فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

These Guys Track

هی

سلام ^_^

حس می کنم مدت هاست ازتون دورم خخخ

عزاداریاتون قبول راستی

یه چیزی می خوام بگم که در واقع باید قبلا می گفتم :|

خو یادم رفت دیه

لینک دانلود یه آهنگ تو ادامه هست که خواهش دارم با These Guys به خصوص پارت دومش که قبلا گذاشتم، گوش بدین 

 

آهنگ Growl از EXO ... اولا که چرا از سوجو معرفی نکردم! چون معمولا اگه یه فیکی در بارۀ یه گروهی باشه، از همون گروه آهنگ معرفی نمی کنن ... یه جوریه ولی خب ... می دونین؟ آهنگ اصلی یی که همه چیش به این فیک می خوره، همون Mamacitaی خودمونه ولی واسه پارتای خشن من پیشنهاد میدم حتما گرولو گوش کنین ... ملودی اولش دقیقا شما رو یاد راه رفتن وونکیوهه مقابل اینهیوک می ندازه ...

این لینک اولیه، فرست ورژن موزیک ویدیوشه ... اگه خواستین موزیک ویدیوشو ببینین، به نظرم ورژن اولش بیش تر می خوره به فیک اما سکند ورژنشم قشنگه وژدانا

به هر حال ...

اولین لینک، فرست ورژنه

و دومین لینک، سکند ورژنه


EXO - Growl (Korean Ver. !st Ver.)

EXO - Growl (Korean Ver. 2nd Ver.)


این دو تا ورژنای کره ایش بودن

من پیشنهادم ورژن کره ایشه ولی لینک ورژنای چینیشم (ماندرین در واقع) می ذارم

بازم اولی فرست ورژن و دومی سکند ورژنه


EXO - Growl (Chinese Ver. 1st Ver.)

EXO - Growl (Chinese Ver. 2nd Ver)


و حالا لینک آهنگش

اولی ورژن کره ایش و دومی ورژن چینی (ماندرین)شه


EXO - Growl (Korean Ver.)

EXO - Growl (Chinese Ver.)


من حوصله نداشتم خودم عاپ کنم :|

منابع: ohsehunfans.in و youuu1meee.blogfa.com


عاغا پشت گوش نندازینا ...

ته تهش این که فقط آهنگ کره ایشو دانلود کنین

خواااهش می کنم

با پارت دو بخونینش

سعی می کنم هر پارت یه آهنگ پیشنهاد بدم

حالا غیر از این که حس و حال فیکو بتون میده

کلا آهنگایی که پیشنهاد میدم محشرن

الکی نیس که همین آهنگ 4 تا ورژن مختلف فقط واسه موزیک ویدیوش داره!


حالا که حرفای تخصصیم تموم شد، میشه یکمم چرت و پرت بگم؟

عاغااااااا امروز واسه تیکی یه نامه اومده!!!!!!

یه نامه از طرف دونگی عررررررر

کلا لیتوک و یسونگ امروز از کار و بارشون که فارغ (!) شده بودن، زده بودن تو کار سربازامون!


راستی یه چیزی

از من به شما نصیحت

هیچ خریو شیپ نکنین :|

فقط حرص می خورین

والله به خدا

من خودم چانبک شیپر نبودم و فقط چانبک لاور بودم (واسه خودمم متاسفم که هنو هستم :|)

اون چانیول گوساله که انقد با کیونگسو پلکید ...

کلا یه چی بگم؟

زوج و کاپل معنی نداره :| اونایی که با هم هم اتاقن به هم نزدیکن و بیش تر با هم دیده میشن

همین چانبک تا همین یه سال پیش که هم اتاقی بودن لیدرم نمی تونست جداشون کنه!

از وقتی که بکی بدبخت تو هال می خوابه و چانیول رفته تو اتاق کایسو (کای و کیونگسو)، چانیول سریش کیونگسو شده!

اصا من به عنوان یه چانبک لاور نمیگم!

به عنوان یه کایسو لاور میگم، چانیول فرزندم دست از سر زندگی مردم بردار :| کم از کیونگسو کتک خوردی؟

یه چی بگم؟

سبک (سهون و بکهیون) هم فقط از سر دل مهربون سهونیه! و البته که بکی هیچ وخ نمی ذاره دونسنگش تنها بمونه (اشاره به رفتن زوجۀ مکرمۀ سهون، ژیو لوهان!)

حالا ورژن سوجوییشم می تونم بگم ولی خو خستم ان شاء الله دفعۀ بعد

در کل

هیچ خریو شیپ نکنین. باشه؟

الان همه فهمیدن جرا من هیچ وخ شیپر نمی شدم و هیچ وخ عیز ریل نمی گفتم؟!

این چن وخته انقد مومنت چانسو (چانیول و کیونگسو) و سبک دیدم که در حال انفجارم!

و نتیجۀ نهایی: هیچ خری لیاقت بکهیونو نداره! اینو همون موقع که چانبکو رو سرم می ذاشتمم می گفتم! هی زهره گفت نه این چه حرفیه، حالا بیاد چانو از تو بغل کیونگی جم کنه :| الان قشنگ فهمیدین اصاب ندارم یا نه؟!

نهایتااا

اینا تجربیات کی-پاپی بنده بود ... اولین مثالی که به ذهنم رسید همین بود ... ببخشید ان شاء الله دفعۀ بعد سوجوییشو میگم

در کل شیپ نکنین که حرص نخورین!

عاغا اونا توهین نبودا چرت و پرت بود دیه!

نظرات 4 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 09:31 http://village-story.mihanblog.com/

معلومه که اصلا اعصاب نداری.....
بوخودا.....من که اصلا خودمو درگیر کاپلا نمیکنم.....
والا از همون اول گفتم مارکسون فور اور تا اخرشم با همین کاپل میمونم....
چیه هی جزو وز کنم کنم سر کاپلا.....والا بوخودا.....
همین جوریش کم از دست این دوتا اعصابم خورد نیست که بخوام درگیر بقیه هم بشم.....

نه الان خوبم خدا رو شکر
یه چی بگم آجی؟
چانبک ندیدی که این طور میگی ...
فقط همین ...
حالا اینهه رو که حتما دیدی ... ولی احتمالا اون مومنتای خاصشونو ندیدی
مورد داشتیم کی-پاپر نبوده ولی چانبک و اینهه رو شیپ می کرده!
من مارکسونو فقط در حد عکسای سولوشون و "گمشده" تو می شناسم
اما به نظرم چانبک و اینهه ارزششونو دارن که انقد براشون به قول تو جز و وز کنم
هفته ای نیست که من یکی دو بار واسه این دو تا ک/اپل گریه نکرده باشم
و صد البته که اصلا پشیمون نیستم
اونام نصیحت بود فقط ... خودم که نمی تونم عمل کنم ...
اون موضوعی هم که باعث شد اون چرت و پرتا رو بگم اساست خعلی پیجیده بود :|

azarakhsh پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 00:49

عه....
واسه چی بید
منظور شلکت رو هم نفهمیدم......
:|

عه ینی واقعا؟ جدا؟ راس میگی؟ ... البته به تعبیر من میشه والله؟ والله رو هم به جنوبی خودمون تلفظ کن لطفا ^_^
منظور شلککمم نشون دادن عل/اقه ست :)

azarakhsh چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 18:31

عزیزم ....
خیلی ممنون...... دانلودیدم

عه؟
مرسی *_* امیدوارم خوشت بیاد

زینال سه‌شنبه 5 آبان 1394 ساعت 14:59

لطفا ادامشو یزار خیلی مشتاقم

بله؟!
شما خوندین ذیز گایزو؟!
عجبا!
بی نظر :| ؟
نچ نچ نچ ... بشکنه این دست که نمک نداره -_-
می ذارم ... فردا ان شاء الله
من خودم مشتاق ترم خخخ!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد