسین چ\\ت سوجو! خو من چه می دونم کدوم پارتشو میگین :| !

مثال:

These Guys Ch 2/EP 1

همین قدر کافیه! خواهشا سلام و تشکر و خداحافظی و این چیزا رو واسه درخواست رمز بی خیال شین (من کوچیک همتونم هستم ولی می ترسم گیج شم :|). بهتره، دقیقا موضوع پستو کپی، بعد رو متن نظر پیست کنین.


۶. به هیچ وجه درخواستای دیگتونو به این پست انتقال ندین. من فقط و فقط جواب نظرات درخواست رمزو میدم و بقیه هر چی که باشن حذف خواهند شد! درخواست یا هر نظر دیگه ای در موارد غیره داشتین، پست ثابت و پستای مرتبطشون، در خدمتتون هستن.


بسیار بسیار ممنونم از صبر و همراهیتون ^_^ !

سارشفزین!

نظرات 3 + ارسال نظر
azarakhsh چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 02:24

هر چی رمز می زنم نمی یاد.......................
chat sj part4............

اما من الان رفتم و امتحان کردم و مشکلی نداشت ... برای پریسا هم درست بود
1. آیا کیبوردت انگلیش هست؟
2. آیا بین دو کلمه فاصله گذاشته ای؟
3. آیا کوچک و بزرگ بودن حروف را رعایت کرده ای؟
اگه با جود همۀ اینا، بازم مشکل داره، بهم بگو تا متن چ//تو واست میل کنم

azarakhsh دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 20:41

سوجو چ//ت پارت چهار

ارسال شد

parisa دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 17:28 http://village-story.mihanblog.com/

SuJu Fun: SJ's Ch\\at Ch 1/EP 4-Last EP
لدفا رمز....

ارسال شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد