فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior
فن فیک های سوپرجونیور

فن فیک های سوپرجونیور

Keep calm and love Super Junior

Point of no return 2

هی گایز!

باور کنین میخواستم سر دو روز اینجا باشم اما، من با کامپیوتر آپ میکنم و این چند روز کامپیوتر دستم نبود.

سوری به هر حال!

عاقا پارت دوم رو در ادومه شاهد میباشید

رمزم همون قبلیه..KK(با حروف بزرگ!!)

ممنونم از دوستانی که دانلود کردن و خوندن!

امیدوارم که لذت برده باشن!

این پارتم بخونین تا پارت سه یه حال اساسی به همه بدم!

برید ادومه

 

 

دانلود پارت دوم

امتحانامونم تموم شده!همین امروز! اصلا در پوست خودم گنجایش نمیکنم!

مرسیییی دوستان

الـف باشیــد!

نظرات 4 + ارسال نظر
niloofar جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 02:51

اقااا من دان میکنم ولی باز نمیکنه

مطمئنی؟
هر دو قسمت رو دان کردم درسته

پریسا شنبه 3 بهمن 1394 ساعت 17:40 http://village-story.mihanblog.com/

یه نگاه به خودم کافیه تا بفهمم چند وخته دارم با انگشتام بازی میکنم.سعی میکنم خودمو یکم آروم کنم، ولی وقتی منشی بهم میگه که باید برم داخل، احساس میکنم همه تلاش هام بیهوده بوده. دارم از استرس می میرم!
وای خدایا منم همینطوریم وقتی میخوام یه جایی برم و استرس دارم ناشیانه و وحشیانه با ناخونام برخورد میکنم .....شاید یکی بتونه ارومم کنه ولی با نزدیک تر شدن به چیزی که میخواد اتفاق بیفته ....بدنم یخ میکنه و انگار دوساعت ارامشی که بزور بدست اوردمش هیچ وقت نبوده....
خیلییییییی خیییییلییییی خیلییییییی ارامش بخشه .....
عالیییییییییییییی عالییییییییی.......هرپارت مشتاق ترم میکنه پارت بعد رو زودتر بخونم......

دقیقا منم همینطوریم! ینی شیوع داره قشنگ!
مرسیییییی^_^ لطف داری^_^
امیدوارم لذت ببری خواهری

Reyho0n پنج‌شنبه 1 بهمن 1394 ساعت 20:27

واای این فیکه چ قد فانه ... خوشمان آمد :)
این پارتم عالی بود ...♥♥♥♥
امیدوارم منظورت از حال اساسی حال اساسی خوب باشه .. با این قلب من بازی نکن خواهر با باتری کار میکنه هااا ;);)

مرسی عزیزم
تشکر!
بلههه بلهه حال اساسی خوب!! البته من حس میکنم تو رو تو وب نانا دیدم و باید بگم که کارای من در حد اونچه که تو میخونی نیستن،اما سعیم رو کردم و به هر حال مرسی که میخونی و امیدوارم که لذت ببری!

پریسا چهارشنبه 30 دی 1394 ساعت 17:25 http://village-story.mihanblog.com/

متاسفانه امروز نمیتونم بخونم.میره تا شنبه....شاید تا شنبه در دسترس نباشم اصلا خبر دادم از الان.

اوکیییی^_^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد