فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

به یاد سربازامون ...

سلام

خوبین؟

حرفم در بارهٔ عاپ هنو همونه (حالا شما بگین به چ\پمون!)

الان برا چیز دیگه ای پست می ذارم

من تا دیروز اردوی راهیان نور بودم

می خوام یه چیزی بگم

حالا شما بگین این جینگول دیگه خیلی شرق زده و بی دین و ایمونه

ولی من حقیقت دلمو میگم

کلی واسه بچه هامون عر زدم

واسه اینهه و سونگمین و شیندونگ که رفتن و شیوون که تا یه هفته دیگه میره

اومدم باهاتون درد دل کنم و از اون مهم تر، ازتون خواهش کنم

بچه ها

هوا سرد شده

لطفا براشون دعا کنید که سرما نخورن

دعا کنید بشون سخت نگیرن

دیروز، لیتوک و مامان دونگهه، به فیشی سر زدن ... می خندید و شاد بود

ولی من سخت گیرم دیه

عین قبل اسگول بازی درنمیورد و شنگول نبود :|

کلا براشون دعا کنین رو فرم باشن

مینی خیلی مرد شده ... ینی بش سخت گذشته؟

خدایا!

خب ما مسلمونیم ...

یه جور دیگه ایم پیش خدا

لطفا زیاد زیاد براشون دعا کنین

ممنونم

نظرات 1 + ارسال نظر
سانی شنبه 23 آبان 1394 ساعت 09:42 http://www.dokhtarane-aftab.blogsky.com

سلام وقت ندارم فقط خواستم ادرس وب خواهرمو بدم اگه تونستی درباره موضوش نظر بفرست.........:راستی یادم رفت اصلا من باهات قهرم چراااااااااااااا نمیای وبم





























نننننننننننااااااااااااامممممممممرررررررررردددددددددد
شایدم








ننننننننننننننناااااااااااااااااااااااااازززززززززززززززززنننننننننننن











-_-
توکسا بیا سر منو بزن تو دیوار تو رو خدا
:||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
بد بم میگن چرا میگی الفای ایرانی فلانن :\
نمیگم! می بینم!
توکسا، نگی تو وبت چرت و پرت گفتم
به خدا اصاب نمونده برام دیگه
حالا بعدا اگه خواستی کامنتو پاک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد