فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

الو...؟!

یا ش/ت مقدس=|

پست گذاشتن از یادم رفته بود!

هی بچه ها=|

هنوز کسی سر میزنه اینجا؟!

هنوز کسی هست عایا؟!


خوب ،میدونید که ایام امتحانات بود و میدونیم که همه درگیر امتحانات بودیم!

تازه مال ما هنوز تموم هم نشده:/

ولی خوب من این مدت همه ش داشتم مینویشتم که بتونم دست پر برگردم

تا دقایقی دیگر هم پارت اول فیک جدیدم رو می آپم

فیک کوتاهیه ولی تا تموم کردنش مردم و زنده شدم!

خلاصه چند دقیقه دیگه پارت اولش رو آپ میکنم

همین دیگه!

الف باشیــد!

نظرات 2 + ارسال نظر
پریسا شنبه 26 دی 1394 ساعت 12:39 http://village-story.mihanblog.com/

من به سلامتی اگه خدا بخواد فردا میام میخونمش....
اخه یخورده امروز زیادی تو دنیای مجازی بودم مامان فحش بارونم میکنه بیشتر ازین باشم....
فعلا خدافظ.....
ایشالا امتحاناتت هم خوب پاس کنی....

باشه^_^
بعلههههههههه میدونم مامان منم عین مامان توعه!
خدا پشت و پناهت مادر^_^
ک ک ک همه رو از دم هیجده- نوزده میشم! اصا حال میکنم با خودم!

سحر خانم جمعه 25 دی 1394 ساعت 17:52 http://fars.fr.cr/

سلامی به شیرینی دلتون خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم
خیلی دوست دارم پیش منم بیاین مرسی از لطفتون
89651

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد