فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

SuJu Fact - 1

هی

سلام

^_^

براتون فکت سوجویی آوردم =)

عکسم نمی تونم عاپ کنم :| شرمنده


بفرمایین ادامه 

 

نکتهء مهم این که منبع اینا رو یادم نیست :|

می دونین چیه؟ بذارین روراست باشم :) اینا رو همین الان هوس کردم از حفظ بنویسم و خب چیزایین که از سوجو تو ذهنم مونده! و واقعا منبعشونو یادم نیست! صحت و سقمشونم ۷۵ در صد به بالاست ~_~



دونگهه: اینهیوک میگه دونگهه موقع رانندگی خیلی خطرناک میشه و اصلا نباید باهاش باشین چون خیلی تند و بی پروا می رونه!


لیتوک: تو دوران کارآموزی به خاطر این که بچه ها بهتر رو کارشون تمرکز کنن، تفکیک ج\\ن.سیتی گذاشته! یعنی دختر، پسرا رو جدا کرده! (همون گ\شت ار..شاد خودمون :|)


سونگمین: یه بار از دونگهه به خاطر این که از روی شیطنت به یکی از کاغذای  مدارکش آسیب زده بود شکایت می کنه و تا وقتی هم که منیجر وساطت می کنه، بیخیال نمیشه! (با دم خرگوش بازی نکنین :|)


اینهیوک: گفته اجازه نمیده همسر آیندش بیرون از خونه کار کنه (دلیل عمدهء اختلافات اینهه رو فهمیدین ^_^ ؟)


یسونگ: جناب قهوه! که فقط روزی ۴ ساعت می خوابه و معتقده خوابیدن، وقت تلف کردنه! (من با همین حرفش کم خواب شدم دیه! جدی میگم)


ریووک: قبل از کارآموزی تو دوران دبیرستان، ۲۰ کیلو کم می کنه تا کارشو شروع کنه! (عاغا من حساب کردم اگه ۲۰ کیلو کم کنم قشنگ هم وزن ریووک میشم! هم قدم هستیم تازه! الان همتون فهمیدین من چقد چاقم =| ؟ خو اینم فکت من بود دیه!)


کانگین: به خاطر برنامه ریزی مضخرف اس ام، روز آخر سربازیش که یه جورایی باید امتحان پایانیشونو می دادن، میره تور سوشو و علاوه بر این که کلی عانتی فن پیدا می کنه، از طرف ارتشم جریمه میشه!


شیوون: از اون جا که لیتوک واسه بدرقهء دونگهه به سربازی نبوده، شیوون بهش گفته تو باید درامای منو نگاه کنی و بعدشم بیای بدرقه م! (بچه پررو :| دونگهه م مظلوم رفت! جینگول فداش!)


کیوهیون: انگلیسیش واقعا خوب نیست و تو سوشوی لوس آنجلس، با وجود متن از قبل آماده شده و شیوونی که کنارش بود و همش در گوشی بش می رسوند، شرف سوجو رو برد و به زور چند تا جمله فینگلیش گفت :| (ولی دمش گرم! حرفای باحالی زد! یادم باشه، تو فکت بعدی بگم)


ژومی: وقتی تو راه که داشته می رفته، یه فنو می بینه که براش دست تکون میده، می ایسته، باهاش حرف می زنه و عکس می گیره (عاخه عادم چقد مهربون ای خدااا)


هنری: تولد امسال آمبر (هنری و آمبر از صمیمی ترین دوستای همن) با اون و بقیهء دوستاشون میره بیرون و یه جشن مختصر دوستانه واسش می گیره (دویله ولی دل داره خو!)


هیچول: تو سوشو 7 وقتی حرف از سربازی شیونهه (شیوون و اینهیوک و دونگهه) میشه، خیلی زود می زنه زیر گریه و خیلی وقت هم بوده که نمی رفته خونه چون دیگه تحمل نداشته اونا رو ببینه که قراره به مدت دو سال برن


شیندونگ: روز تولد امسالش که تو تعطیلات چئوسکوک (تعطیلات اول پاییزشون - اسمش همین بود دیه. هوم؟) افتاده بود و از سربازی مرخصی داشت، در جواب به پست ای\نستاگرام اینهیوک که بهش تبریک گفته بود، گفت تو باید جای منو پر کنی! (نه که قرار بود بره سربازی هیوکیمم! رفت خببب >_<)


الان چیزی از هانبوم یادم نیست، بعدا اگه یادم اومد اضاف می کنم ^_^

نظر می خواماااا

وگر نه من که خل نیستم هی به مخم فشار بیارم :|

بعضی از فکتا واقعا دست اول بودن و مطمئنم جای دیگه ای نخونده بودین

پس حمایت کنین لطفا

ممنونم

سارشفزین!

نظرات 5 + ارسال نظر
niloofar جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 02:08

جانم فیشک این شوخی ها چیه تو میکنی اخه با دم خرگوش بازی نوچ نوچ

niloofar شنبه 22 اسفند 1394 ساعت 12:40

خخخخ باحال بود یعنی من دیوونه این سوجو هستم ها

مرسی :)
دیوانگی ذاتا چیزیست خوب، چه رسد واسه سوجو!!

azarakhsh پنج‌شنبه 30 مهر 1394 ساعت 00:27

می دونم گلم...............
ولی باید یکم .....خودشو جمع جور کنه ......
مثلا اگه زنش یه عالمه دوست داشته باشه که جنسیتشون پسر باشه ......مثلا در عرض ۲۰ دقیقه با یه پسر .........
من می گم حق برابر ......حالا شما هی طرف مین بگیر ................
نه این که من طرفش نیستم
اصلا تو چشای دونگهه مظلومیت موج می زنه ....
من هیوکی دوست.......ولی هیوکی بی منطق .......بازم دوست ....
اره وسط مصاحبه سلفی .....بسکت و بیلیارد نمی دونستم ........کلی فیلم از حرکاتش دارم ...........
و بازم با این حال دوسش دارم ..........
چولا بهش می خوره .............اما بازم بهش نمی خوره .........گفتم باید کشفش کنیم
توهم میگی شیون لایقش نیست ..........توکچول یا کیوچول بیشتر می دوستم ..........
تیکی دویل تر از خودش خودشه ......کیو بیچاره ........تیکی که خیلی شنیدم با دخترا لاس میزنه.....فقط شنیدم .....
چولا که در جریا کاراش هستم...تا حدودی............... خبری گرفتی به من هم بوگو

خخخخ عررررر راستم میگیا
نه عاغاااا من طرف خواهر ساایونم! همه می دونن چقد سرش غیرتی ام!!
عررررر بی منطق خخخخخ
واااای من مرگ سلفی گرفتناشم :|یه مدت یه جایی عاپدیتای بچه ها رو ترجمه می کردم می ذاشتم، این یسونگ جونمو بالا آورده بود! روزی چار تا عاپ لعنتییییی :| منم!
عجببب
اوه عاره توکچول ... کلا تیکی با هر کی باشه، خوبه، چون قدر همه رو می دونه
فقط شنیدی؟ نه، جدا همین طوره :| دیدم که میگم
خخخ چشم
بازم ممنون

parisa چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 12:29 http://village-story.mihanblog.com/

اخی عزیزم.....هیچولیییییییی....
چه بچه ی نازو مهربونی.....
لیتوک هم وقت سربازی هیچول خیلی گریه کردمن فیلمشو برای توکسا ایمیل کردم...دوتایی زدیم زیر گریه.....

عاااووورررههههه خیلی خوبه عمم! جینگول فداش!
عه شما هم؟! وای من اصا جرات ندارم ویدیوهاشونو ببینم، عکس ویدیو رو می بینم، حالم بد میشه، عصن پلی نمی کنم! یا مثلا گریۀ دونگهه واسه پدر مرحومشو اصصصلااا نمی تونستم ببینم! من واقعا تو این موارد دل نازکم!

azarakhsh چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 03:06

مینی بی فرهنگ .......................چطور دلش اومد با دونی این کارو کنه ...........................که در عرض ۲۰ دقیقه..............................
همسر گرامیه لی سونگمین ....ابجی ......خواهر .....اونی .............................احتمالا همون طور که مخ تورو زده مخ یکی دیگه رو هم.......................
گفتم که گفته باشم
یکم شوهرتو بپا .........تومشتت نگهش دار .................
تا کی اعتماد .........................
خوشکلی می دونم .......اما اینی که من می بینم اروم بگیر نیست................
هاهاهاهاهاهااهاهاهههههههههااااااااچچچچچچچچچچوههههههههههههههههه
ببخشید سل ما خولدم ..........مینیم هم کیپه
چشام هم تار میبینه ..........
ادامه....
دونگهه..............می دونستم که باحاله اما ماشین روندنش رونمی دونستم..........مینی هم مظلوم گیر اورده
هیوکی که ...........داش یکم فکرت رو باز کن...دیکتاتور
از یسونگ بعید نبود ..........فقط یه سوال چه کاری رو مفید می دونه عایا
اصلا از زومی بعید نبود .......یه دلیلی داره که ازش خوشم میاد مثل خودمه............

جانم هیچول ......................این بشر رو باید کشف کرد
کیوهیون .........تا حالا شده که شرف بخره
هنری باحال بید............دویل فارق التحصیل شده
شیندونگ............متلک که میزنه
شیون خیلی ...............خودت می دونی

دو تا سونگمین نوشتم؟!!! عررررر چراااا :||||
هی :| برقراری ارتباط با برقراری ر.اب//طه فرق داره!!!
خواهر ساایون، مینی اوپا رو عین موم تو دستش داره!
نگران نباش
عه؟ سرما خوردی؟ من تازه خوب شدم ... لعنتی وسط درسا افتضاحه :| اللهم اشف کل عبادک!
جان؟! مظلوم؟! عررررر اگه هر وقت دیگه ای می گفتی، می گفتم دونگهه و مظلومیت؟! امکان نداره! اما از وقتی سربازی رفتنشو دیدم، کاملا قانع شدم که مظلومه عررررر داغش به دلم موند، بچم تنها و مظلوم رفت .. هیشکی نرفت بدرقش
خخخخخ عاره هیوک یه چیزیه تو مایه های مردای سی چل سال پیش خودمونه
یسونگ؟ قطعا سلفی گرفتن، بیلیارد و بسکت با چانیول، ولگردی با جونگجین، کریزی د..ن/س (همون مسخره بازیا که تو ورژن یسونگ آبروبر هم میشه!) تو سوشو! بگم بازم؟ یه روز تو این//ستاش باشی، می فهمی در کل هم خیلی عادم علافیه ولی باز اینو میگه :|
عی جووونمممم خیلی مهربونه عمو ژومیم
کشف؟! واااای داریم عصن از چولا بااحساس تر؟! اسم تیکی بد دررفته وگر نه چولا واقعا خدای احساسه! برا همین میگم شیوون لایقش نیست :| کلا من چند وقته زدم تو کار لیاقت هی ک..اپ/لا رو نقض می کنم :|
بلی بلی! تاثیرات ک..اپ/ل بودن با عمو ژومی است!
یعسسس بی شوعور از همون موقع اشکمو در عاورد :|
بلی میدانم عصناااا :|||
مرسی آجی ^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد